Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykologia 2019

Vierailija
15.07.2018 |

Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)

Kommentit (5687)

Vierailija
4361/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaapi kaikki odottaa Helsinkiä. HY ei ole julkaissut minkään kandi + maisteri -koulutuksen kohteita. 

Tänään on tullut valt + bio ainakin. Ja farmasiakin tuli jo!

Vierailija
4362/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut Merja tänäänkään julkaistua tuloksia :( Mutta ehkä Merja erehtyi näppäimestä? Toivottavasti hän osuu huomenna Enteriin, jotta tulokset saataisiin viimeinkin julki.

Lukuun ottamatta tietysti Helsinkiä. Veikkaan, että Helsinki julkaisee tuloksensa vähän myöhemmin, mutta luultavasti ennen joulua kuitenkin. Toivossa on hyvä elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saanut Merja tänäänkään julkaistua tuloksia :( Mutta ehkä Merja erehtyi näppäimestä? Toivottavasti hän osuu huomenna Enteriin, jotta tulokset saataisiin viimeinkin julki.

Lukuun ottamatta tietysti Helsinkiä. Veikkaan, että Helsinki julkaisee tuloksensa vähän myöhemmin, mutta luultavasti ennen joulua kuitenkin. Toivossa on hyvä elää.

haha ihan paras :D

Vierailija
4364/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tästä koodin tarkkailusta mitään hyötyä? Tietääkö joku, ilmestyykö koodiin tieto tuloksista, ennen kuin se tulee näkyviin virallisesti opintopolkuun? 

Itse ainakin näin tulokseni ja pisteeni ennen tuloskirjettä, joka tulee kaikille perjantaina.

Tai luulet niin

Vierailija
4365/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin yliopiston kohdalle on tullut muutos!

Vierailija
4366/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on alkanu odottaminen muuttua jännityksestä ennemminkin suuttumukseksi. Siis en vaan jaksa enää odottaa ja opintopolussa käyminen tekee vaan vihaiseksi kun siellä lukee KESKEN KESKEN KESKEN KESKEN KESKEN. Pomo kuumottelee että ennen torstaita pitäis osata kertoa koulusta työvuorolistoja silmälläpitäen. No empä taida osata kertoa kuin vasta perjantaina... 😡

Vierailija
4367/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai valintatapa id?

Vierailija
4368/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! ID tullut Helsingin kohdalle!

Vierailija
4369/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Tampereen yliopiston kohdalla tapahtunut myös muutoksia, viimeisinHakemuksenTilanMuutos on muuttunut

Vierailija
4370/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on alkanu odottaminen muuttua jännityksestä ennemminkin suuttumukseksi. Siis en vaan jaksa enää odottaa ja opintopolussa käyminen tekee vaan vihaiseksi kun siellä lukee KESKEN KESKEN KESKEN KESKEN KESKEN. Pomo kuumottelee että ennen torstaita pitäis osata kertoa koulusta työvuorolistoja silmälläpitäen. No empä taida osata kertoa kuin vasta perjantaina... 😡

Öö, tässähän on vielä yli 2 kk ennen kuin yliopisto alkaa. Ja pomo ei vaan nyt voi mitään, sinä et tiedä vielä.

Vierailija
4371/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Näköjään viimeisinHakemuksenTilanMuutos on tapahtunut tänään kaikissa hakukohteissa. Ja Helsingin valintatapajonoOid on näkyvissä.

Mitä veikkaatte, tuleeko tulokset ennen perjantaita?

Vierailija
4372/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että huomenna <3 viimestään ke 

Vierailija
4373/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se id katottiin?

Vierailija
4374/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan vahvasti että perjantaina.

Vierailija
4375/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin maisterin ID puuttuu vielä.

Vierailija
4376/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, tässähän on vielä yli 2 kk ennen kuin yliopisto alkaa. Ja pomo ei vaan nyt voi mitään, sinä et tiedä vielä.

Joo meillä näkyy työvuorot aina 6 vkoa eteenpäin niin siks vähän huono juttu... Ja pomo jäämässä lomalle niin julkaisee listat etukäteen. Eipä se hoputtaminen silti mitään auta kun ei ole musta riippuvaista, siksi ärsyttääkin.

Vierailija
4377/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Näköjään viimeisinHakemuksenTilanMuutos on tapahtunut tänään kaikissa hakukohteissa. Ja Helsingin valintatapajonoOid on näkyvissä.

Onko muilla tapahtunut tilan muutoksia jkl ja jns tänään? Mulla viimeisimmät 20.6

Vierailija
4378/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapahtunut muutos vain Hki ja Tre 😱 Veikkaan että tulokset tulee todellakin ennen perjantaita.

Vierailija
4379/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla tapahtunut tilan muutoksia jkl ja jns tänään? Mulla viimeisimmät 20.6

Mulla on tullut muutos tänään Jyväskylään (ja Tampereelle, Helsinkiin ja Joensuun maisteriin). Ainoastaan Turkuun ei ole tullut tänään muutosta ja Helsingin maisteriin ei ole vielä tullut edes ID:tä.

Vierailija
4380/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas muutos Turkuun 21. pv. Tampere, Jyväskylä ja Joensuu 20pv.