Lukekaa kaikki kehopositiiviset.
Tänään oli lämmin päivä, mutta MINÄ tein tunnollisesti täyspitkän kuntosaliharjoituksen. Kyllä, luit aivan oikein. Tämän päivän ihmisillä hyvin harvalla on itsekuria siihen. Vähän enemmän kun joutuu hikoilemaan niin ollaan mukavuusalueen ulkopuolella....ei pysty ei kykene asenteella. On niin hienoa olla vain kehopositiivinen ja rakastaa vartaloaan. Mitäpä sitten kun se terveys alkaa krenaamaan? Diabeetesta pukka ja verisuonet on tukossa? Epäilen että ssen jälkeen se kehopositiivisuus ei ollutkaan niin kiva juttu.
Kommentit (25)
Mielisairaus on paljon kalliimpaa yhteiskunnalle. Se näyttää olevan ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaus on paljon kalliimpaa yhteiskunnalle. Se näyttää olevan ongelmasi.
Minulla on korkeintaan terveitä narsistisia piirteitä.
Mitä sinulle kuuluu kenenkään kehopositiivisuus? Mene katselemaan itseäsi peilistä ja huokailemaan minä-minä-minä -huokauksia.
En pidä salitreeniä urheiluna, juuri ja juuri liikuntana.
T. Kestävyysjuoksija
Kuntosalilla olin minäkin. Siellä lämpötila oli noin 21 astetta, ulkona 31. Istui jalkaprässissä ja selailin instaa sillai kehopositiivisena.
Terveisin ikäloppu 170 cm/51 kg.
Sairaimmat ja leikatuimmat tuntemani 55-75 v ikäiset on juuri näitä kehonsa rääkkääjiä. Siinä ei paljoa hymyilytä, kun on tuhonnut nivelensä.
Kehopositiivisethan ei ikinä käy salilla :D.
Mä oon kehoneutraali, enkä nouse tällä kelillä sohvalta kuin jääkaapille.
Vierailija kirjoitti:
T. Kestävyysjuoksija
En pidä kestävyysjuoksijoiden heinäsirkkamaisesta olemuksesta. Tietysti tämäkin osa alue on tärkeää ja harjoittelen sitä myös toisinaan. Kuitenkin noin 3100m cooper kestävyystaso riittää minulle.
Minä kävin 7 km kävelylenkillä ja uin pitkää matkaa tunnin. Mitään urheilua en harrastanut, ja ylipainoinen olen, mutta kehoni on ihan toimintakykyinen, ja vähän viilemmillä säillä harrastan kyllä kestävyysjuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Sairaimmat ja leikatuimmat tuntemani 55-75 v ikäiset on juuri näitä kehonsa rääkkääjiä. Siinä ei paljoa hymyilytä, kun on tuhonnut nivelensä.
Ei ne nivelet siitä mihinkään tuhoudu jos on vähänkään järkeä päässä siinnä harjoittelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. KestävyysjuoksijaEn pidä kestävyysjuoksijoiden heinäsirkkamaisesta olemuksesta. Tietysti tämäkin osa alue on tärkeää ja harjoittelen sitä myös toisinaan. Kuitenkin noin 3100m cooper kestävyystaso riittää minulle.
12 minuutissa ei elimistö vielä siirry kestävyysalueelle. Hyvä tulos toki, mutta ei oikeasti kerro kestävyyskunnosta mitään. Kympin juoksuaika kertoisi jo vähän. Tai sen seuraavan kympin.
Olen todellakin "kehopositiivinen", eli musta kenenkään ei pidä stressata ruumiistaan. Ja olen tänään kyykännyt painoilla, punnertanut, vetänyt leukaa, lankuttanut (vaikka se onkin nykyään passé!), tehnyt selkälihasliikkeitä, tasapainoharjoituksia sekä vetänyt pienen juoksulenkin, ja lopuksi uintia meressä.
Ja päälle tietty kunnon sapuskat; itsetehtyä pizzaa, tomaattikeittoa ja kohokasta. Ja viiniä, lonkeroa sekä jäätelöä kermavaahdolla.
Tykkään elämästä.
Anna ap toisten elää niinkuin haluavat. Noloa vahdata tuolla lailla muiden tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen todellakin "kehopositiivinen", eli musta kenenkään ei pidä stressata ruumiistaan. Ja olen tänään kyykännyt painoilla, punnertanut, vetänyt leukaa, lankuttanut (vaikka se onkin nykyään passé!), tehnyt selkälihasliikkeitä, tasapainoharjoituksia sekä vetänyt pienen juoksulenkin, ja lopuksi uintia meressä.
Ja päälle tietty kunnon sapuskat; itsetehtyä pizzaa, tomaattikeittoa ja kohokasta. Ja viiniä, lonkeroa sekä jäätelöä kermavaahdolla.
Tykkään elämästä.
Anna ap toisten elää niinkuin haluavat. Noloa vahdata tuolla lailla muiden tekemisiä.
Ei se ole vahtaamista, se on vain kylmien tosiasioiden ääneen sanomista.
Kehopositiivisuus on silkkaa itselleen valehtelemista ja dissatuksi tulemista käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuus on silkkaa itselleen valehtelemista ja dissatuksi tulemista käytännössä.
Nimenomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne nivelet siitä mihinkään tuhoudu jos on vähänkään järkeä päässä siinnä harjoittelussa.
Järkeä on siinä, että ei käytä niitä niveliään liikaa. Jalkaprässi, jalkakyykyt, juoksumatto jne. saavat nivelissä aikaan enemmän tuhoa kuin uskotkaan.
Minulla on 40 kg ylipainoa ja kaikki veriarvot loistavat. Esimerkiksi kokonaiskolesteroli 3.9, josta HDL 1.47 ja LDL 2.43 ja trigly 0.73. :D
Tuliko hyvä mieli tästä ylemmyydentuntoisesta avauksestasi?Kehopositiivisuus tarkoittaa kyllä muutakin kuin ylipainon hyväksymistä, myös sellaisten piirteiden joihin ei voi treenillä tai muilla keinoin juuri vaikuttaa.