Tapailemani nainen huijasi ulkonäöllään
Olemme kolmekymppisiä. Olen tapaillut tätä naista pari kuukautta ja ihan lupaavalta vaikutti. Nainen on aina esiintynyt seurassani hyvinkin huoliteltuna mitä arvostan suuresti. Olemme nyt lomalla käyneet mökilläni saaristossa ja pakko myöntää että naisen ulkonäkö muuttui rajusti uimisen ja saunomisen myötä. Olen pettynyt ja olo tuntuu huijatuksi vaikka toki tiedostan naisten osaavan meikata taidokkaasti. No, pitää yrittää suhtautua naisen ulkonäköön nyt uudestaan koska pidin häntä kaunottarena... vai annanko vaan olla. Naisen luonne on ok ja kroppa hyvä, ei lapsia. Tykkää myös seksistä ja on reipas.
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
naiset osaa kyllä huijata näissä asioissa. Jos haluisi olla rehellinen, miksi pitää huijata (meikata)ollenkaan? Ai niin ,että saa miehen ansaan....
Pakkohan miehiä on kusettaa tässä asiassa, koska meikittömät naiset on miehille lähinnä ilmaa. Jos on joukko (saman tasoisia) naisia ja vain yksi heistä on meikattu, niin ketä luulet miesten pitävän silloin kauneimpana ja kiinnostavimpana? Naiset ei muuta käyttäytymistään ennen kuin miehet muuttaa.
Mä kyllä sinänsä ymmärrän ap:ta, sillä tuntuisi itsestänikin oudolta koskea ihmiseen joka onkin yhtäkkiä ihan eri näkönen ja suunnilleen piirteetön ilman meikkiä, vaikka ensin olisi ollut piirteet päässä.
Sitä en kyllä hiffaa, miksi ap tapailee selvästi meikattua naista jos tietää ettei kestä sitä, jos nainen onkin kovasti erin näköinen ilman meikkiä?
Miehen täytyy preferoida meikittömiä tai mahd. vähän meikattuja (esim. pelkkä ripsiväri) naisia ja jättää jauhonaamat, kulmakarvansa piirtäneet yms. sikseen, jos luonnonkauneus on prioriteetti.
Omituista antaa vielä kolmekymppisenä arvosanoja ulkonäöstä ja vertailla entiseen numeroilla.
Itse en tykkää meikata, mitä nyt joskus vähän jotain pientä, ei arkena ollenkaan. Mukavampi olla heti valmis mökkisaunaan ja pelkäämättä sadetta. Näin ei myöskään ole elämän varrella tarttunut mukaan miestä, jolla olisi epärealistiset luulot ulkonäöstäni. Sopii mulle, ja ne miehet ovat tykänneet. Jokainen kuitenkin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan valita vähän hillitymmin meikkaava kilttinainen, niin ei järkytys olisi niin suuri.
Niin mutta eihän näille valittajille sellainen pliisu kilttinainen kelpaa, vaan pitäis just olla semmoinen UPEUS kainalossa (siitäkin huolimatta, että itse näyttävät perunoilta).
Minä en ainakaan ole pliisu, vaikka meikkaan erittäin kevyesti. Ja kevyellä tarkoitan KEVYTTÄ.
Miekkoset tykkäävät XD.
Tämäkin mies on luultavasti naisten keskuudessa se halutuimmasta päästä oleva uros. Aloittajalla tulee luultavasti olemaan 10 v sisään lapsia usean naisen kanssa ja elatusmaksut ulosotossa. Lasten äidit kirjoittele sitten vauvapalstalle kuinka kauhea narsisti tämä mies olikin eikä hänestä ikinä olisi voinut uskoa sitä ennen lasten hankkimista.
Sama homma vuodesta toiseen. Se komeahko yli-itsevarma naisia esineinä kohteleva narsistimies on yleensä nuorten naisten mielestä ihanin valinta parinmuodostukseen ja lisääntymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin mies on luultavasti naisten keskuudessa se halutuimmasta päästä oleva uros. Aloittajalla tulee luultavasti olemaan 10 v sisään lapsia usean naisen kanssa ja elatusmaksut ulosotossa. Lasten äidit kirjoittele sitten vauvapalstalle kuinka kauhea narsisti tämä mies olikin eikä hänestä ikinä olisi voinut uskoa sitä ennen lasten hankkimista.
Sama homma vuodesta toiseen. Se komeahko yli-itsevarma naisia esineinä kohteleva narsistimies on yleensä nuorten naisten mielestä ihanin valinta parinmuodostukseen ja lisääntymiseen.
Ihan samalla tavalla miehet tykkää nuorista äärimmäisen narsistisista fitnessinstabeibeistä. Ihan parasta vaimo- ja äitimateriaalia miesten mielestä.
Mikä siinä on niin vaikea tajuta, että meikki muuttaa ulkonäköä ja paljon? Naamaan meikkivoiteella virheet piiloon, poskipunat ja varjot, vahvat kulmat, silmämeikki ja tekoripset. Ja sitten ne tietyntyyppiset vaatteet. Noin, nyt näytät samalta kuin kaikki muut ja on niin hottia miesten mielestä, että. Ja sitten kun se joskus huomaa ettet näytäkään siltä, niin voi luoja ku ollaan niin pettyneitä, että. Se olikin vain meikkiä ja korostavat vaatteet! Yhyy. Voi jeesus kun jotkut osaa olla yksinkertasia.
Minulla on kuvaton profiili nettideittisivustoilla. Olen vaihdellut viestejä muutaman miehen kanssa ja nyt tuli aika vaihtaa kuvia. Otin räpsyn heti herättyäni, olin mennyt nukkumaan hiukset märkänä, en tehnyt niille mitään, laitoin vaan ponnarille, tyynynkuva poskessa ja kuva. En meikkaa ikinä, joten ihan realistinen kuva minusta ja tämän sanoin "varoitukseksi" kuvan saajalle. Ilmeisesti ei pelästynyt kun viestittely jatkuu😀. N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho... Naiset eivät ymmärrä pettymystä, jonka nainen voi ulkonäöllään aiheuttaa. Naisilla kyky asettua miehen asemaan on melko huono. Arvaisin, että naisista tuntuu lähes samalta, jos mies on kännissä mukana ja selvinpäin ihmisperse, mutta on kännissä lähes aina.
Entäs se pettymys, joka miehen housuista voi paljastua? Sitä ei voi mistään tietää, naaman ja vartalon nyt sentään näkee, omaa tyhmyyttä on, jos ei erota meikkiä.
Tai naisen tisseissä. Onkin sellaiset patalaput vaikka näytti hyviltä vaatteet päällä
Mitä vähemmän tatuointeja, niin sitä luonnollisempi ja kauniimpi. Täysin ilman tatuointia oleva nainen on mahdotonta löytää nykyaikana.
No vähennän pakkelia vaikka heti tapailun alussa olisi ollut rehellisempää koska oikeasti pidin naista hyvännäköisenä. Korkeintaan 7+ meikittömänä ja exä esim. oli valehtelematta 9,5 meikittä. Oikeasti klassinen kaunotar. Ap[/quote]
Vertaatko aina muita naisia siihen sun exääs. Ei sul kyl hyvin mee, olisit onnellinen että sillä naisella on sentään hyvä kroppa ja näyttää vielä hyvän näköseltä meikin kanssa kuin ilman ja on mukava, ei sul pitäis olla mitään valittamista, senkun jatkat sitä suhdetta. Vertaa mieluiten sitä naista sellaiseen naiseen mikä on ruma ilman meikkiä ja on ruma myös meikin kanssa vähän niinku Johanna Tukiainen toki se oli joskus nuorena hyvin pantavan näköinen mutta nykyään ei edes pussi päässä tee siitä enään pantavan näköstä. Älä siis valita tommosista pikku jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Olemme kolmekymppisiä. Olen tapaillut tätä naista pari kuukautta ja ihan lupaavalta vaikutti. Nainen on aina esiintynyt seurassani hyvinkin huoliteltuna mitä arvostan suuresti. Olemme nyt lomalla käyneet mökilläni saaristossa ja pakko myöntää että naisen ulkonäkö muuttui rajusti uimisen ja saunomisen myötä. Olen pettynyt ja olo tuntuu huijatuksi vaikka toki tiedostan naisten osaavan meikata taidokkaasti. No, pitää yrittää suhtautua naisen ulkonäköön nyt uudestaan koska pidin häntä kaunottarena... vai annanko vaan olla. Naisen luonne on ok ja kroppa hyvä, ei lapsia. Tykkää myös seksistä ja on reipas.
Oletko sä sellainen "kiltti#mies". Tekstistä päätellen olet. Kiltti in#cel.
Onpa tänä kesänä Porvoossa paljon mökkiläisiä. Oikein ruuhkaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä jos valehtelee ulkonäöstään jo heti suhteen alussa, niin mistä muusta se valehtelee suhteen edetessä.
No vähennän pakkelia vaikka heti tapailun alussa olisi ollut rehellisempää koska oikeasti pidin naista hyvännäköisenä. Korkeintaan 7+ meikittömänä ja exä esim. oli valehtelematta 9,5 meikittä. Oikeasti klassinen kaunotar. Ap
Olisit pitänyt exän, jos ulkonäkö on ainoa mikä merkkaa.
Päästin vapaille markkinoille kun alkoi haluamaan lasta. Oli eri suunnitelmat. Ap
Hei, mä tiedän kuka sä olet, missä kaupunginosassa asut ja mistä olet kotoisin.
M26 kirjoitti:
No vähennän pakkelia vaikka heti tapailun alussa olisi ollut rehellisempää koska oikeasti pidin naista hyvännäköisenä. Korkeintaan 7+ meikittömänä ja exä esim. oli valehtelematta 9,5 meikittä. Oikeasti klassinen kaunotar. Ap
Vertaatko aina muita naisia siihen sun exääs. Ei sul kyl hyvin mee, olisit onnellinen että sillä naisella on sentään hyvä kroppa ja näyttää vielä hyvän näköseltä meikin kanssa kuin ilman ja on mukava, ei sul pitäis olla mitään valittamista, senkun jatkat sitä suhdetta. Vertaa mieluiten sitä naista sellaiseen naiseen mikä on ruma ilman meikkiä ja on ruma myös meikin kanssa vähän niinku Johanna Tukiainen toki se oli joskus nuorena hyvin pantavan näköinen mutta nykyään ei edes pussi päässä tee siitä enään pantavan näköstä. Älä siis valita tommosista pikku jutuista.Itse asiassa hänen tulisi verrata kumppaniaan itseensä. Sanoin tuolla aikaisemminkin jo, että 7-tasoiselle miehelle pitäisi kelvata 7-tasoinen nainen aivan saakelin hyvin. Miksi miehet luulee, että he ovat jotenkin oikeutettuja kaunottariin? Ei ne tunnu vaan tajuavan, että kaunottaret oman tasoistensa KOMEIDEN miesten perään.
Benhold kirjoitti:
Mitä vähemmän tatuointeja, niin sitä luonnollisempi ja kauniimpi. Täysin ilman tatuointia oleva nainen on mahdotonta löytää nykyaikana.
No eikä ole! XD Näköjään jätät tatuoimattomat naiset huomioimatta, koska oikeesti sua kiinnostaa vaan ne päästä varapaisiin tatutoidut wt-vosut. Tämän takia "täysin ilman tatuointeja olevia naisia on mahdotonta löytää". :D Kun opiskelin, mun luokalla oli 13 naista (iältään 19-40v.) eikä tatuointeja ollut kuin kahdella heistä.
Sanot akalle, että et kestä kattella sitä ilman meikkiä missään koskaan. Oiskohan vielä mahdollista, en tiedä. Jos on aivoihin piirtynyt kuva rumasta, niin peli on menetetty. Ja jos suuttuu ja lähtee, niin hyvä. Etsi uusi nukke. Mutta varoita etukäteen meikittömyydestä.
Benhold kirjoitti:
Miten joku voi olla niin pihalla että edes heittää tälläsen väitteen?
Eihän sillä ulkonäöllä ole mitään merkitystä !
Sydämen kauneudella vain on merkitystä.
Korvien välissä on piiitkä tuulitunneli. Ulkonäkökö tärkein kriteeri?