Kuulin, että eräsukulaisnainen oli töissä seksipuhelimessa 90- luvulla
Nauran itseni tärviölle kun ajattelenkin sitä. Täti on nyt yli viisikymppinen 100- kiloinen matami. Jos olisi ollut nuori nyt, niin olisi kai tienannut onlyfansilla X D
Kommentit (24)
Oliko täti Marjatta? "Ottaa sukat poooois... ottaa slipoverin poooois..." (Kummelisketsi 90- luvulta)
Seksipuhelimet tulivat ysärillä. Nytkin niitä on ja kaksisataakiloisetkin voivat olla kuumia siellä.
Kaveri on töissä seksichatissa, hän on lihava keski-ikäinen homomies :D
Ei siellä langan toisessa päässä nähnyt, minkälainen nainen puhui puhelimeen rivoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helv...tti
Mistäs tiedät, onko oma äitisi tehnyt seksipuhelintyötä?
Hyvin tuolla tienasi. Itse olin just 18, kun sain paikan. Sain siis parhaillaan jotain 1000mk/viikko, tosin työt piti tehdä illalla ja yöllä.
Minäkin olen työskennellyt, enkä ollut edes nuori, vaikka sellaista piti joskus esittääkin. Eihän ne minua nähneet :D
Paljonko tolla tienasi?
Ajattelen että varmaan jotain 30-40mk tunti ja firma kääri isot voitot
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tuolla tienasi. Itse olin just 18, kun sain paikan. Sain siis parhaillaan jotain 1000mk/viikko, tosin työt piti tehdä illalla ja yöllä.
Paljonko sinne maksoi soittaa?
Noita työpaikkoja välitti myös työkkäri. Se poikkeus noissa oli, että jos ei halunnut hakea, ei tullut sanktioita. Yhdelle ystävälleni, kahden lapsen äidille, tarjottiin tuota työtä, kun hän meni äitiysloman jälkeen ilmoittautumaan työttömäksi. Kyllä me mietittiin, miten ne puhelut onnistuisi siinä lastenhoidon ja kotitöiden ohella.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tolla tienasi?
Ajattelen että varmaan jotain 30-40mk tunti ja firma kääri isot voitot
Minä sain 1.2mk/min, siis puhelujen ajalta, muuten ei tietysti tullut mitään. Parhaillaan puhelut kestivät yli tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Noita työpaikkoja välitti myös työkkäri. Se poikkeus noissa oli, että jos ei halunnut hakea, ei tullut sanktioita. Yhdelle ystävälleni, kahden lapsen äidille, tarjottiin tuota työtä, kun hän meni äitiysloman jälkeen ilmoittautumaan työttömäksi. Kyllä me mietittiin, miten ne puhelut onnistuisi siinä lastenhoidon ja kotitöiden ohella.
Ei sinne kukaan päivisin soitellut, joten lapset oli jo pitkään nukkuneet ennenkuin aloitin "työt". Minä kyllä hankin seksikkäitä vaatteita ja oikeasti pukeuduin niihin ja riisuin sitten pyynnöstä niitä. Lisäksi oli useita oikeita dildojakin, joita käytin. Vibroja ei vielä ollut tai sitten ne oli niin kalliita ettei niihin ollut varaa.
Eräsukulainen :D :D Taitaa ap:kin olla metsäläisiä.