Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen friendzonella

Vierailija
13.07.2018 |

Sanokaa nyt joku jotain järkevää...
Tapasin kiinnostavan, lämminhenkisen ja ihanan miehen. Mielenkiinto vaikutti molemminpuoliselta. Juttu luisti hyvin, oli paljon halailua ja lähellä oloa. Kuitenkin mies yllättäen kertoi, että hänellä on juttua yhden naisen kanssa. Päädyin ystäväksi kuuntelemaan miehen naisasioita ja niihin liittyvää pohdintaa. Miten ihmeessä näin kävi? Mielestäni osoitin kiinnostuksen lähempään tuttavuuteen ihan selkeästi. Ärsyttää! Surettaakin. Ihastun tai kiinnostun niin harvoin... Miten tämän tästä enää oikaiset? En kai mitenkään...

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että kun mies löytää naisen johon rakastuu ja alkaa seurustella, teidän "ystävyys" loppuu, jäät kuin nalli kalliolle, koet ettet sinä ja tunteesi merkitse mitään kun taas tuo toinen nainen merkitsee kaikkea ja harmittelet, että et älynnyt itse katkaista "ystävyyttänne" aiemmin?

Kerran kokenut, toisella kerralla nostin ajoissa kytkintä ja säilytin itsekunnioitukseni.

Voihan se olla näinkin. Täytyy miettiä... Etäisyyttä otan nyt mahdollisuuksien mukaan, enkä itse enää hakeudu lähelle. Katsotaan mitä tapahtuu... Voin kertoa teille taas parin/ muutaman viikon päästä. Nyt yhteydenpito on ollut lähes päivittäistä, hän soittaa tai laittaa viestiä, ja haluaa nähdä. Monesti ollaan sitten nähtykin ja läheisyyttä on ollut joka kerta. Teidän vastausten pohjalta pohdin, että se voi olla niin, että hän vaan ei ole riittävän kiinnostunut minusta. Tämä on todennäkäistä. Mutta en käsitä hänen toinintaansa, jos näin on. Mitä hän saa läheisyydestäni, jos kerran en häntä viehätä? Toinen vaihtoehto on, että hän vaan on todella ujo ja haluaa tutustua rauhassa... Ei ole koskaan ollut näin epäselvä kuvio.

Ap.

Eihän toi nyt selviä mitenkään muuten kuin puhumalla. Etkö voi suoraan kysyä, millaisena mies näkee teidän suhteen? Jos et pysty suoraan tunnustamaan ihastustasi, kysy mieheltä, millaisista naisista hän kiinnostuu. Sittenhän voit päätellä, täytätkö kriteerit vai et.

Siinä se onkin kun en osaa tai kehtaa ottaa asiaa puheeksi. Tässä on sellainen kasvojen menettämisen pelko sekä ajatus siitä, etten pysty puhumisen tai pakkien jälkeen olla hänen kanssaan tekemisissä. Ja kuviot ovat sellaiset, että nähdään pakostakin.

Ap.

Vierailija
102/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu voisi olla kuin minun näppäimistöltä mutta omassa tapauksessa mies oli varattu. Silti samaa "läheistä" käytöstä ilmeni. Kaikki sellaista mikä vielä voisi olla kavereiden tekemää, mutta kenenkään kaverin kanssa ei ollut niin fyysinen suhde. Olin todella ihastunut. Mies puhui tyttöystävästään, joskus VERTAILI meitä ääneen minulle. Yksi kerta muistan kun itkin katkerasti tätä. Vitsillä ja LÄPÄLLÄ hän viittasi seksin harrastamiseen. Kuitenkin sanoi ettei hän ikinä ole pettänyt ja häntä inhottaa pettäminen. Eli pitäisikö minun nyt  tuntea olevani joku vosu??

En tiedä mitä siinä tapahtui. Epäilykset ovat että mies oli epävarma naisvalinnastaan mutta kumpikaan ei oikeastaan napannut? Tunteilla leikkimistä ja jotain hän siitä varmaan sai. Minun seksuaalisesta turhautumisestani. Kun odotin mitä mies tekee, onko edes enää ihastunut tyttöystäväänsä, vaihtaako minuun vai ei?? Ei vaihtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ota omaa kiinnostusta puheeksi vaan puhukaa teidän kaveruudesta yleensä. Minusta teidän kaveruutenne on tosi erikoista. Itselläni ei ole ikinä ollut tuollaisia kavereita, joiden kanssa oltaisiin fyysisesti tosi läheisiä. Menetkö naispuolistenkin kavereidesi kainaloon? Kuulostaa jotenkin oudolta. Eihän tuosta teidän suhteesta puutu käytännössä juuri muuta kuin seksi, jotta se olisi parisuhde. Oletko ihan varma, ettei mies ole kiinnostunut? Voihan hänkin olla ujo ja ajatella, että sinä et ainakaan ole kiinnostunut hänestä.

Vierailija
104/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja nykyään luulisin että oikea rakkaus on varmaankin vähän helpompaa, ei tarvitse niin hirveästi nähdä vaivaa ja pohtia mikä minussa nyt on, mitä mies ajattelee jne. Rehellisempää, suorempaa.

107

Vierailija
105/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Mies ei ole sinusta kiinnostunut tyttöystävänsä, jos olisi, olisit jo sitä.Mies tuntuu tekevän kaikkensa sen toisen naisen suhteen, muttei saa sitä, joten.....

Jos et halua olla ystävä, jota toi mies selkeästi käyttää hyväksi, niin lopeta ystävyys.Turhaan kiusata itseäsi.Vapautat energiasi omaan käyttöösi ja näkemään ympärille- siellä saattaa jo olla "the one" odottamassa, mutta et näe häntä, kun olet ihastunut mieheen jota et voi saada.

Vierailija
106/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä ota omaa kiinnostusta puheeksi vaan puhukaa teidän kaveruudesta yleensä. Minusta teidän kaveruutenne on tosi erikoista. Itselläni ei ole ikinä ollut tuollaisia kavereita, joiden kanssa oltaisiin fyysisesti tosi läheisiä. Menetkö naispuolistenkin kavereidesi kainaloon? Kuulostaa jotenkin oudolta. Eihän tuosta teidän suhteesta puutu käytännössä juuri muuta kuin seksi, jotta se olisi parisuhde. Oletko ihan varma, ettei mies ole kiinnostunut? Voihan hänkin olla ujo ja ajatella, että sinä et ainakaan ole kiinnostunut hänestä.

En ole voi olla täysin varma etteikö hän olisi kiinnostunut. Toki hän voi miettiä minun tuntemuksiani myös, en tiedä... Täällä jotkut sanovat, että mies ei voi olla kiinnostunut minusta, että tietäisin jo, jos olisi. Suhteemme on kuitenkin todella syvällinen ja pidän häntä todella aitona ihmisenä.

En tosiaan mene naispuolisten kavereiden kainaloon, eivätkä he silittele minua tai nuku vieressäni. Mutta tämmöistä tämä on nyt.

Ap.

Vierailija
107/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehellä jotain ongelmaa egonsa kanssa? Jos sitä täytyy paikkailla niin muut ihmiset kuten sinä eivät kiinnosta kuin välineinä tälle ihmiselle, ja miten voisikaan. Turha pilata omaa itsetuntoaan. Jo osa näistä kommenteista on sellaisia, joita voi jäädä pyörittelemään ja uskomaan, kuten se ettei mies ehkä ole seksuaalisesti kiinnostunut, onkohan sinussa nyt jotain vikaa. Pidä oikeasti nyt huoli itsestäsi.

Vierailija
108/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku tosi hyvin minusta sanoi, että katso niitä TEKOJA, mitä se mies oikeasti tekee. Päättele NIISTÄ onko mies mukava.

Vierailija
109/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole voi olla täysin varma etteikö hän olisi kiinnostunut. Toki hän voi miettiä minun tuntemuksiani myös, en tiedä... Täällä jotkut sanovat, että mies ei voi olla kiinnostunut minusta, että tietäisin jo, jos olisi. Suhteemme on kuitenkin todella syvällinen ja pidän häntä todella aitona ihmisenä.

En tosiaan mene naispuolisten kavereiden kainaloon, eivätkä he silittele minua tai nuku vieressäni. Mutta tämmöistä tämä on nyt.

Ap.

Ei täällä voi kukaan varmuudella tietää, onko mies kiinnostunut sinusta vai ei. Minä sanoisin miehen käytöksen perusteella, että hän on jollain tasolla kiinnostunut. Tuskin teillä olisi tuollaista hellyttä ja läheisyyttä, jos olisit ihan vain kaveri. Voihan olla, että miehen tunteet ovat lämmenneet pikkuhiljaa. Miten kauan olette tunteneet, ja miten kauan suhteenne on ollut noin läheinen? Ikävää tuossa on se, jos kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta seurusteluun, tilanne alkaa jossain vaiheessa turhauttaa aika rankasti.

Vierailija
110/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt saman ystävälleni. Tapasin aikoinaan miehen jonka kanssa koin vahvan yhteyden, mutta en ollut kiinnostunut hänestä parisuhde tai seksuaalisessa mielessä. Meillä oli paljon läheisyyttä heti alkuun ja meistä tuli nopeasti todella läheisiä. Mutta tarvitsin miehen jolla on jotain muuta annettavaa minulle kuin tällä ystävälläni. Koen että me molemmat opimme tästä tilanteesta ja itsestämme jotain. Nyt olemme olleet viitisen vuotta hyviä ystäviä ja olemme puhuneet siitä kuinka asioiden pitikin mennä näin ja näin on hyvä. Tiedä sitten mitä tämä ystäväni on oikeasti mieltä tästä. Hän on kertonut että oli alkuun todella ihastunut minuun. 

Toinen tilanne oli toisen ystäväni kanssa, johon olin ihastunut monta vuotta mutta hän ei halunnut kanssani mitään muuta kuin ystävyyttä. Kun aikaa kului vuosia niin huomasin kuinka opettavainen tilanne se on ollut minulle, asioiden kuuluikin mennä juuri näin. Nykyään olemme todella läheisiä ystäviä ja olen erittäin kiitollinen siitä. Meistä ei olisi ikinä tullut onnellisia parisuhteessa. Mitään katkeruutta tai muuta en koe. Minusta platoninen ystävyyssuhde rakastamani ihmisen kanssa on hyvin antoisaa. 

Tsemppiä ap. Suosittelen rohkaistumaan ja puhumaan avoimesti ystävällesi mitä tunnet. Jos et nyt niin myöhemmin. 

Vierailija
111/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Sellainen olo tulee tuosta miehestä, että on itsekeskeinen ja ei ole tosi ystävä.Miksi ,-sanoit, että soittaa /keslustelette, niin mies auna (lopulta) kääntää aiheen tähän omaan naisongelmaansa, eli että ei saa tuota haluamaansa näistä.

Miehet ei ajattele kuin naiset, eli nainen saattaa jo ihastus ja rakastua miehen luonteeseen, vaikka ulkonäkö ei viehättäisikään.Miehet eivät ole tuollaisia.Miehet ihastuvat ja jopa rakastuvat naisen ulkonäköön.Jos ulkonäkö ei lähtökohtaisesti miellytä, niin ei mies tule ok nä ihastumaan tai rakastumaan.

Olen tyly, Tiedän, mutta Älä hyvä nainen tuhlaa enempää aikaa, vaivaa tai energiaa tuhon mieheen!

Vierailija
112/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelleilyä. Itse totestin ystävällisesti, että en halua leikkiä ystävää, kun taustalla syvemmät tunteet. Kerroin, että en voi pitää enää yhteyttä. Luultavasti tuo nainen piti siitä, että joku oli ihastunut häneen. Ja miksei olisi ollut, on minullekin tultu tunnustamaan tunteita. Silloin olen ilmoittanut heti, että mitään ei voi tapahtua ja en ole mitään ystävyysjuttuja aloittanuy. Olen ajatellut, että parempi antaa sen toisen saman tien kokea pettymys, viha ja mitä niitä tunteita nyt on, kuin roikottaa kaverina. Jotkut ihmiset (ja kyllä, usein naiset) tuntuvat leikkivän näitä leikkejä. Laita siis välit poikki ja unohda. Ehkä parin vuoden päästä näätte ja tunteet ovat laantuneet, ehkä ette.

Vierailija
113/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juttu voisi olla kuin minun näppäimistöltä mutta omassa tapauksessa mies oli varattu. Silti samaa "läheistä" käytöstä ilmeni. Kaikki sellaista mikä vielä voisi olla kavereiden tekemää, mutta kenenkään kaverin kanssa ei ollut niin fyysinen suhde. Olin todella ihastunut. Mies puhui tyttöystävästään, joskus VERTAILI meitä ääneen minulle. Yksi kerta muistan kun itkin katkerasti tätä. Vitsillä ja LÄPÄLLÄ hän viittasi seksin harrastamiseen. Kuitenkin sanoi ettei hän ikinä ole pettänyt ja häntä inhottaa pettäminen. Eli pitäisikö minun nyt  tuntea olevani joku vosu??

En tiedä mitä siinä tapahtui. Epäilykset ovat että mies oli epävarma naisvalinnastaan mutta kumpikaan ei oikeastaan napannut? Tunteilla leikkimistä ja jotain hän siitä varmaan sai. Minun seksuaalisesta turhautumisestani. Kun odotin mitä mies tekee, onko edes enää ihastunut tyttöystäväänsä, vaihtaako minuun vai ei?? Ei vaihtanut.

Hei ja sanon vielä että tänä kyseinen mies toi myös itsensä esille 'lämminhenkisenä', mikä nyt heti sitten soitti omia hälytyskelloja tässä. Se oli minusta tietysti ihanaa ja muistan kun eräs puolituttu siitä hänelle jossain sanoikin että sinä se olet niin lämmin tai jotain :D

Vierailija
114/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te kerran olette niin läheisiä, niin mikä estää kertomasta miehelle? Sitten käy mitä käy.

Mulla itselläni on eräs tärkeä miespuolinen ystävä. Hänen kanssaan ei ole fyysistä läheisyyttä, mutta juttelemme kaikesta ja koen hänet tosi läheiseksi ystäväksi. Mulla on kans tosi vahva fiilis siitä, että asioiden tulee olla juuri näin, emme sietäisi toisiamme parisuhteessa, mutta ystävinä olemme mitä parhaat. Koen jopa, että vahva ystävyys on pysyvämpää kuin parisuhteet, jotka valitettavasti usein jossain vaiheessa päättyvät...

Vierailija
115/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on AP:lle tärkeä myös ja etenkin ystävänä, miksi pitäisi katkaista välit, kuten täällä moni kehottaa? Ovathan ystävätkin tärkeitä. Tosin siinä vaiheessa, jos mies löytää jonkun uuden naisen, ystävyys väkisinkin muuttuu. Tuskin kovin moni tyttöystävä katsoisi hyvällä tuollaisia kainaloon pyrkiviä ja koko ajan lähellä kiehnääviä kaverinaisia. Eli ystävyyden hiipumisen riski pitää sitten myös ottaa.

Vierailija
116/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän rohkaisusta sain asian otettua puheeksi. Ja asia on niin, että mies kokee minut ystävä, ei muuta. En siis viehätä häntä seksuaalisessa mielessä tai sen tyyppisiä tunteita ei ole. Hyvä että asia selvisi, vaikka kyllä tämä kirpaisee. Ei ole kokemusta tällaisesta. En koe olevani ruma tai epäviehättävä, en ole aiemmin edes 'saanut pakkeja', jos ole ollut jostakin kiinnostunut. Mutta nyt kävi näin. Friendzonella olen ja siihen on jääminen tai sitten vaan annan koko tyypin ja asian olla ja katselen eteenpäin...

Ap.

Vierailija
117/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kieltämättä tuo kaikki läheisyys johti harhaan aika pahasti. Ensi kerrallan olen viisaampi. Yksinkin on hyvä.

Ap.

Vierailija
118/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän rohkaisusta sain asian otettua puheeksi. Ja asia on niin, että mies kokee minut ystävä, ei muuta. En siis viehätä häntä seksuaalisessa mielessä tai sen tyyppisiä tunteita ei ole. Hyvä että asia selvisi, vaikka kyllä tämä kirpaisee. Ei ole kokemusta tällaisesta. En koe olevani ruma tai epäviehättävä, en ole aiemmin edes 'saanut pakkeja', jos ole ollut jostakin kiinnostunut. Mutta nyt kävi näin. Friendzonella olen ja siihen on jääminen tai sitten vaan annan koko tyypin ja asian olla ja katselen eteenpäin...

Ap.

Kurja juttu, mutta hyvä että asia selvisi! Nyt ehkä kannattaa ottaa vähän etäisyyttä mieheen. Kaveruus on helpompaa, kun itse pystyt suhtautumaan mieheen kaverina etkä elättele enää toiveita muusta.

Vierailija
119/119 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Kurja juttu, mutta hyvä että asia selvisi! Nyt ehkä kannattaa ottaa vähän etäisyyttä mieheen. Kaveruus on helpompaa, kun itse pystyt suhtautumaan mieheen kaverina etkä elättele enää toiveita muusta.

Olet oikeassa. Kyllä mulle selvisi, että ei tästä todellakaan koskaan voisi tulla mitään. Ihmettelen vaan miksi hän sitten päästi niin lähelle. Vaikka ei sillä enää väliä. Nyt osaan asettaa omat rajani paremmin.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä