Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia 2019

Vierailija
15.07.2018 |

Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)

Kommentit (5687)

Vierailija
3481/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyppii tässä odottamisessa eniten epätietoisuus. Ei varmuutta kouluunpääsystä eikä etenkään siitä, mihin kaupunkiin valinta osuisi. Ei siis mitään aavistusta tässä kohtaa, mistä pitäisi lähteä etsimään asuntoa jne. Lopetanko työt elokuussa vaiko en, ja kaikki asiat mitä se tuo mukanaan. Siitä 28.6. on niin lyhyt aika elokuun loppupuolelle (milloin opinnot alkaa), että kaiken pitää tapahtua todella nopeesti.

Vierailija
3482/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan täsdä päätellä, että ne kelle ei ole meiliä tullut eivät ainakaan tule pääsemään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan täsdä päätellä, että ne kelle ei ole meiliä tullut eivät ainakaan tule pääsemään...

Ei voi päätellä.

Vierailija
3484/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin yliopisto tuskin voi julkaista kaikki tulokset samana päivänä.

Vierailija
3485/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua läpi, sorry, mutta onko teistä moni hakenut jo useamman kerran? Itseä kiinnostais psyka, mutta pelottaa etten ikinä pääsis sisään. Olen ens vuoden abi siis vasta.

Vierailija
3486/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin niiiiiiin päästä sisään ja alottaa opinnot. Haaveena olisi päästä Joensuuhun pitkän oikeuspsykologian sivuaineen takia sekä Joensuussa on kaikista laajimmat aineopinnot ja niihin liittyvät vapaavalinnaiset psykan opinnot. En jaksa enää odottaa!!1

Vierailija
3487/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka haluaa joensuuhun pääasiassa vain oikeuspsykan opintojen takia niin tiedoksenne, että niitä voi suorittaa myös muista yliopistoista avoimen kursseina JOO-opintoina tai maksaa itse, ja kun on ne suorittanut niin ainakin Jyväskylän yliopistossa yliopisto sitten korvaa sen maksun minkä niihin on itse käyttänyt! Siis jos ne on sitten sun tutkinnossa sivuaineena :) Jyväskylässä ainakin joka vuosi moni suorittaa nuita ja järjestävät yhdessä tentin jyväskylässä niin ei tarvitse joensuuhun lähteä tekemään tenttiä.  

Vierailija
3488/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka haluaa joensuuhun pääasiassa vain oikeuspsykan opintojen takia niin tiedoksenne, että niitä voi suorittaa myös muista yliopistoista avoimen kursseina JOO-opintoina tai maksaa itse, ja kun on ne suorittanut niin ainakin Jyväskylän yliopistossa yliopisto sitten korvaa sen maksun minkä niihin on itse käyttänyt! Siis jos ne on sitten sun tutkinnossa sivuaineena :) Jyväskylässä ainakin joka vuosi moni suorittaa nuita ja järjestävät yhdessä tentin jyväskylässä niin ei tarvitse joensuuhun lähteä tekemään tenttiä.  

Tiedä kyllä, mutta nyt kun aineopinnotkin on tulossa oikeuspsykaan, haluaisin osallistua lukupiireihin ja luennoille. Olisi inhottavaa kotoa käsin etänä opiskella 60 opintopistettä.

Vierailija
3489/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä muuten inspiroi eniten oikeuspsykassa? :)

Vierailija
3490/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miinukset? Onhan se nyt vähän outoa, että osalle tulee viesti jossa kehotetaan mm. tutustumaan opintoihin Helsingin yliopistossa ja osalle ei tule mitään.

Vierailija
3491/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jolle ei oo vieläkään tullu viestiä? Luulis että tällä viikolla tulis kaikille.

Tai sit on jääny joku ruksi laittamatta että sähköisesti päivitetään ja tulee infokirjeitä

Vierailija
3492/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo tullut mitään, ja Helsinki ykkösenä. Voisiko olla jotain tekemistä sen kanssa, että hakemuksen yhteydessä vastannut "ei" kohtaan "Nimi- ja yhteystietoni saa luovuttaa koulutustiedottamista ja -markkinointia varten ja minulle saa lähettää postia ja sähköpostia koulutustiedotuksesta ja -markkinoinnista. *"

Vierailija
3493/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei oo tullut mitään, ja Helsinki ykkösenä. Voisiko olla jotain tekemistä sen kanssa, että hakemuksen yhteydessä vastannut "ei" kohtaan "Nimi- ja yhteystietoni saa luovuttaa koulutustiedottamista ja -markkinointia varten ja minulle saa lähettää postia ja sähköpostia koulutustiedotuksesta ja -markkinoinnista. *"

Tosta varmaan johtuu joo

Vierailija
3494/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei ole tullut viestiä.

Haen vain Helsinkiin, kolmeen eri kohteeseen.

Vierailija
3495/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa, että pisterajat on pilviäkin korkeammalla, kun kaikilla on mennyt niin hyvin...

Vierailija
3496/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa, että pisterajat on pilviäkin korkeammalla, kun kaikilla on mennyt niin hyvin...

Mun mielestä on vaikuttanu et monelta loppu aika kesken

Vierailija
3497/5687 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on loppujen lopuksi aika pieni prosentti, kenellä koe on mennyt "niin hyvin".

Vierailija
3498/5687 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meistä kovin harva tulee pääsemään sisään, sorry! Itse en kuulu tuohon joukkoon.

Vierailija
3499/5687 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maili on tullut niille jotka ovat hakemuksessa täpänneet ”kyllä” yhteystietojen luovuttamiseen tiedotusta ja mainontaa varten. Ei ole mitään tekemistä koemenestyksen kanssa.

Vierailija
3500/5687 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maili on tullut niille jotka ovat hakemuksessa täpänneet ”kyllä” yhteystietojen luovuttamiseen tiedotusta ja mainontaa varten. Ei ole mitään tekemistä koemenestyksen kanssa.

Oliko tiedotus ja mainonta samassa valinnassa? 🤔 muistaisin ihan, että olisin valinnut tiedotuksen, mutta en mainontaa. Voin kyllä olla väärässäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän