Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

221/3051 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo vahvistua, onnea! <3

222/3051 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan liian hailakka haamu, dpo jo 13 kuitenkin. Vai näkeekö tässä muut ylipäätään mitään?

https://aijaa.com/V8IX2i

Sisältö jatkuu mainoksen alla
223/3051 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja testinä Pregcheck.

224/3051 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonehian - näkyy haamu!

Osaisiko kukaan sanoa, onko tämä haamu vai plussa? Tänään dpo 17 (30/28) kk myöhässä ja tein päiväpissasta testin.

Oireet: kova nälkä ja väsymys sekä rauhaisa olo. Aiemmin sattui vatsaan.

Kun olin raskaana viimeksi viivat olivat tasapaksut.:/

225/3051 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RaskaanaKO, ootko testannut uudelleen? Kyllähän tuo plussalta sinulla näyttää, mutta haaleahko. Mikä testi kyseessä?

Minulla tuli tänään dpo 14 lähes tuollainen samanlainen kuin eilen, ehkä vaan ihan tosi vähän tummempi.

226/3051 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DPO 11 kp 28/29 ja tuli sekä Pregcheck että apteekin omaan tuollaiset samanlaiset todella haaleat viivat. Aikaisempina kuukausina ei ole näkynyt yhtään mitään missään testeissä mitä olen tehnyt, joten varovaisen toiveikkaina odottelen seuraavia päivä josko vahvistuisivat :)

227/3051 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä taisi olla se ei niin herkkä (50?) testi. Joku halpis :D

En ole testannut uudelleen mutta oireet ja lämmöt jatkuu sekä kk poissa...

ajattelin testata ens viikon alussa taas ja jos vielä epäselvää mennä lääkärille :)

228/3051 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonehian onko sinulla ollut muuten raskausoireita? :)

229/3051 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RaskaanoKO, No jos teit niin epäherkällä testillä niin se kyllä selittää haalean viivan. :) Kannattaa testata jollain toisella testillä.

Itse himotestaajana testasin tänään illalla (dpo 14) vielä yhden testin. Nyt näyttää viiva vahvistuneen.

https://aijaa.com/s1Rh4m

Ja oireita on myöskin älytön nälkä koko ajan ja väsymys.

230/3051 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonehian aika samalta näyttää kuin minun luonnossa :D onnittelut!

Minulla oli just sama eli nälkä koko ajan, väsytti ja lisäksi rauhallinen olo ja rinnat suurentuneet nyt selvästi. Oon myös tosi kuuma edelleen, lämmöt pelaa.

231/3051 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RaskaanaKO, kiitos! :) Varovaiset onnittelut sinullekin! Tänään olen yrittänyt pitää välipäivää testaamisesta. Huomenna sitten taas. :D

232/3051 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon kuumeilijat, kertokaapas mitä näette tässä? Vai näettekö mitään?

233/3051 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testattu DPO 20 ja hyvin vahvat viivat tulivat heti testiin.

Jonehian oletko testannut vielä?

Pitäisi varmaan uskoa olevansa raskaana ja ottaa nyt yhteys neuvolaan tai lääkäriin.

234/3051 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RaskaanaKO kyllä vahvat viivat tuli sinulla. :) Minunkin taitaa pitää uskoa, että raskaana tässä ollaan. Tänään nyt päivällä tehty testi dpo 18 näytti tältä:

https://aijaa.com/uQQ79m

235/3051 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almeh, ihan kuin siellä jotain näkyisi. :)

236/3051 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonehian kirjoitti:

Almeh, ihan kuin siellä jotain näkyisi. :)

Tiedäppä nyt tuosta, niin mekin miehen kanssa luultiin mutta niin vain kuukautiset alkoi just äsken. Tai ainakin nyt niiden pitäisi alkaa ja valkovuodon mukana tuli verta. Sinänsä kummallisesti alkaa nää menkat koska yleensä mulla ei ole noin kovaa valkovuotoa menkkojen alkaessa vaan pikemminkin kuivahko paikat. Liikaa yksityiskohtia, olen pahoillani :)

237/3051 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help needed! Auttakaahan tulkinnassa. Viiva tuli vähän testiajan jälkeen. Haamu vai viivanpaikka?

238/3051 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö mitään?

239/3051 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

veeka kirjoitti:

Näkyykö mitään?

Mulla ei tosiaan oo alkanut vielä menkat nuorimmaisen (6kk) jälkeen, joten ei mitään tietoa onko kierto voinut alkaa. Ollut pari viikkoa ihmeellinen olo, välillä menee yhtäkkiä vatsa sekaisin, etoo, väsyttää mielettömästi ja on tuntemuksia vatsassa. Toisaalta voisko tääkin olla jostain hormonitason muutoksesta johtuvaa, tai sitten siitä että se kierto ois alkamassa?

240/3051 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

veeka kirjoitti:

veeka kirjoitti:

Näkyykö mitään?

Mulla ei tosiaan oo alkanut vielä menkat nuorimmaisen (6kk) jälkeen, joten ei mitään tietoa onko kierto voinut alkaa. Ollut pari viikkoa ihmeellinen olo, välillä menee yhtäkkiä vatsa sekaisin, etoo, väsyttää mielettömästi ja on tuntemuksia vatsassa. Toisaalta voisko tääkin olla jostain hormonitason muutoksesta johtuvaa, tai sitten siitä että se kierto ois alkamassa?

Veeka, mä näen! Ja taikoisin sinulle sinne ison plussan näkyväksi!!👍💜

Katsoisitko minun aamun testiä ja tee tulkinta? On dpo12. liitän kuvan tämän viestin jälkeen.....😊

Tähtitaivas☆