Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te hellehullut hieman älyllisesti vajaita?

Vierailija
16.07.2018 |

Vai mikä on? Vaikka kuinka nauttisitte tästä pätsistä, ettekö tosiaan ymmärrä, minkälaisia haittavaikutuksia tälläisillä keleillä on, niin luonnolle kuin ihmisillekin. Tämä ei ole normaalia.
Minäkään en tykkää esim. pakkasista ja lumesta, mutta ymmärrän että ne kuuluvat luonnon kiertokulkuun.
Eikä tarvitse tulla viisastelemaan ilmastointilaitteista, niistä ei ole kyse, eikä kenenkään terveen ihmisen henkilökohtaisesta olotilasta.

Kommentit (192)

Vierailija
1/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

100/100

Vierailija
2/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.  Olen älyllisesti vajaa ja nautin kesän lämmöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi anteeksi kun tilattiin vääränlaista keliä. Älä huoli, talvi tulee aikanaan.

Vierailija
4/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole lämmintä, tämä on kuumaa. Vai onko sinusta esim. 20 astetta plussalla kylmää?

Vierailija
5/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No väheneekö se helle jos kaikki valitetaan oikein kunnolla yhteen ääneen? Montako oravaa jää kuivumatta sen ansiosta?

Vierailija
6/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellehullut ei edes ymmärtäneet ap:n aloitusta :D:D:D

Vierailija
7/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi anteeksi kun tilattiin vääränlaista keliä. Älä huoli, talvi tulee aikanaan.

Todistit juuri ap:n väitteen todeksi. Sen lisäksi et ilmeisesti osaa lukea tai ymmärrä lukemaasi.

Vierailija
8/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole lämmintä, tämä on kuumaa. Vai onko sinusta esim. 20 astetta plussalla kylmää?

On kylmää, jos vain 20 astetta.

Vierailija
9/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kylmää. Ei toki niille, joita rasvakerros lämmittää.

Vierailija
10/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne helteet on ihan yhtä tärkeitä luonnon kiertokululle kuin ne pakkaset.

Linnut ovat parin huonon vuoden jälkeen tehneet kahdet poikueet.

Vierailija
11/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kylmää, jos vain 20 astetta.

Mene lääkäriin. Eikö sinulla ole vaatteita? Kuten aloituksessa sanottiin, ei ole kysymys ihan vaan yksittäisen ihmisen olotilasta. Tuskin ymmärrät..

Vierailija
12/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun ongelma ap? Kiukuttelet täällä "hellehulluille" ikäänkuin se, että joku oikeasti PITÄÄ lämpimästä ja jopa kuumasta ilmasta olisi nyt AIHEUTTANUT tämän paahteisen hellejakson? Ei tämä kuumuus ole heidän vikansa. 

Vierailija
13/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kylmää. Ei toki niille, joita rasvakerros lämmittää.

Siinä toinen ” ei niin ajatteleva”. Edelleen ei ole kysymys yksittäisen ihmisen olotilasta. Mainittakoon että ap on normaalipainoinen, vaikka painoasiat eivät ole tämän aloituksen pointti millään muotoa.

Mitä tulee lintujen pesintään, se ei vaadi helteitä, ystävä hyvä. Lämpöä ja kosteutta sopivasti kylläkin.

Vierailija
14/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hellekin sitten kuulu ihan samalla lailla luonnon kiertokulkuun?

Vierailija
15/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No väheneekö se helle jos kaikki valitetaan oikein kunnolla yhteen ääneen? Montako oravaa jää kuivumatta sen ansiosta?

Paljon enemmän täällä näkyy valitusta siitä että kaikki eivät pidä helteistä kuin mitään hellevalituksia.

Jos kuumuus ei tunnu kivalta, niin ei se siitä yhtään kivemmaksi muutu vaikka kymmenen hellehullua vinkuis ja vittuilis vieressä.

Vierailija
16/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen luonnon normaaliin kiertokulkuun kuuluu neljä vuodenaikaa; talvella on kylmää, kesällä lämmintä ja syksyllä sekä keväällä sitten jotain siltä väliltä. Ilmeisesti normaalia ja tervejärkistä olisi sitten tykätä ainoastaan noista välilämpötiloista? Tottahan normaalissa kiertokulussa jokaisella tulee olla ap:n kanssa identtiset mieltymykset.

Vierailija
17/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon enemmän täällä näkyy valitusta siitä että kaikki eivät pidä helteistä kuin mitään hellevalituksia.

Jos kuumuus ei tunnu kivalta, niin ei se siitä yhtään kivemmaksi muutu vaikka kymmenen hellehullua vinkuis ja vittuilis vieressä.

Heh, itse ei kestetä hellettä, niin vedotaan siihen, että luonto kärsii. Ja sää ei muutu viileämmäksi, vaikka kaikki Suomen kansalaiset itkisivät ja parkuisivat yhteen ääneen: on liian kuuma, ei olla totuttu.

Joten minä ainakin nautin täysin sydämin, on tätä odotettukin monta vuotta. 

Vierailija
18/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sitten vajaa, mutta minun puolestani kesät saisivat aina olla tällaisia. Ihanaa kun ulos mennessä ei tarvitse lisätä vaatteita eikä miettiä että mitä jos tarvitsee sittenkin huivia tai takkia tai tuulee, ja tarkeneeko nyt varmasti. Mies harrastaa purjehdusta ja sekin on huomattavasti mukavampaa lämpimillä keleillä. Turun saaristo on kauneimmillaan kun vesi kimmeltää auringonpaisteessa. Uimassa olen käynyt tänä kesänä lähes joka päivä.

Vierailija
19/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei ole ihmisen elämää nää kelit, onneksi ei oo pakko lähteä ulos kuin pari kertaa viikossa kauppaan. Lämmintä se 20 astettakin on, en ymmärrä näitä jotka toivovat yli 30 asteen kelejä, eihän silloin pysty tehdä mitään!

Vierailija
20/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän