Nainen friendzonella
Sanokaa nyt joku jotain järkevää...
Tapasin kiinnostavan, lämminhenkisen ja ihanan miehen. Mielenkiinto vaikutti molemminpuoliselta. Juttu luisti hyvin, oli paljon halailua ja lähellä oloa. Kuitenkin mies yllättäen kertoi, että hänellä on juttua yhden naisen kanssa. Päädyin ystäväksi kuuntelemaan miehen naisasioita ja niihin liittyvää pohdintaa. Miten ihmeessä näin kävi? Mielestäni osoitin kiinnostuksen lähempään tuttavuuteen ihan selkeästi. Ärsyttää! Surettaakin. Ihastun tai kiinnostun niin harvoin... Miten tämän tästä enää oikaiset? En kai mitenkään...
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole provo niin huh huh.
Älä hätäile ap, voit sinä varapanoksi vielä kelvata.
Eihän kukaan ole noin tyhmä eihän?
Veikkaan, että makoilitte halaillen Porvoon keskuspuistossa.
Mikä tästä tekee provon sun silmissä? Mikä tässä on tyhmää? Voitko perustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei ole vieläkään päättynyt. Edelleen vietetään aikaa yhdessä... Jutellaan paljon, käydään yhdessä uimassa ja välillä makoillaan lähekkäin, olen miehen kainalossa jne... En osaa lopettaa tätä juttua, koska olen ihastunut. Toinen taas näkee minut oletettavasti läheisenä ystävänä. Hän ei ole tehnyt pienintäkään liikettä, että tämä tästä mihinkään muuhun etenisi, eikä varmasti etene. En kuitenkaan halua menettää ystävyyttämme. Ehkä ihastus menee ohi...
Ap.
Mulla on ollut miehenä niin naisia kuin miehiä läheisinä ystävinä eikä yksikään näistä ole makoillut mun kainalossa. Miltä sun silmiin näyttäisi, jos joku varattu mies makoilisi vieras nainen kainalossa, koska ovat läheisiä ystäviä?
Mies ei ole varattu. Mutta ymmärrän pointtisi. Me makoillaan yhdessä kyllä usein. On halauilua, silittelyä, hiljaisuutta ja yhdessä hengittelyä. Mutta ei muuta fyysistä. Kaipaan läheisyyttä paljon (olen ollut pitkään yksin), joten olen nauttinut tämän miehen kanssa hengailusta. Läheisyyden ja keskusteluiden pohjalta on vaikea ajatella, että mies pitäisi minua vastenmielisenä, niinkuin täällä on sanottu. Hän kuitenkin on se aktiivisempi osapuoli yhteydenpidossa. Minä olen ehkä se, joka nopeammin sujahtaa kainaloon, ja mies silittelee. Mitä hän tästä saa? Mitä muuta tämä on, jollei läheistä ystävyyttä?
Ap.
Ehkä sun täytyy tehdä omat toiveesi hyvin selkeiksi miehelle. Sano ihan suoraan, että olet ihastunut, etkä halua olla vain ystävä. Muuten tuo jatkuu vaikka kuinka pitkään, etkä ikinä edes saa selville, olisiko mies ollit valmis muuhun tai vaihtoehtoisesti, että hyväksikäyttääkö hän sinua. Parempi tietää kuin jatkaa noin.
Vierailija kirjoitti:
Heti leimataan mies narsistipsykopaatiksi 😂😂 taas kyökkipsykologit vauhdissa.
Ehkäpä et ollut fyysisesti täysin miehen mieleen, mutta olit mukava, ja se veti häntä puoleensa. Harkitsemaan myös suhdetta, vaikkei fyysinen puoli sinussa häntä niin vedäkään puoleensa.
Sitten hän kuitenkin tapasi naisen, jonka kanssa natsasi kaikilla rintamilla. Ei sille mitään voi. Tunteita ei voi pakottaa.Sorrun nyt itsekin arvuuttelemaan ( mutten sentään diagnosoimaan😀) ja ajattelisin, että hän puhuu naisesta sinulle, jotta tajuaisit misdä mennään. Ettet odottaisi turhia.
Kuulostaa mukavalta mieheltä. Ei vain ihastunut sinuun.
Hän on todella mukava, eikä tosiaan vaan ole ihastunut... Niinhän se joskus menee. Täytyy omassa päässä vaan saada tunteita hallintaan ja ajatella tämän jatkuvan ystävyytenä. Eikä sinne kainaloonkaan ole pakko sujahtaa.
Hän on muuten tuntenut tämän toisen naisen jo ennen minua, mutta siitä ei tullut mitään, nainen ei ole samalla tavalla kiinnostunut. Jännä juttu kaikkinensa...
Ap.
Itse olen monesti ollut friendzonella.
Miehet ovat tuolloin olleet sinkkuja ja olen hengaillut heidän kanssaan. He ovat olleet katkeria naisten suhteen, mutta ajatukset ovat muuttuneet aikaa myöten.
He puhuvat siitä, miten hyvä äijä olen. Aikaisemmin otin sen kohteliaisuutena, mutta nyttemmin, koska en ole koskaan seurustellut, se tuntuu taakalta.
He valitsevat tyttöystävikseen näitä rakennekynsi/hiuslisäkenaisia. Ei mene montaakaan kuukautta, että istun heidän kanssaan ja he tilittävät, että miksi se tyttöystävä on niin hankala ja miksei ole samanlainen kuin minä.
Minä en kuitenkaan ole koskaan kiinnostanut, vaan olen olkapäänä.
En ole siis mikään äijä tai mieheksi haluava, joka ei tulisi naisten kanssa toimeen. Päin vastoin, minulla on enemmän naisia kavereina kuin miehiä. Käytän mekkoja ja hameita.
Ehkä minun pitäisi sitten ihmisenä olla tiukkapipoisempi ja ärsyttävämpi, jos se kerran saa miehet innostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei ole vieläkään päättynyt. Edelleen vietetään aikaa yhdessä... Jutellaan paljon, käydään yhdessä uimassa ja välillä makoillaan lähekkäin, olen miehen kainalossa jne... En osaa lopettaa tätä juttua, koska olen ihastunut. Toinen taas näkee minut oletettavasti läheisenä ystävänä. Hän ei ole tehnyt pienintäkään liikettä, että tämä tästä mihinkään muuhun etenisi, eikä varmasti etene. En kuitenkaan halua menettää ystävyyttämme. Ehkä ihastus menee ohi...
Ap.
Mulla on ollut miehenä niin naisia kuin miehiä läheisinä ystävinä eikä yksikään näistä ole makoillut mun kainalossa. Miltä sun silmiin näyttäisi, jos joku varattu mies makoilisi vieras nainen kainalossa, koska ovat läheisiä ystäviä?
Mies ei ole varattu. Mutta ymmärrän pointtisi. Me makoillaan yhdessä kyllä usein. On halauilua, silittelyä, hiljaisuutta ja yhdessä hengittelyä. Mutta ei muuta fyysistä. Kaipaan läheisyyttä paljon (olen ollut pitkään yksin), joten olen nauttinut tämän miehen kanssa hengailusta. Läheisyyden ja keskusteluiden pohjalta on vaikea ajatella, että mies pitäisi minua vastenmielisenä, niinkuin täällä on sanottu. Hän kuitenkin on se aktiivisempi osapuoli yhteydenpidossa. Minä olen ehkä se, joka nopeammin sujahtaa kainaloon, ja mies silittelee. Mitä hän tästä saa? Mitä muuta tämä on, jollei läheistä ystävyyttä?
Ap.
Ehkä sun täytyy tehdä omat toiveesi hyvin selkeiksi miehelle. Sano ihan suoraan, että olet ihastunut, etkä halua olla vain ystävä. Muuten tuo jatkuu vaikka kuinka pitkään, etkä ikinä edes saa selville, olisiko mies ollit valmis muuhun tai vaihtoehtoisesti, että hyväksikäyttääkö hän sinua. Parempi tietää kuin jatkaa noin.
Miten se on hyväksikäyttöä jos molemmat nauttivat siitä läheisyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tuolloin olleet sinkkuja ja olen hengaillut heidän kanssaan. He ovat olleet katkeria naisten suhteen, mutta ajatukset ovat muuttuneet aikaa myöten.
He puhuvat siitä, miten hyvä äijä olen. Aikaisemmin otin sen kohteliaisuutena, mutta nyttemmin, koska en ole koskaan seurustellut, se tuntuu taakalta.
He valitsevat tyttöystävikseen näitä rakennekynsi/hiuslisäkenaisia. Ei mene montaakaan kuukautta, että istun heidän kanssaan ja he tilittävät, että miksi se tyttöystävä on niin hankala ja miksei ole samanlainen kuin minä.
En ole siis mikään äijä tai mieheksi haluava, joka ei tulisi naisten kanssa toimeen. Päin vastoin, minulla on enemmän naisia kavereina kuin miehiä. Käytän mekkoja ja hameita.
Ehkä minun pitäisi sitten ihmisenä olla tiukkapipoisempi ja ärsyttävämpi, jos se kerran saa miehet innostumaan.
Itsekin tulen miesten kanssa hyvin juttuun ja monen ihmisen olkapäänä olen ollut, sukupuoleen katsomatta. Ennen vain en ole ollut ihastunut kaveriin, eikä kaverin kanssa ole ollut näin paljoa läheisyyttä.
Päätän kuitenkin nyt (itseäni suojatakseni) ajatella miehen vain tukeutuvan minuun ja haluavan olla vain kaveri. En osaa, enkä uskalla puhua tunteistani suoraan. Mielummin annan olla ja odottelen, että fiilikseni muuttuvat. Aika auttaa aina.
Tsemppiä sulle miesten suhteen. Ehkä se sopiva vaan ei ole vielä tullut vastaan...
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä et ollut fyysisesti täysin miehen mieleen, mutta olit mukava, ja se veti häntä puoleensa. Harkitsemaan myös suhdetta, vaikkei fyysinen puoli sinussa häntä niin vedäkään puoleensa.
Sitten hän kuitenkin tapasi naisen, jonka kanssa natsasi kaikilla rintamilla. Ei sille mitään voi. Tunteita ei voi pakottaa.Sorrun nyt itsekin arvuuttelemaan ( mutten sentään diagnosoimaan😀) ja ajattelisin, että hän puhuu naisesta sinulle, jotta tajuaisit misdä mennään. Ettet odottaisi turhia.
Hän on todella mukava, eikä tosiaan vaan ole ihastunut... Niinhän se joskus menee. Täytyy omassa päässä vaan saada tunteita hallintaan ja ajatella tämän jatkuvan ystävyytenä. Eikä sinne kainaloonkaan ole pakko sujahtaa.
Hän on muuten tuntenut tämän toisen naisen jo ennen minua, mutta siitä ei tullut mitään, nainen ei ole samalla tavalla kiinnostunut. Jännä juttu kaikkinensa...
Ap.
Kuulostaa epäilyttävältä.
Paljonko vetoa, että mies puhuu sinulle hänestä ja hänelle sinusta.
Alan epäillä, että miehellä on jotain ongelmia.
Drink my Poison kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt joku jotain järkevää...
Tapasin kiinnostavan, lämminhenkisen ja ihanan miehen. Mielenkiinto vaikutti molemminpuoliselta. Juttu luisti hyvin, oli paljon halailua ja lähellä oloa. Kuitenkin mies yllättäen kertoi, että hänellä on juttua yhden naisen kanssa. Päädyin ystäväksi kuuntelemaan miehen naisasioita ja niihin liittyvää pohdintaa. Miten ihmeessä näin kävi? Mielestäni osoitin kiinnostuksen lähempään tuttavuuteen ihan selkeästi. Ärsyttää! Surettaakin. Ihastun tai kiinnostun niin harvoin... Miten tämän tästä enää oikaiset? En kai mitenkään...Hupsista! Sulle kävi miten käy miljardille miehelle. Nyt saat maistaa omaa lääkettä.
Mistä tiedät onko ap tehnyt noin ikinä kenellekään? Jos ei niin miten hän silloin maistaa omaa lääkettä? Ja aika outoa ajatella että naisten olis pakko rakastua johonkin mieheen tai miehen naiseen. Marttyyriasenne.
Ap, voithan sanoa että et ole kiinnostunut kaveruudesta.
Mulle riittäis ihan kaveruuskin ihastukseni kanssa, mutta kun hän ei halua musta edes kaveria....vain hyvänpäiväntutun, se tuntuu pahalta. Mutta näin on asiat kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Kuulostaa epäilyttävältä.
Paljonko vetoa, että mies puhuu sinulle hänestä ja hänelle sinusta.
Alan epäillä, että miehellä on jotain ongelmia.
Millaisia ongelmia veikkaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mitenkään. Älä jää kuitenkaan kaveriksi ja kuuntelemaan miehen juttuja. Sano suoraan, että olit muulla tavalla kiinnostunut ja se mitä mies nyt tarjoaa, ei riitä ja heippa.
Näin kai pitäisi edetä. Jotenkin vaan kolahti niin ihanasti, että olisin halunnut jatkaa tutustumista... Mutta eipä se ole kuin itsensä kiusaamista, kun miehen mielenkiinto ja tunteet ovat varattuna muualle. Ihmettelen silti, miksi hän päästi niin lähelle, jos ei tuntenutkaan mitään enempää.
Kerkesit siis antaa pillua jo? Susta on kaikki hyöty jo louhittu. Vielä susta voi louhia emotionaalista tukea.
Emme ole naineet. Läheisyys on ollut henkistä, sekä halailua ja muulla tavalla lähellä oloa ja toistemme seurasta nauttimista, sekä flirttiä.
Juu. Jännä miehellä oli monta siimaa vedessä. Nosteli kaloja veneen täyteen. Pikku pusukalan kanssa sohvalla makasi, mutta lähtikin toisen kalan matkaan. Kilttikala se yksin pienessä vesipallossa ui vuodesta toiseen..
Ei ehkä noin yksinkertaista. Eikä kuulosta tuo mies miltään "jännämieheltä" tosiaankaan. Ja miksi luulet ap:n olevan pienissä ympyröissä? Älä oleta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tulen miesten kanssa hyvin juttuun ja monen ihmisen olkapäänä olen ollut, sukupuoleen katsomatta. Ennen vain en ole ollut ihastunut kaveriin, eikä kaverin kanssa ole ollut näin paljoa läheisyyttä.
Päätän kuitenkin nyt (itseäni suojatakseni) ajatella miehen vain tukeutuvan minuun ja haluavan olla vain kaveri. En osaa, enkä uskalla puhua tunteistani suoraan. Mielummin annan olla ja odottelen, että fiilikseni muuttuvat. Aika auttaa aina.
Tsemppiä sulle miesten suhteen. Ehkä se sopiva vaan ei ole vielä tullut vastaan...
Ap.
Sama juttu täällä, minulla on aina ollut paljon naispuolisia kavereita, tykkään kuunnella ja keskustella kaiken maailman asioista, ja olen saanu kuulla olevani tosi hyvä tyyppi.
Kolmisen kertaa olen ihastunut, mutta siinä vaiheessa kun olen näyttänyt sitä jotenkin, on tullut tämä perinteinen "nään sua vaan kaverina / joku nainen saa susta tosi hyvän miehen"
Kylhän se kirpaisee
M35
Mies taitaa käyttää sinua hyväkseen, eli terapeuttina.Ei ole jokatapauksessa kiinnostunut sinusta tyttöystävänsä. Jos mies ei koe näistä pantavana, niin ei halua seurustella.Tuo toinen nainen on hänen unelmansa, mutta ei saa häntä.
Jos haluat olla ilmainen terapeutti, niin jatka "ystävyyttä". Parasta sinun hyvinvoinnille olisi pistää suhde poikki, ilman selittelyjä,feidata .Sulje tuo ovi ja anna uudelle rakkaudelle mahdollisuus tulla elämääsi -mies, joka on sinusta kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Ap, voithan sanoa että et ole kiinnostunut kaveruudesta.
Mulle riittäis ihan kaveruuskin ihastukseni kanssa, mutta kun hän ei halua musta edes kaveria....vain hyvänpäiväntutun, se tuntuu pahalta. Mutta näin on asiat kuin on.
Siinä se onkin kun tämä on se ainoa aihe josta on todella vaikea puhua. Olen tekojeni kautta yrittänyt näyttää, että olen kiinnostunut tutustumaan paremmin ja että tunteita on. Mies ei joko tajua tai tajuaa, mutta haluaa pitää tilanteen juuri tällaisena.
Halaus sinulle.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Sama juttu täällä, minulla on aina ollut paljon naispuolisia kavereita, tykkään kuunnella ja keskustella kaiken maailman asioista, ja olen saanu kuulla olevani tosi hyvä tyyppi.
Kolmisen kertaa olen ihastunut, mutta siinä vaiheessa kun olen näyttänyt sitä jotenkin, on tullut tämä perinteinen "nään sua vaan kaverina / joku nainen saa susta tosi hyvän miehen"
Kylhän se kirpaisee
M35
Varmasti tuntuu pahalta. Ymmärrän sua. Ei tämä helppoa ole. Joskus kun oikein sapettaa, niin ajattelen sinkkuuden hyviä puolia ja parisuhteiden hankaluuksia. Parempi yksin, jos ei vastaan tule sopivaa. Yksinäisyys vaan välillä on niin raastavaa ja sitä kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä, elämän ja arjenkin jakamista.
Ap.
Ei tuo nyt ihan platoniselta suhteeltakaan vaikuta, kun halailette ja makoilette yhdessä...
Minulle tuli mieleen, että olisiko mies kenties hyvin ujo ja (seksuaalisesti) kokematon, eikä sen takia uskalla tai halua ottaa seuraavaa askelta?
Onko tuo toinen nainen todellinen (oletko tavannut häntä tai tiedätkö, kuka hän on) vai olisiko joku miehen keksimä juttu, jolla testaa kiinnostustasi tai jota käyttää tekosyynä siihen, ettei suhteenne etene seuraavalle tasolle?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt ihan platoniselta suhteeltakaan vaikuta, kun halailette ja makoilette yhdessä...
Minulle tuli mieleen, että olisiko mies kenties hyvin ujo ja (seksuaalisesti) kokematon, eikä sen takia uskalla tai halua ottaa seuraavaa askelta?
Onko tuo toinen nainen todellinen (oletko tavannut häntä tai tiedätkö, kuka hän on) vai olisiko joku miehen keksimä juttu, jolla testaa kiinnostustasi tai jota käyttää tekosyynä siihen, ettei suhteenne etene seuraavalle tasolle?
No ei tämä täysin platonista ole, se on selvää... Mutta en ole ihan sata varma mistä kiikastaa. Tällä hetkellä epäilen, että en vain ole hänen naismakuunsa. Mies oli ujo alkuun, eikä hänellä ole paljoa kokemusta naisista, sen tiedän. Ollaan seksistäkin puhuttu ja hän on sanonut läheisyyden olevan seksiä tärkeämpää. Ja että seksi on paljon muutakin, kuin yhdyntää... Tosi syvällisellä tasolla puhuttiin seksin merkityksestä hänelle sekä minulle (en halua avata aihetta enempää).
Tuo toinen nainen on todellinen, tiedän hänet ja tiedän, ettei siitä tule mitään kaveruutta kummempaa.
Mutta eipä taida tulla tästäkään.
Ap.
Se mies ei olekaan kiinnostunut seksuaalisesti naisista vaan miehistä?
No jos Ap ei suostu nostamaan kissaa pöydälle, asian kanssa on vain elettävä näin, miten tähänkin asti? Hän kysyi neuvoja ja kun on neuvottu, niin joko ottaa neuvosta vaarin tahi ei?
Sitten hän kuitenkin tapasi naisen, jonka kanssa natsasi kaikilla rintamilla. Ei sille mitään voi. Tunteita ei voi pakottaa.
Sorrun nyt itsekin arvuuttelemaan ( mutten sentään diagnosoimaan😀) ja ajattelisin, että hän puhuu naisesta sinulle, jotta tajuaisit misdä mennään. Ettet odottaisi turhia.