Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

181/3051 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun aikaa keskustelua seuranneena, nyt oli pakko rekisteröityä. Olen äärimmäisen hämmentynyt tämän aamun testistä, piti oikein tuplana tehdä. Ei tämä tulos taida enää juuri jättää tulkinnanvaraa?

Ensimmäinen kierto kierukan poiston jälkeen, eivätkä lähtökohdat ole olleet noin muutoinkaan aivan ihanteelliset hedelmällisyyteen liittyen. Epäuskoinen olo! Voikohan tuo olla kuitenkin virheellinen?

182/3051 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kysyn että kuinka aikaisin olette alkaneet testailemaan? tai milloin olisi teoriassa mahdollista saada jo testissä näkymään? Ja onnitelut plussista hei! <3 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
183/3051 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätähousu kirjoitti:

Uusi piinailija liittyy seuraan. Miten muiden haamuilijoiden viivat vahvistuvat?

Omassa kuvassa ylempi eilen aamupissasta kp 26/26 ja alempi tänään iltapissasta. Kemiallista pelkään. :( kovin on hailakoita.

Mitä mieltä kokeneemmat?

Tämä meni kesken rv 6+2. Viivat ei koskaan vahvistuneet ja tuhruvuoto alkoi 5+4.

Vielä ei ole tärpännyt uudelleen.

184/3051 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näänkö harhoja vai onko tässä oikeasti haamu? Auttakaas tulkitsemaan!

185/3051 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jo toiseenkin ketjuun, mutta tässä teille spekuloitavaa. Dpo 11 (avattu, koska heijasti). Itse näen haamun 👻

186/3051 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olette mieltä tästä? Tänä aamuna tehty. Sininen on siis raskaustesti ja vihreä ovulaatiotesti. Pari päivää sitten tein myös ovulaatiotestin kun en malttanut odottaa, mutta siitä tuo on kyllä vahvistunut hurjasti.

187/3051 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Osaisiko joku auttaa? Onko tämä nyt haamu vai ei? Ekaa kertaa testailen kun menkat myöhässä ja yritystä takana 3 vuotta, koskaan ei ole mitään tullut ja nyt ihan ihmeissään katselen että voisiko olla mahdollista :0! Päivänvalossa ainakin näyttäisi musta punertavan. Testi on onestep puikko tms (?)

188/3051 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt 2 eri valmistajan testiä pregcheck ja apteekin raskaustestin. Molemmat näyttäneet plussaa mutta rsfu näyttää negaa. Kuvassa apteekin testi näyttää minusta viivalta?

189/3051 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa toinen. Olenko raskaana vai en?

190/3051 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iltahämärissä otettu kuva.. dposta ei tietoa, kp24 ilta. Ei normaalista poikkeavia oireita.

191/3051 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp25/27 dpo 10-12 testattu apteekin omalla.

Oireina pahoinvointi, ajoittainen hajuherkkyys, vatsan nippailut ja muut kivut

192/3051 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkuri kirjoitti:

Näänkö harhoja vai onko tässä oikeasti haamu? Auttakaas tulkitsemaan!

Ajattelin tänne tulla kertomaan että tämä oli plussa vaikkakin kuvassa hyvin haalea vielä.

193/3051 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ovistesti positiivinen?

194/3051 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat kaikille! Täälläkin yksi malttamaton kuumeilija. Yritystä takana jo yli 2vuotta eli kovin korkealla eivät toiveet ole. Nyt menossa kp29/28 ja teinpä testin, jotta tiedän lopettaako lugesteron, jotta uusi kierto ”pääsee” alkamaan. Yllätys oli kuitenkin suuri, kun toinen hyvin haalea viiva ilmestyi testiin. Mitä mieltä olette? Vuosien varrella tehty monen monta testiä ja ikinä ei ole mitään tullut näkyviin.

195/3051 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 23/25-26 ja testi tehty parin tunnin pidätyksellä iltapäivällä. Testi RFSUn 25 mIU/ml.

Haamu vai viivan paikka? 🙈

196/3051 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan edelleen ihan pää pyörällä. Tänään dpo13 ja viiva vahvistunut(testi päiväpissasta lyhyellä pidätyksellä). Kävin myös verikokeessa ja HCG hieman päälle 50. Hoitaja oli sitä mieltä että liian matala. Onko muilla kokemuksia?

197/3051 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä plussa? Pari testiä eilen ja toissapäivänä haaleampina.. voiko rfsu testiin luottaa..?

198/3051 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä tästä? Itse näen haamun

Muoks * iltapissasta tehty

199/3051 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MinnaK. kirjoitti:

Täällä ollaan edelleen ihan pää pyörällä. Tänään dpo13 ja viiva vahvistunut(testi päiväpissasta lyhyellä pidätyksellä). Kävin myös verikokeessa ja HCG hieman päälle 50. Hoitaja oli sitä mieltä että liian matala. Onko muilla kokemuksia?

Tulin tännekin päivittämään piinailijoille, että oma plussa vahvistui vielä tuosta ja tänään käyty varhaisultrassa saamassa positiivisia uutisia :)

Tsemppiä kaikille!

200/3051 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OldMama-38:lla on ihan selvä plussa, myös kuukuumeilijan testi näyttää minusta positiiviselta!

Esikoisen LA 8/20