Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani nainen huijasi ulkonäöllään

Vierailija
18.07.2018 |

Olemme kolmekymppisiä. Olen tapaillut tätä naista pari kuukautta ja ihan lupaavalta vaikutti. Nainen on aina esiintynyt seurassani hyvinkin huoliteltuna mitä arvostan suuresti. Olemme nyt lomalla käyneet mökilläni saaristossa ja pakko myöntää että naisen ulkonäkö muuttui rajusti uimisen ja saunomisen myötä. Olen pettynyt ja olo tuntuu huijatuksi vaikka toki tiedostan naisten osaavan meikata taidokkaasti. No, pitää yrittää suhtautua naisen ulkonäköön nyt uudestaan koska pidin häntä kaunottarena... vai annanko vaan olla. Naisen luonne on ok ja kroppa hyvä, ei lapsia. Tykkää myös seksistä ja on reipas.

Kommentit (213)

Vierailija
61/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olitte harrastaneet seksiäkin ennen tätä ja nainen ei ollut käynyt esim. suihkussa?

Itse ainakin osaan käydä suihkussa kastelematta naamaani ja siten tärväämättä maskiani. Jos en siis yöksi ole jäämässä, jolloin pakkelin poistokin tulisi ajankohtaiseksi.

Vierailija
62/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan sano että sillä oli topatut rintsikatkin ja petyit kun tissit ei olleetkaan niin ryhdikkäät ja pyöreät  ilman liivejä :D

Silarit. Oikein hyvät, ei moittimista. Ap

Okei, eli silarityhjäpään olet löytänyt. Ja sitten vielä ihmettelet kun meikkiä on naama täys. 

Vähän OT, mutta itseäni ärsyttää tämä silikonirintaisten automaattisesti bimboksi leimaaminen. Ja lisäksi aina samalla argumentilla, että ”kertoo henkilön arvomaailmasta”.

Ne silarit, kun ei tarvitse olla sellaiset tripla-D:t mitä yleensä kuvitellaan.

Kertoo se silti arvomaailmasta, oli koko mikä hyvänsä. Minkälainen ihminen riskeeraa terveytensä muovipallojen takia? Haluaa kehoonsa jotain täysin turhaan, josta voi aihuetua tulehduksia sun muuta, ja vielä mahdolliset leikkauskomplikaatiot. Kyllä se vaan aika paljon kertoo ihmisestä. Puhumattakaan niistä junteista miehistä, jotka haluaisivat naisilleen silokonit miettimättä yhtään mahdollisia terveyshaittoja.

Se kertoo ennenkaikkea epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoisesti tungette hormoneja kroppiinne, ei ne silarit siinä enää tunnu jos terveyttä mietitte. Ap

En minä ainakaan suostu käyttämään hormonaalista ehkäisyä mistään hinnasta, enkä myöskään silikoneja. Katsos naisissa on eroja, toiset ajattelevat omilla aivoillaan.

Vierailija
64/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko pinnallinen ukko. Yäks

Vierailija
65/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä, jos haluat luonnollisen kauniin naisen, niin se tarkoittaa, että geenien on oltava hyvät. Moni mies tavoittelee tällaista naista, joka "kauneimmillaan saunanraikkaana".

Jos taas haluat naisen, jonka kanssa on kiva viettää aikaa, tehdä yhteisiä juttuja ja harrastaa hyvää seksiä, niin se tarkoittaa että arvostat häntä joka elämässäsi nyt on.

Vierailija
66/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan sano että sillä oli topatut rintsikatkin ja petyit kun tissit ei olleetkaan niin ryhdikkäät ja pyöreät  ilman liivejä :D

Okei, eli silarityhjäpään olet löytänyt. Ja sitten vielä ihmettelet kun meikkiä on naama täys. 

Vähän OT, mutta itseäni ärsyttää tämä silikonirintaisten automaattisesti bimboksi leimaaminen. Ja lisäksi aina samalla argumentilla, että ”kertoo henkilön arvomaailmasta”.

Kertoo se silti arvomaailmasta, oli koko mikä hyvänsä. Minkälainen ihminen riskeeraa terveytensä muovipallojen takia? Haluaa kehoonsa jotain täysin turhaan, josta voi aihuetua tulehduksia sun muuta, ja vielä mahdolliset leikkauskomplikaatiot. Kyllä se vaan aika paljon kertoo ihmisestä. Puhumattakaan niistä junteista miehistä, jotka haluaisivat naisilleen silokonit miettimättä yhtään mahdollisia terveyshaittoja.

Samaa ajattelin ja sitten ne silarit liikkuu, imetyksen ja raskauden jälkeen usein joudutaan operoimaan usein uudelleen. Imetys ei välttämättä onnistu.

Mutta kympin Älytaunolle tärkeintä, että näyttää hyvältä silloin, kun hän sattuu naista tarvitsemaan.

Minkälainen ihminen riskeeraa terveytensä kun jättää kymmenet raskauskilot synnytyksien jälkeen kehoparkansa kannettavaksi? Pahimmassa tapauksessa ne vievät äidin lapsilta, joita käytät tekosyynä liikkumattomuudellesi ja huonolle ruokavaliolle.  Tiesitkö että implantit voi hankkia vaikka rintojen kehityshäiriön vuoksi? Minulla on kahden yliopistotutkinnon lisäksi kuvaamasi kammottavat "muovipallot",käytän aika harvoin meikkiä ja teen vapaaehtoistyötä vanhusten parissa. Tiedän että sinun on vaikea kestää sitä että ihmiset eivät mahdu vain yhteen muottiin,mutta ymmärrän että olematon aivokapasiteettisi ylikuumenee ajatellessasi että muu olisi mahdollista :)

Vierailija
67/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan itse vetää vatsaasi koko ajan vetää sisään ;D

Vierailija
68/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän siinä aina käy, treffeille tulee huikea missi. Sitten kun on korkkarit potkastu pois ja suihkussa käyty, astuu esiin miss piggy. :P

Vierailija
69/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin ja sitten ne silarit liikkuu, imetyksen ja raskauden jälkeen usein joudutaan operoimaan usein uudelleen. Imetys ei välttämättä onnistu.

Mutta kympin Älytaunolle tärkeintä, että näyttää hyvältä silloin, kun hän sattuu naista tarvitsemaan.

Tiedätkö muuten miten silikonirintojen mammografia tehdään?

Ensin silikoni vedetään erilleen ja sitten rintarauhanen litistetään levyjen alle.

Vierailija
70/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa hieman aika pinnalliselta tyypiltä, sanon vaan.

Ai hieman :D Ja jo kolmekymppinen, ei näytä hyvältä suomen "miesten" tilanne.

Vierailija
71/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjooh.. uutta ettimään. Kuulostaa siltä ettei kumpikaan tule olemaan tossa kovin onnellinen loppujen lopuksi.

Vierailija
72/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit voi olla jollakin vaikka rintasyövän vuoksi jos omat leikattu pois. Silikonit on aika yleisiä nykyään eikä läheskään kaikki ole mitään maisatorppia tai bimboja ylipäätään. Maailma muuttuu ja ulkonäköön liittyviä leikkauksia tehdään enemmän ja enemmän niin naisille kuin miehille. Suurin osa lopputuloksista on niin huomaamattomia että asiasta tietämätön ei välttämättä edes huomaa asiaa, ja sitten on nuo ääripäät, jotka luo negatiivista stereotypiaa asialle.

Itse alkuperäiseen aiheeseen (joka on 99,9% varmuudella provo), ei oo paljon muuta sanomista ku että naiselle löytyy aivan varmasti parempi ottaja kuin ”mies” jonka vinkuu VAUVA-palstalla että seurustelukumppani on ilman meikkiä ruma.

Vierailija
73/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkaunis nainen tämä Maisa. Kauniimpi ilman meikkiä.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201807162201077534_vd.shtml

T. Ohis

Vierailija
74/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, otin ihan syystäkin miehen rapakon takaa enkä Suomesta.

Eikö Ap rikkaana miehenä voisi ostaa sellaista seksirobottia?

Vierailija
75/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt ja olo tuntuu huijatuksi vaikka toki tiedostan naisten osaavan meikata taidokkaasti.

Ymmärrät että ulkonäkö muuttuu meikillä. Eli mikä tässä nyt on ongelma, mies? Mikäli sinua nyt mieheksi voi kutsua.

Mä olen nainen ja meikkaan, mutta ei mun ulkonäkö kyllä mitenkään radikaalisti muutu. Miksi mies ei saa olla pettynyt ja yllättynytkin jos nainen on saunomisen ja uinnin jälkeen ulkoisesti kuin toinen ihminen?

N41

Vierailija
76/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt ja olo tuntuu huijatuksi vaikka toki tiedostan naisten osaavan meikata taidokkaasti.

Ymmärrät että ulkonäkö muuttuu meikillä. Eli mikä tässä nyt on ongelma, mies? Mikäli sinua nyt mieheksi voi kutsua.

Mä olen nainen ja meikkaan, mutta ei mun ulkonäkö kyllä mitenkään radikaalisti muutu. Miksi mies ei saa olla pettynyt ja yllättynytkin jos nainen on saunomisen ja uinnin jälkeen ulkoisesti kuin toinen ihminen?

N41

Siksi, että on melkoisen epärealistista odottaa, että jokanainen näyttäisi yhtä hyvältä meikillä ja ilman meikkiä. Meikillä häivytetään "virheitä" ja korostetaan hyviä puolia.

Vierailija
77/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Näinhän siinä aina käy, treffeille tulee huikea missi. Sitten kun on korkkarit potkastu pois ja suihkussa käyty, astuu esiin miss piggy. :P

Niinhän siinä jännänaisten kanssa saattaa käydä.

Vierailija
78/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene hyvin suomimiehillä. Keski-ikäisiä lapsellisia sovinisteja. Onneksi on ruotsalaisia herrasmiehiä naapurimaassa.

Vierailija
79/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on epärealistista luulla, että jokanainen näyttää yhtä kivalta meikillä ja ilman meikkiä. Kaikilla ei ole niitä supergeenejä. Aika tekee tehtävänsä. Plus aika monella menee naama punaiseksi saunassa.

Olisit ap tyytyväinen naiseen, joka on kiinnostunut tekemään ja sekstaamaan - ja joka osaa meikata.

Vierailija
80/213 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene hyvin suomimiehillä. Keski-ikäisiä lapsellisia sovinisteja. Onneksi on ruotsalaisia herrasmiehiä naapurimaassa.

He osaavat kohdella naista oikein! Eikä tarvitse enää vaatteista meikeistä välittää, kun mies pukee niqabiin, ja pitää paksuna nyrkin ja hellan välissä kasvattamassa parempaa väestöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme