Mulla oli eilen hirveimmät Tinder treffit ikinä!!! Mies oli kännissä kun tuli paikalle sekä oli myöhässä!
Heti alkuun mies tilasi punaviinin jäillä ja valitti sen jälkeen ettei lasissa ole tarpeeksi viiniä kun jäät vei tilaa!! Toisen juoman mies tilasi ilman jäitä, mutta pyysi jäät jälkikäteen jotta tarjoilija kaataisi tarpeeksi paljon viiniä. Mies myös kehuskeli treffeillä kuinka monen naisen kanssa on ollut ja kuvitteli ilmeisesti tekevänsä sillä minuun vaikutuksen. Kaiken huippu oli kun sain myöhään illalla mieheltä runkkaus videon facebookin messengerissä. Taisin juuri luovuttaa miesten suhteen..nämä jää viimeisiksi Tinder treffeiksi!!!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali mies. Oli muuten hyvä oivallus tilata punaviini ensin ilman jäitä ja pyytää jäät vasta jälkikäteen. Mitä viiniä joitte?
ihan normaalia lähettää runkkuvideo?? Ja ihan normaalia tulla kännissä ja myöhässä paikalle?? Ok.. toivottavasti treffaat tän helmen kanssa "☺️☺️☺️" ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidankin esiintyä jatkossa arkkitehtinä
Mies30Etkö tiedä että naiset tykkää akateemisista miehistä? Itse otin akateemisen miehen ja hänestä tuli duunari kun työttömyyden takia oli vaihdettava ammattia. En olisi ottanut häntä jos olisin tämän tiennyt.
Jätä se sika duunari!
Ap vaikuttaa kirjallisen ulosantinsa perusteella sen verran yksinkertaiselta, etten edes ihmettele jos onkin oikeasti hourahtanut tuollaisen tyypin kanssa treffeille lähtemään. Kun kerran arkkitehtikin sanoi olevansa ja kaikkea. :'D
Naiset antaa vihreätä valoa tatuoiduille ananastukille ja sitten ihmettelee ja loukkaantuu kun se juo kossu-batteryjä ja piereksii siellä michelin-ravintolassa ja naureskelee viereisen pöydän botox-huuliselle vanhalle kurtulle.
Miten monta kertaa teidän pitää toistaa tuo sama kuvio että jotain alkaa menemään jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidankin esiintyä jatkossa arkkitehtinä
Mies30Etkö tiedä että naiset tykkää akateemisista miehistä? Itse otin akateemisen miehen ja hänestä tuli duunari kun työttömyyden takia oli vaihdettava ammattia. En olisi ottanut häntä jos olisin tämän tiennyt.
Eikö duunari tienaa tarpeeksi, vai eikö ole statusta tarpeeksi egosi pönkitteeksi?
Mies 30v ja duunari (ihan ok palkkainen kuitenkin ja keskustelukykyinenkin. Ei ihan tyhjätaskukaan)
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Heh, tuollaiset miehet sitten kyllä pääsee treffeille.
Onko nuo sinusta jotenkin hyvät treffit edes miehen kannalta?
Ainakin parempi kuin itsellä eli ei ollenkaan.
Jos nainen olisi lähettänyt miehelle runkkausvideon siitä tietäisivät nyt vaan miehen kaverit ja ilta olisi päätynyt samaan punkkaan
Se oli päättänyt juoda sinut kauniiksi.
Etkö tiedä että naiset tykkää akateemisista miehistä? Itse otin akateemisen miehen ja hänestä tuli duunari kun työttömyyden takia oli vaihdettava ammattia. En olisi ottanut häntä jos olisin tämän tiennyt.