Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Halleluja, Helsingin maisteriinkin tuli vihdoin ID !
tää tuntuu jo liian hyvältä ollakseen totta :D
varauduin venaa jouluun
Vierailija kirjoitti:
Missä on pistelinkki?!?
nimeomaan
Jotenkin vahva fiilis nyt että huomenna tulee tulokset! Iltapäivällä klo 14-16.
AAH, jospa tosiaan saatais huomenna tulokset! Tsemppiä kaikille
Pistelinkki
https://www.helsinki.fi/fi/opiskelijaksi/yhteishaku/hakijakohtaiset-pis…
(Ei toimi, tiedän.)
Apua! Voiskohan oikeasti tulla huomenna?! Joka päivä vaan viime viikosta asti oon vahtinut puhelinta ja sydän hypähtänyt jokaisesta äänestä et tulikohan sähköposti. En ole itse tuohon koodijuttuun lähtenyt kun en halua pettyä jos tulkitsenkin jotain väärin sieltä niin oon vaan seuraillut tätä keskustelua et mitä te muut sieltä olette havainneet :'D
Ilman mitään syytä ollu tässä jo kuukausia sellanen fiilis että 25. päivä tulee tulokset, saa nyt sitten huomenna nähdä että pitääkö se paikkaansa :D
Lukeeko jollakulla lähdekoodissa tismalleen "tilanKuvaukset":{}}]}}?
Jes, eli ID:t tulleet kaikkialta! Tulokset tulevat siis hetkenä minä hyvänsä!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tämä nyt tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kyllä enää tänään. Merja lähti jo kotiin.
Siis miten noita opintopolun koodeja pitäs tulkita?? mulla on siellä näkyvissä mm: cceptEducation: {received: "Opiskelupaikka myönnetty",…
lasnaoloilmoittautuminen: {title: "Läsnäoloilmoittautuminen", title_kk: "Lukuvuosi-ilmoittautuminen",…}
acceptConditionallyAccepted: "Luovun jonotuksesta ja muutan vastaanoton sitovaksi"
Mitä nää tarkottaa?? :D tuun ihan hulluks
mullakin sanonu intuitio jo kauan että tiistaina tulee, jännä nähä huomenna ollaanko oikeessa :D
apua8888999 kirjoitti:
Siis miten noita opintopolun koodeja pitäs tulkita?? mulla on siellä näkyvissä mm: cceptEducation: {received: "Opiskelupaikka myönnetty",…
lasnaoloilmoittautuminen: {title: "Läsnäoloilmoittautuminen", title_kk: "Lukuvuosi-ilmoittautuminen",…}
acceptConditionallyAccepted: "Luovun jonotuksesta ja muutan vastaanoton sitovaksi"
Mitä nää tarkottaa?? :D tuun ihan hulluks
Eivät tarkoita käsittääkseni mitään, näkyvät kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tämä nyt tarkoittaa?
Sitä, että kaikki psykan tulokset on syötetty opintopolun sijoitteluun. Sitten se pitää vaan ymmärtääkseni ajaa läpi ja julkasta tulokset. Tuskin menee kuin 1-2pv
Paree tulla huomenna niin kuin parina aikaisempama vuonna kerta kun tulokset ovat nyt kaikki sijoittelussa...
Helsinkiin pitäisi voida, mutta Joensuu vaatii maisterihakijoiltaan pohjalle ylemmän korkeakoulututkinnon.
Yliopistot saavat määritellä nämä asiat itsenäisesti.