Tapailemani nainen huijasi ulkonäöllään
Olemme kolmekymppisiä. Olen tapaillut tätä naista pari kuukautta ja ihan lupaavalta vaikutti. Nainen on aina esiintynyt seurassani hyvinkin huoliteltuna mitä arvostan suuresti. Olemme nyt lomalla käyneet mökilläni saaristossa ja pakko myöntää että naisen ulkonäkö muuttui rajusti uimisen ja saunomisen myötä. Olen pettynyt ja olo tuntuu huijatuksi vaikka toki tiedostan naisten osaavan meikata taidokkaasti. No, pitää yrittää suhtautua naisen ulkonäköön nyt uudestaan koska pidin häntä kaunottarena... vai annanko vaan olla. Naisen luonne on ok ja kroppa hyvä, ei lapsia. Tykkää myös seksistä ja on reipas.
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Olemme kolmekymppisiä. Olen tapaillut tätä naista pari kuukautta ja ihan lupaavalta vaikutti. Nainen on aina esiintynyt seurassani hyvinkin huoliteltuna mitä arvostan suuresti. Olemme nyt lomalla käyneet mökilläni saaristossa ja pakko myöntää että naisen ulkonäkö muuttui rajusti uimisen ja saunomisen myötä. Olen pettynyt ja olo tuntuu huijatuksi vaikka toki tiedostan naisten osaavan meikata taidokkaasti. No, pitää yrittää suhtautua naisen ulkonäköön nyt uudestaan koska pidin häntä kaunottarena... vai annanko vaan olla. Naisen luonne on ok ja kroppa hyvä, ei lapsia. Tykkää myös seksistä ja on reipas.
Siis tämä nainen on aivan upea, jos ei kelpaa sulle pelkän nassun takia ni minä kyllä otan sen! SÄ VOIT JATKOSSA VETÄÄ KÄTÖSEEN JA VOIVOITELLA SITÄ KUN TEIT ELÄMÄS SUURIMMAN VIRHEEN KUN ET PITÄNYT NAISEN NAAMASTA ILMAN MEIKKIÄ!
Kai te tajuutte, että tää alottaja on trolli... jos ei niin aika erikoinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä jos valehtelee ulkonäöstään jo heti suhteen alussa, niin mistä muusta se valehtelee suhteen edetessä.
No vähennän pakkelia vaikka heti tapailun alussa olisi ollut rehellisempää koska oikeasti pidin naista hyvännäköisenä. Korkeintaan 7+ meikittömänä ja exä esim. oli valehtelematta 9,5 meikittä. Oikeasti klassinen kaunotar. Ap
Etkö sä ressukka osaa erottaa meikattua meikkaamattomasta. Siis oliko naisella kaikki härpäkkeet eli tekoripsiä, tekotukkaa jne. Ja kuvittelit että näyttää samalta myös ilman meikkiä. Ootkohan ihan täysillä kulkeva?
Onneksi minun reitille ei ole koskaan ilmestynyt tuulihattumiehiä, sellaisia tyhjäpäitä kuten ap, ei mielenkiintoista pään sisäistä elämää. Mieleisen miehen pitää olla älykäs, ajatteleva, laajakatseinen ja välitön, reipas, narurelli ja hauska. Suurin sukupuolielin on aivot niin rakastun vain poikkeuksellisen raikkaisiin yksilöihin. Ap on tympeä ja ajattelutavaltaan suppea, kannattaa välttää näitä pinnallisia tyhjäpäitä ettei pilaa kesäänsä tai elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä ulkonäöllä ole mitään merkitystä !
Sydämen kauneudella vain on merkitystä.
Totta. Tasojankkaajan tasot perustuvat peilkkään ulkonäköön. Kuka aikuinen ihminen edes pisteyttää toisia ihmisiä?
Minä kierrän tyhjäpäämiehet kaukaa. Henkisellä pääomalla on eniten merkitystä.
Ap on trolli. Haluaa edes netissä esiintyä (pinnallisesti ja materiaalisesti) tasokkaana miehenä, joka saa pinnallisesti tasokkaita naisia ja jolla on varaa arvostella naisia.
En tiedä yhtään tasokasta (sekä ulkoiselta habitukseltaan että koulutuksen/ammatin puolesta)naista, jolla olisi silarit ja paljon pakkelia. Mutt ap on amis ja pitää silarinaisia tasokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisessa on jotain viehättäviä kohtia mistä tykkäät niin eikö se ihan riitä, ei kannata yhden pikku jutun vaikuttaa teidän tapailua. Kun aloitat suhteen jonkun naisen kanssa niin ole luotettava naiset arvostavat sitä ja yritä olla tukena kun naisella on huono päivä ja muista joskus hemmotella. Mutta älä koskaan petä naista, siinä menee kunnollisten miesten maine.
Ap. Olet OKSETTAVA ihminen. Ihmissyöpä🤮
Ikävää kun tapailemasi nainen on tapailee noin ressukkaa miestä.
Toivoisi hänelle parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua täysin. Itsekin nuorempana hairahduin muutaman kerran samaan ja kun järkytyksestä selvisin, aloin katsella luonnostaan kauniita naisia. Lopulta valitsin erittäin kauniin filipiiniläisen naisen, joka ei käytä meikkiä lainkaan.
No jos naisen pelkkä ulkokuori kiinnostaa, sitten tämä oli varmaan ihan oikein sinulle. :D valitse jatkossa sitten meikittömiä naisia!