Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te hellehullut hieman älyllisesti vajaita?

Vierailija
16.07.2018 |

Vai mikä on? Vaikka kuinka nauttisitte tästä pätsistä, ettekö tosiaan ymmärrä, minkälaisia haittavaikutuksia tälläisillä keleillä on, niin luonnolle kuin ihmisillekin. Tämä ei ole normaalia.
Minäkään en tykkää esim. pakkasista ja lumesta, mutta ymmärrän että ne kuuluvat luonnon kiertokulkuun.
Eikä tarvitse tulla viisastelemaan ilmastointilaitteista, niistä ei ole kyse, eikä kenenkään terveen ihmisen henkilökohtaisesta olotilasta.

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä hellettä on vuodessa ehkä se 3 viikkoa, eiköhän luonto kestä. Muualla Euroopassa tuppaa olemaan lämmin pidempäänkin, ihan normaalia.

Vierailija
42/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän suomalaiset saunassakin. Onko 30 astetta muka kuuma? Normaalissa asunnossa sisälämpötilakin on noin 24. Luulen että se ei ole se lämpötila joka teitä nyt häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa lämmin ja vali vali vali vali vali. Ihanan suomalaista.

Vierailija
44/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.  Olen älyllisesti vajaa ja nautin kesän lämmöstä.

Tämä ei ole lämmintä, tämä on kuumaa. Vai onko sinusta esim. 20 astetta plussalla kylmää?

On kylmää. Ei toki niille, joita rasvakerros lämmittää.

Ai niinkö? Mitenkäs kun rasvakerros ei lämmitä yhtään talvella. Mä kärsin kuumuudesta normaalipainoisenakin.

Vierailija
45/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Vierailija
46/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luonto siitä toipuu.

Vierailija
47/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamalla olosi paranee. Myös raha auttaa asiaan. Mätisäkki

Vierailija
48/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole lämmintä, tämä on kuumaa. Vai onko sinusta esim. 20 astetta plussalla kylmää?

On, on kylmää. Ei 20 asteen kelillä nauti olosta kevyissä kesävaatteissa kuten pelkät shortsit ja ohut puuvillapaita. 26 riittää siihen nippa nappa, vähempi ei.

No mikä pakko on sitten käyttää shortseja, jos tulee kylmä? En minäkään tule kitisemään, kun en voi pitää helteellä toppatakkia.

No haluatko olla se toppatakki päällä koko vuoden?

Minä en, Suomessa yleensä, vähintään 11 kuukautta 12:sta, on niin kylmä, että koko ajan pitää olla vaatetta päällä ja usein varsin paljon. Sillon harvoin, 1-2 kesää kymmenestä, kun on edes vähän lämpimämpää kuten nyt niin siitä siten haluaa nauttia. Minulle tällainen kesä sopisi oikein hyvin olla aina.

Hellehulluillahan se ongelma on juuri siinä että jo lämpötilan laskiessa alle 20c vedetään sitä toppaliiviä päälle joten ei ihme että 11kk vuodesta saa kitistä kuinka on kylmä kun on tieten tahtoen totuttanut kehonsa ilmastoon jollaista ei Suomessa ole. 

Vierailija
49/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua ainaista vinkkiä laihduttaa. Mun tuttavapiirissä on kuutisen selkeästi pulleaa naista, yksi ihan reippaasti. JOKAINEN näistä hehkuttaa helteestä! Kaikki säntää makaamaan aurinkoon, valitsemaan kuumimman paikan ulkona, osa reissaa lämpimään aina kun voi jne. Ja mä, kersasta asti,olen kärsinyt helteestä. Pysyn varjossa, jalat turpoaa, nukkuminen vaikeutuu, ulkona en voi helteellä liikkua kuin vasta illan tullen jne. Hengitys on raskasta, kaikkein pahinta on kosteus yhdistettynä lämpöön. Sitten se paras kohta: olen, ja olen aina ollut, normaalipainoinen ja nykyisin myös vähintään hyvän kunnon omaava. Samoin hyvä ystäväni, joka ei myöskään välitä helteistä, joskaan ei suuresti kärsikään. Loput täysin normaalipainoiset tuttavat ovat kaikki sitä mieltä,että vähempikin riittäisi.

Vierailija
50/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, on kylmää. Ei 20 asteen kelillä nauti olosta kevyissä kesävaatteissa kuten pelkät shortsit ja ohut puuvillapaita. 26 riittää siihen nippa nappa, vähempi ei.

No mikä pakko on sitten käyttää shortseja, jos tulee kylmä? En minäkään tule kitisemään, kun en voi pitää helteellä toppatakkia.

No haluatko olla se toppatakki päällä koko vuoden?

Minä en, Suomessa yleensä, vähintään 11 kuukautta 12:sta, on niin kylmä, että koko ajan pitää olla vaatetta päällä ja usein varsin paljon. Sillon harvoin, 1-2 kesää kymmenestä, kun on edes vähän lämpimämpää kuten nyt niin siitä siten haluaa nauttia. Minulle tällainen kesä sopisi oikein hyvin olla aina.

Hellehulluillahan se ongelma on juuri siinä että jo lämpötilan laskiessa alle 20c vedetään sitä toppaliiviä päälle joten ei ihme että 11kk vuodesta saa kitistä kuinka on kylmä kun on tieten tahtoen totuttanut kehonsa ilmastoon jollaista ei Suomessa ole. 

Miten Suomessa asuva totuttaa itsensä ilmastoon jollaista ei Suomessa ole?

Vierailija
51/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteitä on vain muutama päivä vuodessa. En minäkään valittaisi inhoamastani talvesta, jos se kestäisi vain viikon pari.

Vierailija
52/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellehullut voisivat pitää sen kitisevän leipäläpensä ummessa sitten ensi helmikuussa, jooko?

Vierailija
53/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hellekin sitten kuulu ihan samalla lailla luonnon kiertokulkuun?

Kuuluu, ihan samalla lailla kuin vaikkapa myrskyt, metsäpalot, tulvat, ankarat hallat ja pakkaskaudet ja muut luontoa ja ihmistä vahingoittavat mullistukset.

Vierailija
54/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellehullut voisivat pitää sen kitisevän leipäläpensä ummessa sitten ensi helmikuussa, jooko?

Kukin saa kitistä vuorollaan😁

Vierailija
55/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa uskoa, että kukaan älykäs ihminen grillaa nahkaansa tuolla vaarallisessa syöpäpaahteessa.

Vierailija
56/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kyllä.valittajien yhteiskunta. Sää (mille ei mitään voi) ykkösaiheena. Liian kuuma, liian kylmä, liian hyvä, kohta on huono...

Vierailija
57/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä mä lasken hellehulluiksi teidät molemmat. Siis ne, jotka ruikuttavat, jos ei ole hellettä - ja ne, joille muutama päivä hellettä vuodessa on katastrofi.

Normaali ihminen ymmärtää, että kaikenlaiset säätilat ovat ns. normaaleja. Se, mikä EI ole normaalia on sään ääri-ilmiöiden lisääntyminen, mutta sinänsä on tåysin luonnollista, että välillä on helteitäkin.

Vierailija
58/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken pitäisi aina olla täydellistä ja ihanaa. Muuten voi tulla känkkäränkkä.

Vierailija
59/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sun mielestä helteestä pitäminen sulkee pois sen että tykkäisi talvesta? Mun mielestä myös talven pitää olla kunnollinen pakkasineen ja kunnon lumikerroksineen, mutta nautin suuresti siitä kun kesällä on oikeasti lämmin. Katsos kun niitä älynlahjoja on sen verran, että osaan pukeutua molempiin olosuhteisiin sopivasti.

Vierailija
60/192 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteistä tuntuvat ahdistuvan ja valittavan erityisesti mielenterveysongelmaiset. Helle on näille vain yksi monista ahdistusta aiheuttavista asioista. Luulen että kesän valoiluus on yksi syy sillä se saa mielenterveyspotilaat muutenkin oireilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi