Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Murmeliina kirjoitti:
Tämmösen antoi jo ihan tavallinen clearblue 🥺
Teitkö vielä uutta? Kyllä tuo minusta on jo selkeä, tarrasukkia!
Kirppuliini kirjoitti:
Murmeliina kirjoitti:
Teitkö vielä uutta? Kyllä tuo minusta on jo selkeä, tarrasukkia!
Tässä tämänaamuiset, taas herkkä ja tavallinen testi. Kyllä nää plussia taitaa olla!
Oon tänään menossa verikokeeseen.
Taitaa vaan toi röpelöinen viivanpaikka hämätä 🤔
Dpo 15-17 ja apteekin ultra aamuvirtsasta tälläinen. Tuli testi ajalla ja luonnossa vahvempi
Viivaviivi kirjoitti:
Dpo 15-17 ja apteekin ultra aamuvirtsasta tälläinen. Tuli testi ajalla ja luonnossa vahvempi
No nyt on kyllä just siinä ja siinä! Katselisin parin päivän päästä, että miltä sitten näyttää. Toivottavasti vahvistuu!
Mä kävin verikokeessa tosiaan eilen ja tuloksena 64, eli kyllä ihan oikeesti bongasin plussan alun jo sillon dpo 8,arvo sopi siihen hyvin. En olis uskonut!
Ja nyt lopetan testailun tällä erää(no jos digi vielä viikon päästä:D) ja siirryn odottaa varhaisultraa <3
Tsemppiä piinailuun ja plussatuulia <3
Pakko oli tuon aamuisen testin jlk tehdä vielä testi kun hätäinen oon😅Tein pregchekin liuskan n 30-45min päiväpissasta ja siellä selvä punertava haamu🥰 tissit kipeät ja ajoittain mahasärkyjä . Nyt vaan toivon että esim vklopun jlk olisi vahva viiva. Niin ja ov testin tein myös samalla ja se lähes plussa.
Olin jo heittämässä roskiin koko testiä, kun yhtäkkiä huomasin et tuossa oikeassa reunassa näkyy jotain? Siis voiko viiva tulla näissä periaatteessa väärään kohtaan 🤔 Vai mikä tuo on ja näkeekö muut edes saman 😂
Käyttäjä7730 kirjoitti:
Olin jo heittämässä roskiin koko testiä, kun yhtäkkiä huomasin et tuossa oikeassa reunassa näkyy jotain? Siis voiko viiva tulla näissä periaatteessa väärään kohtaan 🤔 Vai mikä tuo on ja näkeekö muut edes saman 😂
Nään! Onpa outo, ihan hyvinkin voi olla virheellinen testi, mutta en oo kyllä ennen nähnyt tollaista. Ite tekisin huomenna tai ylihuomenna uuden!
Neppunen kirjoitti:
Käyttäjä7730 kirjoitti:
Nään! Onpa outo, ihan hyvinkin voi olla virheellinen testi, mutta en oo kyllä ennen nähnyt tollaista. Ite tekisin huomenna tai ylihuomenna uuden!
Joo pitääpä ostaa joku toinen testi 🙈 Hiukan testi tais olla kuivuessaan kallellaan, mut tuskinpa se vaikuttaa 🤔
Onpa jännä🤔 kaikkea sitä voi uutta vielä nähdäkin tässä testiviivojen tihrustelu uralla 23v😂
Viivaviivi kirjoitti:
Onpa jännä🤔 kaikkea sitä voi uutta vielä nähdäkin tässä testiviivojen tihrustelu uralla 23v😂
No sanoppa muuta 🤣 Mulla jo kaks lastakin eli testejä kyl tehty mut ei oo kans tämmöstä tullut vastaan 🙈
Clearblue oli kyl tosiaan jotenkin viallinen 🙈 Tää pregcheck puhdas nega 😅
Käyttäjä7730: En tarkoita epäillä tms mut mä näen noissa viivat. Ei turhaan mun nick ole viivaviivi😅Onkohan se kuvan muokkauksen takia? Testiajan eli 5 min jlk voi tulla vissii mitä vaa viivanpaikkoja näkyviin. Mut jos tuollaisen saisin ni tekisin uusiksi myöhemmi.
Viivaviivi kirjoitti:
Käyttäjä7730: En tarkoita epäillä tms mut mä näen noissa viivat. Ei turhaan mun nick ole viivaviivi😅Onkohan se kuvan muokkauksen takia? Testiajan eli 5 min jlk voi tulla vissii mitä vaa viivanpaikkoja näkyviin. Mut jos tuollaisen saisin ni tekisin uusiksi myöhemmi.
Kumpaa testiä siis meinaat? Sekä cb että pc molemmista otettu kuvat testiajan sisäpuolella. Mulla pitäis menkat myös alkaa ihan just näinä päivinä, joten olettaisin et ois jo selkeemmät viivat 🤔
Käyttäjä7730: tuota pregchek. Luulin ensin että siinä on kaksi eri testiä tuossa kuvassa. Mutta ylemmässä kuvassa ainakin näen jotakin erottuvaa viivaa. Mulla viiva tuli myös testiajalla ja hyvin olematon dpo 17 sekä apteekin ultra aamuvirtsasta että pregchek olivat molemmat hyvin haaleita. Negatesteihin viivanpaikka voi kuivuessa tulla tai testiajan jälkeen alkaa näkyä. Positiivinen voi näkyä päiviäkin teon jälkeen. Merkitystä on tuolla nimenomaan tuleeko se testiajalla😊
Viivaviivi kirjoitti:
Käyttäjä7730: tuota pregchek. Luulin ensin että siinä on kaksi eri testiä tuossa kuvassa. Mutta ylemmässä kuvassa ainakin näen jotakin erottuvaa viivaa. Mulla viiva tuli myös testiajalla ja hyvin olematon dpo 17 sekä apteekin ultra aamuvirtsasta että pregchek olivat molemmat hyvin haaleita. Negatesteihin viivanpaikka voi kuivuessa tulla tai testiajan jälkeen alkaa näkyä. Positiivinen voi näkyä päiviäkin teon jälkeen. Merkitystä on tuolla nimenomaan tuleeko se testiajalla😊
Tämmönen tuli pc aamupissasta 😅 Mun silmään edelleenkin ihan nega eli taidan lopettaa testailut ja odotella jos ne menkat vaiks alkais 🙈
Käyttäjä7730: tsemppiä seuraavaan kiertoon💗
Kovasti täällä jännitän uusinta testausta , että onko viivat vahvempia kuin pe . Teen huomenna aamulla apteekin ultran / pregchekin liuskan . Siinä on sitten kolme vuorokautta välissä niin pitäisi olla vahvempia punaviivoja jo eikös vaan.
Tosiaan viivojen haaleus jäänyt mietityttämään , vaikka se ihan normaaliakin on . Ovulaatiotestit ovat koko aika olleet lähes plussaa ja eilen sain tasavahvat viivat eli plussan . Tämän aamun aamuvirtsasta oli silti taas vaaleampi🤔 juttuja ja nettiä lukeneena näillä viivojen värien haaleudella/ haalistumisella voi olla jotain kerrottavaa, vaikka ei niistä stressiäkään pitäisi ottaa.
Lisään tänne sitten vahvistuskierroksen testikuvat.