Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Älä yritä liikaa kumppanin haussa, se oikea kyllä löytyy aikanaan". Typerin neuvo ikinä.

Vierailija
14.07.2018 |

Mistä se muka tiedetään että löytyy? Kuinkahan paljon Suomessa on ikisinkkuja, jotka uskoivat tuon ja jäivät johonkin takahikiälle odottelemaan ainoana nuorena ihmisenä.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan se toimiakin jos asuu kaupungissa ja muuten on normaali ja menevä ihminen, tilanteita törmätä mahdolliseen kumppaniin tulee päivittäin. Mutta ei tosiaan toimi jollain perähikiän Pipsalla tai Pertsalla jossain eläkeläisten pikkukylässä mistä nuoremmat karkaa heti pois.

Vierailija
2/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaahan se toimiakin jos asuu kaupungissa ja muuten on normaali ja menevä ihminen, tilanteita törmätä mahdolliseen kumppaniin tulee päivittäin. Mutta ei tosiaan toimi jollain perähikiän Pipsalla tai Pertsalla jossain eläkeläisten pikkukylässä mistä nuoremmat karkaa heti pois.

Väitän kyllä ettei tuo toimi isossakaan kaupungissa, enemmän ratkaisee, että oletko muuten kiinnostava henkilö.

Vierailija
4/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös esimerkiksi Helsingissä on täysin mahdollista epäonnistua. Ihmisiä kyllä on ympärillä aivan kauheasti mutta kukaan ei juttele keskenään.

Vierailija
5/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä tyyppejä, jotka on joskus lähteneet viettämään tyttöjen iltaa miehistä viis ja sitten joku mies iskikin silmänsä heihin. Sitten on niitä, joska on eläneet jo vuosia etsimättä ketään. Voi olla eri näkemys asiasta.

Vierailija
6/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatin tätä neuvoa ja nyt olen 39-vuotias mies, jolla poikuus tallella. Kauanko vielä pitää olla yrittämättä?

7/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yrityskään välttämättä tuota tulosta ja pakkien jälkeen masentuu entisestään. Kuka sellaista pidemmän päälle jaksaa? Kaikki väkisin väkerretty on enemmän tai vähemmän kiusallista. Toki kukaan ei kotoakaan tule hakemaan. Jotain aktiivisuutta on siis oltava.

Vierailija
8/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minävaa kirjoitti:

Ei se yrityskään välttämättä tuota tulosta ja pakkien jälkeen masentuu entisestään. Kuka sellaista pidemmän päälle jaksaa? Kaikki väkisin väkerretty on enemmän tai vähemmän kiusallista. Toki kukaan ei kotoakaan tule hakemaan. Jotain aktiivisuutta on siis oltava.

Jos taktiikka tuottaa vain pakkeja niin sitten pitää esimerkiksi muuttaa kohderyhmää, ellei sitten itseään.

Vierailija
9/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noudatin tätä neuvoa ja nyt olen 39-vuotias mies, jolla poikuus tallella. Kauanko vielä pitää olla yrittämättä?

No nyt kun olet ollut noin pitkään ilman seksiä niin pärjäät ilman toisen mokoman ja miehet eivät pidä naisista ilman seksiä, joten tilanteesi on win win. Jos pitäisit naisista muutoin kuin seksin takia niin olisit varmaan jo törmännyt muutamaan.

Vierailija
10/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan - 2-kymppisenä on paras ja laajin tarjonta molemmissa sukupuolissa ja ihmiset ovat myös kauneimmillaan ja persoona vielä joustaa eli silloin pitäisi etsiä tosissaan hyvää elämänkumppania ja rakentaa pariskunnan näköistä elämää alusta pitäen. 

Lähipiirikin tottuu ja sitoutuu parin tukemiseen - ja kun hankkii lapsia nuorempana, niin isovanhemmatkin nuorempia ja heidän on helpompi auttaa lastenhoidossakin.

3-kymppisenä on jo huomattavasti vaikeampaa, kun on kiirettä ja ihmisen persoona on jo muuttunut hieman joustamattomammaksi yhteiselämään sopeutumista ajatellen...

- ja 4-kymppisenä naisen hedelmällisyys onkin jo mennyt eli lapset voi unohtaa.

Tietysti jotain hyviäkin puolia on vanhenemisessa - mutta ei välttämättä yhteiselämän kannalta niinkään, vaan paras aika on juurikin nuorena - kun on toisaalta niin ihanan vilpittömän naiivikin ja jaksaa uskoa vaikka mihin.

AIKA KULUU ,MYÖS IHAN ÄÄRETTÖMN NOPEASTI - SITÄ EI MONI 2-KYMPPINEN VAAN TAJUA - ja valinta on joskus tehtävä, sitoutumisvalinta siis, jos esim. perheenkin haluaa tai ainakin pitkäkestoisen suhteen.

Liberaali ja feministinen kukasta kukkaan lentely tuottaa ikisinkkuja - kuin myös liian konservatiivinen kotiin eristäytyminen ja sen oikean odottaminen sattumalta löytyväksi.

Todella paljon lisääntynyt sinkkuus ja lapsettomuus nykyaikana - vastentahtoinenkin, vaikka osa on omasta tahdostaankin.

Ihmisen perusbiologia ei ole muuttunut - vaikka kevyempi elämä tuottaakin vähemmän ryppyjä eli rautaa olisi ainakin yritettävä takoa nuorena, vaikka osa löytääkin onnensa vanhempana.

Vierailija
11/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis, älä yritä liikaa = makaa paikoillasi uusiin ihmisiin tutustumatta ja tapaat unelmiesi kumppanin? Eikai tolla neuvoilla nyt tätä tarkoiteta.

Vierailija
12/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps olen samaa mieltä.

Erosin kymmenisen vuotta sitten ja en ole ollut haku päällä koska olen uskonut löytyvän etsimättä.

Well, onhan tuossa ollut tyrkyllä kaikenlaista joista yhtäkään ei voi vakavasti harkita.

Joten kyllä se on oikeasti haku päälle laitettava mikäli meinaan pariutua kiinnostavan ihmisen kanssa.

Ja kyllä. Nyt olen vasta valmiskin siihen.

Vierailija
13/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kun olet ollut noin pitkään ilman seksiä niin pärjäät ilman toisen mokoman ja miehet eivät pidä naisista ilman seksiä, joten tilanteesi on win win. Jos pitäisit naisista muutoin kuin seksin takia niin olisit varmaan jo törmännyt muutamaan.

Miksi oletit noin? Mä olen tätä pohtinut ja olen päätynyt siihen tulokseen, että seksi on mulle toissijaista. Enemmän kiinnostaisi läheisyys ja kumppanuus. Varmaan seksikin olisi oikean ihmisen kanssa kivaa, mutta ei se ole se miksi tilanteeni harmittaa joka päivä.

Vierailija
14/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantapainen naispuolinen - ja naisella se on game over jo monelta osin, koska biologiakin...

Vierailija
15/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen kaamea harpyija, joka katseli opiskeluporukasta mieleisen miehen ja meni juttelemaan. Loppu on historiaa.

Ihan samalla tavalla olen myös katsellut työpaikkoja, asuntoja, vaatteita ja kaikkea muuta. En ole esimerkiksi ajatellut, että kyllä se unelmien duuni mulle tarjotaan, kun oikea kohdalle sattuu, vaan ihan itse olen itseäni töihin tarjonnut.

Puoliso vain on noista valinnoista se kaikkein tärkein.

Vierailija
16/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaus: Miehet pitävät seksistä, ei naisista.

17/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minävaa kirjoitti:

Jos taktiikka tuottaa vain pakkeja niin sitten pitää esimerkiksi muuttaa kohderyhmää, ellei sitten itseään.

Eipä se niin yksinkertaista ole. Harva omanarvontunnon omaava jaksaa näitä nykyajan deittimarkkinoita, missä mikään ei kelpaa. Se on niin luonnoton tapa tutustua. Toki se on tuonut paljon hyvääkin deittailukulttuuriin, mutta enemmän pahaa. Miehet sokaistuvat kauniiden naisten määrästä ja naiset tulevat entistä pettyneimmiksi ja usein hyväksikäytetyiksi. Tilanne on toivoton.

Vierailija
18/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jatkaa samaan malliin. Et joudu metoon uhriksi.

Vierailija
19/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä muuta sano! 24/7 pitää yrittää ja jahdata kuin hullu, kaikkialla ja kaikkia pitää yrittää. Älä lepää ennen kuin saalis on satimessa! Ei syödä, ei juoda, ei nukuta, vaan jahdataan. Millään muulla ei ole merkitystä. Tämä pitäisi takoa kaikille päähän jo äidinmaidossa.

En tietenkään tajunnut tätä nuorena ja nyt olen myrkyllisen katkera vanha piika. Kiitti vaan v..sti elämä!

Vierailija
20/91 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samantapainen naispuolinen - ja naisella se on game over jo monelta osin, koska biologiakin...

Kiinnostaisiko vertailla muistiinpanoja?