Mulla oli eilen hirveimmät Tinder treffit ikinä!!! Mies oli kännissä kun tuli paikalle sekä oli myöhässä!
Heti alkuun mies tilasi punaviinin jäillä ja valitti sen jälkeen ettei lasissa ole tarpeeksi viiniä kun jäät vei tilaa!! Toisen juoman mies tilasi ilman jäitä, mutta pyysi jäät jälkikäteen jotta tarjoilija kaataisi tarpeeksi paljon viiniä. Mies myös kehuskeli treffeillä kuinka monen naisen kanssa on ollut ja kuvitteli ilmeisesti tekevänsä sillä minuun vaikutuksen. Kaiken huippu oli kun sain myöhään illalla mieheltä runkkaus videon facebookin messengerissä. Taisin juuri luovuttaa miesten suhteen..nämä jää viimeisiksi Tinder treffeiksi!!!
Kommentit (30)
Heh, tuollaiset miehet sitten kyllä pääsee treffeille.
Sillä oli kova painostus treffien suhteen ja vaikutti super kiinnostuneelta musta. Tinder profiilissa luki et se olis ollut arkkitehti, mutta tätä en kyllä enään usko! AP
M35 kirjoitti:
Kerran, u u. Vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli kova painostus treffien suhteen ja vaikutti super kiinnostuneelta musta. Tinder profiilissa luki et se olis ollut arkkitehti, mutta tätä en kyllä enään usko! AP
Enään-sanalle puoli pistettä.
Olipa mies kauhean ovela kun tilasi toisen juoman ensin ilman jäitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Vantaa ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Vantaa ap
Arkkitehdit eivät asu Vantaalla ;) oliko edes pukeutunut mustaan?
Porvoossa viinitkin tilataan muilla mitoilla , kuin ravintoloiden yleensä käyttämät 12, 16 ja 24 cl annokset.
Älä nyt noin pienestä luovuta, tinderin suureen joukkoon mahtuu aina muutamia tuollaisia miehiä, että eivät he kuitenkaan enemmistöä siellä edusta, sulla vaan kävi vähän huono tsägä, that's all.
Nyt vaan vähän aikaa toivut järkytyksestä ja sitten taas uutta yritystä kun koet olevasi valmis.
Tsemppiä ja hyvää kesää, + parempaa onnea seuraaville treffeille.
Taidankin esiintyä jatkossa arkkitehtinä
Mies30
M35 kirjoitti:
Onko nuo sinusta jotenkin hyvät treffit edes miehen kannalta?
Itselleni on taas raphtunut kusetuksi, ja sellaisia et peruutetaan aika. Ja siin oli. Mihet ja pojat, jos nitä pojiksi ja miheiksi voi sanoa, mutta suksikoot sudaniin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Vantaa ap
Arkkitehdit eivät asu Vantaalla ;) oliko edes pukeutunut mustaan?
Niin mä asun Vantaalla! ap
Mä kyllä oikeesti luovutan tinderin suhteen. Tää oli vaan jäävuoren huippu mitä sieltä on tullu..kerran jopa yhden miehen vaimo alkoi ahdistelee mua kun mies oli treffanut mun kans eikä ollut kertonut et se onki varattu. Vaimo sitte tuli linjoja pitkin..treffit oli kyl hyvät sen miehen kans mut muu oli aika paskaa. Ap
Ihan normaali mies. Oli muuten hyvä oivallus tilata punaviini ensin ilman jäitä ja pyytää jäät vasta jälkikäteen. Mitä viiniä joitte?
Miten oot tommosen tyypin kanssa edes deiteille päätynyt? Saati antanut koko nimeäsi koska pystyi Messengerissä ottamaan yhteyttä?
Itse jo pystyn esittelytekstistä päättelemään onko tyyppi a) täysjärkinen b) sivistynyt. Sitten vasta kirjoitellaan ja katson onko oikeasti treffien arvoinen ja sitten vasta treffit. Ja vasta sen jälkeen vaihdan koko nimiä ja numeroita jos haluaisin jatkotapaamisen.