Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Haaveilevanuorukainen kirjoitti:
Noniiin!
Elikkäs, pillerit lopetin tammikuussa..
Ei haamuja, ei plussia, ei mitään siihen viittaavaa koko tässä 11kk aikana.
Nyt eilen (sunnuntai) aamulla kun kävin pissalla, tuli paperiin pyyhkiessä pikkusen hailakkaa punaista verta.
Oliskohan voinut olla kiinnittymisvuotoa?
Alavatsa ja varsinkin vasenpuoli on välillä tpsi hellänä, eilen illalla salilla juoksin juoksumatolla ja tisseihin sattu todella paljon.
Normaalisti ei oo kipeet ennen menkkoja.
Tänä aamuna tein testin, en ihan aamupissasta.
Onko se plussa, haamu vai kuviteltua?
Menkat pitäis alkaa ke-pe aikana
Minäpä kysyn täältä, olisiko teillä kommentteja aiheeseen. Tein oikeanpuoleisen ovulaatiotestin tiistaina noin kello 16 aikaan ja vasemman puoleinen on tehty tänään aamulla, eli perjantaina noin 7 maissa. Mistähän johtuu, että ovulaatiotesti näin vahvana noin monta päivää?
Haaveilevanuorukainen näen selvästi haamun siinä! Toivottavasti vahvistuu!
Tirppu voisko sulla viitata raskauteen noin vahva viiva? Ainakin Toiveena vauva-ketjussa jollain näytti ovistesti raskauden. Tee raskaustesti! :)
Esikoisen LA 8/20
Introvertikaali, tein raskaustestin tuon sinun kommentin jälkeen ajatuksella, ei voi olla, menkat loppui 1,5 viikkoa sitten. Raskaustesti oli positiivinen!! Tein vielä digitaalisen testin ja kävin ostamassa apteekista testin, joka näyttää myös viikot, raskaana 1-2 viikkoa 🥰🥰 miten voi olla mahdollista!
Aamulla testasin uudelleen ja toista viivaa ei piirtynyt enää, ei edes haaleaa. Taisi siis olla vain kemiallinen :( nyt tuntuu pahalta
Onko tämä viivan paikka? Eilen illalla tuli juuri ja juuri silmin havaittava hailura viiva testiin.
Tämä tältä aamulta ja on silmin paremmin havaittavissa. Kuvassa näyttää suhteellisen harmaalta mutta paljain silmin testissä näkyy mielestäni punaista väriä. Toivottavasti kuvassa näkyy nyt edes jotain, avasin testin jotta saisin kuvaan edes jotain.
Tämä siis sysipaska rsfu testi, teen torstaina uuden testin, kunhan käyn apteekissa.
Olen ennenkin tehnyt näitä rsfu testejä kun ei lähikaupassa muita ole ja ne on ollu niin selviä negoja ettei edes kuvittelemalla ole saanu toista viivaa näkyviin.
Tällä taas kuumeillaan onko tärpännyt, kovasti olen yrittänyt kuunnella kehoa josko jotain muutosta tapahtuisi.
Tässä nyt hieman omia tuntemuksia, kertokaa toki voisiko kyseessä olla raskus?
- Ovis ollut noin 25.11 - 27.11
- Noin viikko oviksesta, oli parina päivänä nippailuja / vihlaisun tunteita alavatsassa sekä parina päivänä pyyhkiessä paperiin jäi pariin otteeseen vaalenpunaisen sävyistä / kerran verensekaista vuotoa. (onko kyseessä ollut kiinnittyminen?)
- Parin päivän ajan ollut välillä kummallinen olo, jollain tavalla heikottaa, tänä aamuna todella huono olo hetken.
- Yleensä jaksan valvoa helposti pitkään ilman ongelmia, mutta nyt parina päivänä olen väsynyt ihmeen aikaisin.
- Eilen ollut toisella puolella alavatsaa kipuilua, ei ihan samaa kuin menkoissa mutta vastaavaa.
- Eilen nukkumaan mennessä, tuli kova vihlaisu.
Voisikohan nämä viitata raskauteen 🙄
Menkkojen pitäisi alkaa huomenna, aivan viimeistään torstaina kuitenkin.
Uskaltaisikohan jo tehdä testin 😬
Ollut epämääräisiä kuukautisia edeltäviä oireita. Epäsäännöllinen kierto ja ajattelin testata. Kaksi vuotta yritetty ja aina yhtä viivaa näyttänyt. Mä en vieläkään usko tota tulosta, huomenna varaan ajan labrasta.
Alina87 kirjoitti:
Ollut epämääräisiä kuukautisia edeltäviä oireita. Epäsäännöllinen kierto ja ajattelin testata. Kaksi vuotta yritetty ja aina yhtä viivaa näyttänyt. Mä en vieläkään usko tota tulosta, huomenna varaan ajan labrasta.
En sitten varannut aikaa koska tein vielä 2 muuta testiä ja viivat vaan selkeämpiä joka kerta 😄 äitiysneuvolaan varattu aika joten kait se pitää vaan uskoa, että meille tulee vauva elokuussa 2020 😍😮 ihan paras joululahja ikinä 🤩❤️
Kertokaapa, että näenkö harhoja, vai voisko tässä olla haamu tai viivanpaikka?
Yksi km jo takana nii silmät rupee pia kuvittelee omiaa..
Pistetään tännekkin kun mielipiteitä kaipaan ja tämä siis parin tunnin pidätyksellä päiväpissasta.
Kp55 menossa, menkat siis 25 pv myöhässä ja odottelin et menkat alkaa ja kierto sekaisin, mutta tämän tein kun palasin kotiseudulta kotiin ja ollut oireita. Ennen joulua olen selkeitä negoja saanut. Onko sitten viivanpaikka vai haamu? 🤷♀️
Aamulla teen uutta testiä, mutta näiden oireiden vuoksi tein : rinnat arat, alavatsaa pistellyt, kasvot kukkii ja lämmöt olleet koholla.
Miltä näyttää? Dpo 13 tai 15? Herkät näyttänyt vkon jo jos jonkilainsta viivanpaikkaa. Aamun pc näyttää tältä ja eilen ei juurikaan mitään. Livenä tää on selkeempi. Viimeksi kemiallinen ja jää nähtäväksi mahtaako olla sama juttu nytkin..
Hei kaikki supertulkitsijat!
Olen tehnyt nyt kahden eri merkin testit ja molemmissa näkyi tuollaiset tosi hailakat vaaleanpunaiset viivat.
Menkat ovat jo melkein viikon myöhässä, mutta aiemmin jos on ollut negatiivinen tulos, niin ei noissa testeissä ole kyllä näkynyt yhtään mitään. Nyt tuon hailakan näkee ihan suht selvästi ilman sen kummempaa kääntelyä, mutta luulisi, että se olisi tässä vaiheessa jo tummempi jos olisi plussaa. Vai mitä tuumitte?
Olen ollut kerran aikaisemmin raskaana, silloin viiva oli heti tosi selkeä. Ei siis tuollainen hennon hailakka kuten nyt. Tosin hormonit olivatkin silloin heti alkuun ihan hulluna korkeat ja sikiö valitettavasti menehtyi ennen aikojaan. Tuleva mahdollinen tyyppi olisi siis enemmän kuin toivottu💕
Miltä tuo teidän silmiin näyttää🤔?
Nemi kirjoitti:
Pistetään tännekkin kun mielipiteitä kaipaan ja tämä siis parin tunnin pidätyksellä päiväpissasta.
Kp55 menossa, menkat siis 25 pv myöhässä ja odottelin et menkat alkaa ja kierto sekaisin, mutta tämän tein kun palasin kotiseudulta kotiin ja ollut oireita. Ennen joulua olen selkeitä negoja saanut. Onko sitten viivanpaikka vai haamu? 🤷♀️
Aamulla teen uutta testiä, mutta näiden oireiden vuoksi tein : rinnat arat, alavatsaa pistellyt, kasvot kukkii ja lämmöt olleet koholla.
Itselläni on nyt menkat sen 27 päivää myöhässä. Samanlaisia oireita kuin sinulla menossa. Eilen tein iltapäivällä testin kun oli niin huono olo, sellaista mitä ei yleensä ole. Sain elämäni ensimmäisen haamuviivan, valitettavasti en tajunnut siitä ottaa kuvaa 👍🏻Nukkumaan menin särkylääkkeen avulla, koska särki joka paikkaa ja paleli. Tänään mahassa tuntuu ikävä paineentunne koko ajan ja on etova olo. Jospa huomenna kokeilisin tehdä testiä uudelleen. Tsemppiä sinne, ehkäpä se on sulla jo tärpänny! 😊
Hei,
Eilen olisi pitänyt alkaa kuukautiset ja tein neljä testiä (2 kpl pregcheck, yksi apteq ja yksi clearblue). Haaleita viivoja kaikissa. Näyttääkö nämä teistä positiivisilta testeiltä?
Tein vielä lisäksi clear blue digitestin eilen päiväpissasta ja tänään aamulla ja molemmissa luki ”ei raskaana”.
Vauva olisi todella toivottu❤️
Käyttäjä32607 kirjoitti:
Hei,
Eilen olisi pitänyt alkaa kuukautiset ja tein neljä testiä (2 kpl pregcheck, yksi apteq ja yksi clearblue). Haaleita viivoja kaikissa. Näyttääkö nämä teistä positiivisilta testeiltä?
Tein vielä lisäksi clear blue digitestin eilen päiväpissasta ja tänään aamulla ja molemmissa luki ”ei raskaana”.
Vauva olisi todella toivottu❤️
Tässä vielä tänään tehty testi
Noniiin!
Elikkäs, pillerit lopetin tammikuussa..
Ei haamuja, ei plussia, ei mitään siihen viittaavaa koko tässä 11kk aikana.
Nyt eilen (sunnuntai) aamulla kun kävin pissalla, tuli paperiin pyyhkiessä pikkusen hailakkaa punaista verta.
Oliskohan voinut olla kiinnittymisvuotoa?
Alavatsa ja varsinkin vasenpuoli on välillä tpsi hellänä, eilen illalla salilla juoksin juoksumatolla ja tisseihin sattu todella paljon.
Normaalisti ei oo kipeet ennen menkkoja.
Tänä aamuna tein testin, en ihan aamupissasta.
Onko se plussa, haamu vai kuviteltua?
Menkat pitäis alkaa ke-pe aikana