Vierailija

Kiitos vaan tälle pska helteelle.

• ylös 9
  • alas 15

Kommentit (18)

Vierailija

Mun lähikauppa aukeaa seitsemältä, kävin silloin ja oli vielä siedettävä lämpötila. Kiva oli sen jälkeen juoda aamukahvit paistopisteen lämpimän croisantin kanssa:)

• ylös 17
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun lähikauppa aukeaa seitsemältä, kävin silloin ja oli vielä siedettävä lämpötila. Kiva oli sen jälkeen juoda aamukahvit paistopisteen lämpimän croisantin kanssa:)
Kävin eilen klo 23 aikaan Prismassa ja luulin että siellä on vähän porukkaa. Pskanmarjat oli, siellä oli lapsiperheet vielä tuohonkin aikaa kaupassa. Aikamoiset jonotkin kassalla. Näköjään muutkin kärsivät helteestä ja ajoitavat tuon kaupassakäymisen iltaan tai aikasin aamuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin eilen klo 23 aikaan Prismassa ja luulin että siellä on vähän porukkaa. Pskanmarjat oli, siellä oli lapsiperheet vielä tuohonkin aikaa kaupassa. Aikamoiset jonotkin kassalla. Näköjään muutkin kärsivät helteestä ja ajoitavat tuon kaupassakäymisen iltaan tai aikasin aamuun.

Tämä minun lähikauppa on S-market, yksi kassa oli auki silloin aamulla ja siinä oli yksi ihminen jo maksamassa ostoksiaan ennen minua. Ehkä noissa isommissa marketeissa on sitten isommat ruuhkat.

Vierailija

Huomiohuhhuh kirjoitti:
No senkus tilaat. Miksi teet itsestäsi numeron?
Sori jos tää huomio oli sulta jotenkin pois!

n-26

Sama juttu mä olen tosi kiukkunen kun on nää helteet. Olen kuin ampiainen valmiina pistämään.

Vierailija

Huomiohuhhuh kirjoitti:

Niin tämähän on koko palstan ainoa, joka tekee itsestään numeron.

Vierailija

Niin minäkin tein. Tilasin kunnon lastin, että pärjään ehkä kaksikin viikkoa eteenpäin. Tää on kyllä autottomalle sydänvaivaiselle hyvä vaihtoehto. Viileämmillä keleillä jaksan kyllä ostokset kantaa.

inisijä

Vierailija kirjoitti:
Huomiohuhhuh kirjoitti:

Niin tämähän on koko palstan ainoa, joka tekee itsestään numeron.

XDD niinpä, ei täällä taida muita ollakaan. Ja totta vtussa sitä huomioo haluaa kirjoituksillaan. Miksi niitä muuten kirjoittelisi. Ja jos ei halua huomioo, niin mitä täällä edes tekee. Sitten voi painua kirjoittamaan päiväkirjaansa juttujaan, jotta muut eivät huomioi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ma meen tarkotuksella helteella kauppaan kun siella on ilmastointi:)
Niin jos sattuu se kauppa olemaan vaan lähellä. Matkat ovat tukalan kuumia yleisillä matkustaessa. En omista autoa.

Vierailija

Tilaisin minäkin, jos vaan oli joku paikka, mistä tilata. Täällä ei ole mitään. Paitsi outopizzoja. Pakko kai suoriutua itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Upea ilma nauttia avoautoilusta.

Hajotkaa marisijat kuumuuteen!

Aurinkorasvakin käy kalliiksi pitkän päälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Upea ilma nauttia avoautoilusta.

Hajotkaa marisijat kuumuuteen!

Niin myös moottoripyöräilystä, skootterilla-ajosta, veneilystä, uimisesta... Mutta kun ei jaksa edes kävellä ulos. Ja tukehtuu kuitenkin heti pysähtyessä. Hajotaan!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat