Nainen friendzonella
Sanokaa nyt joku jotain järkevää...
Tapasin kiinnostavan, lämminhenkisen ja ihanan miehen. Mielenkiinto vaikutti molemminpuoliselta. Juttu luisti hyvin, oli paljon halailua ja lähellä oloa. Kuitenkin mies yllättäen kertoi, että hänellä on juttua yhden naisen kanssa. Päädyin ystäväksi kuuntelemaan miehen naisasioita ja niihin liittyvää pohdintaa. Miten ihmeessä näin kävi? Mielestäni osoitin kiinnostuksen lähempään tuttavuuteen ihan selkeästi. Ärsyttää! Surettaakin. Ihastun tai kiinnostun niin harvoin... Miten tämän tästä enää oikaiset? En kai mitenkään...
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Se mies ei olekaan kiinnostunut seksuaalisesti naisista vaan miehistä?
Tai sillä on joku fetissi, jota pitää niin harvinaisena, ettei usko sinun ymmärtävän.
"Tapailin" kerran sellaista miestä ja se oli vain koskettelua, ei muuta. Epäilin ettei miestä kiinnostanut minä tai naiset yleensä. Vuosia myöhemmin sain kuilla, että hänellä oli erittäin vahva seksuaalinen erikoissuuntaus. Voi kuvitella, miten katkeraa, koska minulla olisi ollut ihan sama, ymmärsin vasta jälkikäteen aikanaan, ja se oli syynä omaan pitkään sinnkuuteeni. Miten erilainen elämä siitä olisikaan voinut tulla, jos hän olisi silloin uskaltanut ottaa riskin ja ilmaista todelliset toiveensa, eikä olla pidättyvöinen ja vetäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mitenkään. Älä jää kuitenkaan kaveriksi ja kuuntelemaan miehen juttuja. Sano suoraan, että olit muulla tavalla kiinnostunut ja se mitä mies nyt tarjoaa, ei riitä ja heippa.
Näin kai pitäisi edetä. Jotenkin vaan kolahti niin ihanasti, että olisin halunnut jatkaa tutustumista... Mutta eipä se ole kuin itsensä kiusaamista, kun miehen mielenkiinto ja tunteet ovat varattuna muualle. Ihmettelen silti, miksi hän päästi niin lähelle, jos ei tuntenutkaan mitään enempää.
Kerkesit siis antaa pillua jo? Susta on kaikki hyöty jo louhittu. Vielä susta voi louhia emotionaalista tukea.
Emme ole naineet. Läheisyys on ollut henkistä, sekä halailua ja muulla tavalla lähellä oloa ja toistemme seurasta nauttimista, sekä flirttiä.
Niin että ette ole vielä köyrineet ?! No mitä helvetin hyötyä sinusta sitten kenellekkään jos sä vain pihtaat pihtaamasta päästyäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mitenkään. Älä jää kuitenkaan kaveriksi ja kuuntelemaan miehen juttuja. Sano suoraan, että olit muulla tavalla kiinnostunut ja se mitä mies nyt tarjoaa, ei riitä ja heippa.
Näin kai pitäisi edetä. Jotenkin vaan kolahti niin ihanasti, että olisin halunnut jatkaa tutustumista... Mutta eipä se ole kuin itsensä kiusaamista, kun miehen mielenkiinto ja tunteet ovat varattuna muualle. Ihmettelen silti, miksi hän päästi niin lähelle, jos ei tuntenutkaan mitään enempää.
Kerkesit siis antaa pillua jo? Susta on kaikki hyöty jo louhittu. Vielä susta voi louhia emotionaalista tukea.
Emme ole naineet. Läheisyys on ollut henkistä, sekä halailua ja muulla tavalla lähellä oloa ja toistemme seurasta nauttimista, sekä flirttiä.
Niin että ette ole vielä köyrineet ?! No mitä helvetin hyötyä sinusta sitten kenellekkään jos sä vain pihtaat pihtaamasta päästyäsi.
En minä varsinaisesti mitään pihtaa. :D Asiat eivät vain ole edenneet tästä pidemmälle. Edelleen mies on kiinnostunut ajanvietosta ja läheisyydestä. Eli eipä taida hakea hyötyä tai pelkkää pesää...
Ap.
Entä jos tuntee ihastusta kahteen eri henkilöön samanaikaisesti ja se aiheuttaa ristiriitaisia fiiliksiä? Ei välttämättä halua edetä liian nopeasti tai ilman riittävää harkintaa.
Suorapuheisuus on paras ratkaisu. Tosin se saattaa päättää ystävyyden jos toisella ei ole samansuuntaisia tunteita. Tai sitten rehellisyyttä arvostetaan ja kaveruus voi jatkua.
Entäpä jos vaan keskittyisin itseeni enemmän ja jättäisin kohtaamiset vähemmälle, enkä itse enää olisi aloitteellinen läheisyyteen? Ehkä siinä sitten voisi huomata, miten mies reagoi. On minulla muitakin ystäviä ja kaikki hyvin elämässä. Tämä asia vaan on painanut sydämmellä jo liian kauan. Jonkinlainen etäisyys olisi paikallaan...
Ap.
Ei voi kuin arvailla mitä mies miettii. Miesten sanotaan olevan selkeitä viestinnässään, mutta ei se niin ole.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos vaan keskittyisin itseeni enemmän ja jättäisin kohtaamiset vähemmälle, enkä itse enää olisi aloitteellinen läheisyyteen? Ehkä siinä sitten voisi huomata, miten mies reagoi. On minulla muitakin ystäviä ja kaikki hyvin elämässä. Tämä asia vaan on painanut sydämmellä jo liian kauan. Jonkinlainen etäisyys olisi paikallaan...
Ap.
Ens kerralla tunget käden housuun ja aloitat handjobin, kyllä se siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Tai pukeudut hameeseen ilman alkkareita ja makoilunne lomassa masturb0it, alkuun salaa ja kun oot tulossa niin kaikki show irti ja katsot miten ukko reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Kuinkahan usein miehet antaa pakkeja tässä tilanteessa?
Kai tiedät, että kun mies löytää naisen johon rakastuu ja alkaa seurustella, teidän "ystävyys" loppuu, jäät kuin nalli kalliolle, koet ettet sinä ja tunteesi merkitse mitään kun taas tuo toinen nainen merkitsee kaikkea ja harmittelet, että et älynnyt itse katkaista "ystävyyttänne" aiemmin?
Kerran kokenut, toisella kerralla nostin ajoissa kytkintä ja säilytin itsekunnioitukseni.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että kun mies löytää naisen johon rakastuu ja alkaa seurustella, teidän "ystävyys" loppuu, jäät kuin nalli kalliolle, koet ettet sinä ja tunteesi merkitse mitään kun taas tuo toinen nainen merkitsee kaikkea ja harmittelet, että et älynnyt itse katkaista "ystävyyttänne" aiemmin?
Kerran kokenut, toisella kerralla nostin ajoissa kytkintä ja säilytin itsekunnioitukseni.
Näin on. Silloin tuntuu vielä pahemmalta kuin suhteen päättyessä. Ystäviähän kun voisi olla seurustellessakin, joten huomaa ettei se mies ollut edes aidosti ystävä, vaan käytti aptä hellyyden ja seuran antajana. Tällaista korviketta ei enää tarvita kun se naisystävä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla näinkin. Täytyy miettiä... Etäisyyttä otan nyt mahdollisuuksien mukaan, enkä itse enää hakeudu lähelle. Katsotaan mitä tapahtuu... Voin kertoa teille taas parin/ muutaman viikon päästä. Nyt yhteydenpito on ollut lähes päivittäistä, hän soittaa tai laittaa viestiä, ja haluaa nähdä. Monesti ollaan sitten nähtykin ja läheisyyttä on ollut joka kerta. Teidän vastausten pohjalta pohdin, että se voi olla niin, että hän vaan ei ole riittävän kiinnostunut minusta. Tämä on todennäkäistä. Mutta en käsitä hänen toinintaansa, jos näin on. Mitä hän saa läheisyydestäni, jos kerran en häntä viehätä? Toinen vaihtoehto on, että hän vaan on todella ujo ja haluaa tutustua rauhassa... Ei ole koskaan ollut näin epäselvä kuvio.
Ap.
Onko kommenttini siitä, miten miehen seksuaaliseen suuntautumiseen liittyen voi olla jotain yllätyksiä, todellakin poistettu? Miksi ihmeessä?
Ne pohjautuivat ihan omiin kokemuksiini. Luin myös yhdestä treffioppaasta, että jos joku huomattavan ns haluttu poikamies pysyy ihmeen pitkään poikamiehenä ilman suhteita, kannattaisi yrittää selvittää tuo asia, jos haluaa suhteen hänen kanssaan.
Minusta se on oikeasti hyvä vinkki. Moni ei ota huomioon tällaista vaan olettaa kaikkien olevan vaniljoita, mutta eivät kaikki ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla näinkin. Täytyy miettiä... Etäisyyttä otan nyt mahdollisuuksien mukaan, enkä itse enää hakeudu lähelle. Katsotaan mitä tapahtuu... Voin kertoa teille taas parin/ muutaman viikon päästä. Nyt yhteydenpito on ollut lähes päivittäistä, hän soittaa tai laittaa viestiä, ja haluaa nähdä. Monesti ollaan sitten nähtykin ja läheisyyttä on ollut joka kerta. Teidän vastausten pohjalta pohdin, että se voi olla niin, että hän vaan ei ole riittävän kiinnostunut minusta. Tämä on todennäkäistä. Mutta en käsitä hänen toinintaansa, jos näin on. Mitä hän saa läheisyydestäni, jos kerran en häntä viehätä? Toinen vaihtoehto on, että hän vaan on todella ujo ja haluaa tutustua rauhassa... Ei ole koskaan ollut näin epäselvä kuvio.
Ap.
Eihän toi nyt selviä mitenkään muuten kuin puhumalla. Etkö voi suoraan kysyä, millaisena mies näkee teidän suhteen? Jos et pysty suoraan tunnustamaan ihastustasi, kysy mieheltä, millaisista naisista hän kiinnostuu. Sittenhän voit päätellä, täytätkö kriteerit vai et.
Vierailija kirjoitti:
Onko kommenttini siitä, miten miehen seksuaaliseen suuntautumiseen liittyen voi olla jotain yllätyksiä, todellakin poistettu? Miksi ihmeessä?
Ne pohjautuivat ihan omiin kokemuksiini. Luin myös yhdestä treffioppaasta, että jos joku huomattavan ns haluttu poikamies pysyy ihmeen pitkään poikamiehenä ilman suhteita, kannattaisi yrittää selvittää tuo asia, jos haluaa suhteen hänen kanssaan.
Minusta se on oikeasti hyvä vinkki. Moni ei ota huomioon tällaista vaan olettaa kaikkien olevan vaniljoita, mutta eivät kaikki ole.
En usko miehen olevan homo. Naisiin hän kuitenkin kertoo ihastuvansa ja aiemmista jutuista on puhuttu puolin ja toisin.
Ap.
Näinpä. Kiitos kaikille vastaajille.
Oli ylipäätään helpottavaa kirjoitella asiasta, ja saada palautetta.
Ap.