Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen friendzonella

Vierailija
13.07.2018 |

Sanokaa nyt joku jotain järkevää...
Tapasin kiinnostavan, lämminhenkisen ja ihanan miehen. Mielenkiinto vaikutti molemminpuoliselta. Juttu luisti hyvin, oli paljon halailua ja lähellä oloa. Kuitenkin mies yllättäen kertoi, että hänellä on juttua yhden naisen kanssa. Päädyin ystäväksi kuuntelemaan miehen naisasioita ja niihin liittyvää pohdintaa. Miten ihmeessä näin kävi? Mielestäni osoitin kiinnostuksen lähempään tuttavuuteen ihan selkeästi. Ärsyttää! Surettaakin. Ihastun tai kiinnostun niin harvoin... Miten tämän tästä enää oikaiset? En kai mitenkään...

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mitenkään. Älä jää kuitenkaan kaveriksi ja kuuntelemaan miehen juttuja. Sano suoraan, että olit muulla tavalla kiinnostunut ja se mitä mies nyt tarjoaa, ei riitä ja heippa.

Näin kai pitäisi edetä. Jotenkin vaan kolahti niin ihanasti, että olisin halunnut jatkaa tutustumista... Mutta eipä se ole kuin itsensä kiusaamista, kun miehen mielenkiinto ja tunteet ovat varattuna muualle. Ihmettelen silti, miksi hän päästi niin lähelle, jos ei tuntenutkaan mitään enempää.

Kokeneet miehet käyttävät tuota kikkana saadakseen naisen mustasukkaiseksi ja mukaan taisteluun :D

Onhan se julmaa, enkä tiedä onko tässä kyse siitä. Ehkä hän haluaisi sun sanovan että "olenhan minäkin nainen.. ;)" ? Uskaltaisitko?

Mitkä ihmeen "kokeneet miehet"? :D

Jos tarkoitat näitä pick up artisteja, niin eiväthän he koskaan onnistu touhuissaan. Pääongelma heillä on se, että yrittävät naisiksi naisen paikalle. Kuvittelevat, että naisilla on samanlainen kilpailu- ja saalistusvietti kuin miehillä. Ei ole.

Vierailija
42/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et viehätä häntä seksuaalisesti tarpeeksi, tuo toinen nainen vie siinä voiton.

Mut ainahan miehilläkin on näitä varapanoja jos huono päivä tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmianna sille toiselle naiselle mitä teette. En haluaisi olla se nainen, jos noin läheisesti mies halailee yms. ”kaverin” kanssa. Itse en kyllä katselisi myöskään tuollaista miestä, joka antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa.

No ei tulisi mieleeni kertoa meidän kahden välisistä asioista, eivät ne muille kuulu. Luottamus ja ystävyys on tärkeää. Ehkä tämä on hyvä juuri näin.

Ap.

No niin. Problem solved.

Niin se taitaa olla, kun hyväksyy tilanteen sellaisena kuin se on.

Vierailija
44/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kiinnostunut sinusta romanttisessa/seksuaalisessa mielessä, eikä tule olemaan.On siis ystävä.Jos pidät hänestä ystävänä ja voit jatkaa ystävänä, niin jatka ystävyyssuhteena.

Mies on itse kiinnostunut naisesta, johon hänellä ei ole mahkuja ja ei näe sinua.Et ole hänen mielestään pantava, joten....tulee sellainen olo, että käyttää sinua hyväkseen..

Sorry, jos kuulostaa töykeältä, mutta minusta nyt vaan tuntuu tältä, en halua loukata..

Vierailija
45/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina ei ole vieläkään päättynyt. Edelleen vietetään aikaa yhdessä... Jutellaan paljon, käydään yhdessä uimassa ja välillä makoillaan lähekkäin, olen miehen kainalossa jne... En osaa lopettaa tätä juttua, koska olen ihastunut. Toinen taas näkee minut oletettavasti läheisenä ystävänä. Hän ei ole tehnyt pienintäkään liikettä, että tämä tästä mihinkään muuhun etenisi, eikä varmasti etene. En kuitenkaan halua menettää ystävyyttämme. Ehkä ihastus menee ohi...

Ap.

Mulla on ollut miehenä niin naisia kuin miehiä läheisinä ystävinä eikä yksikään näistä ole makoillut mun kainalossa. Miltä sun silmiin näyttäisi, jos joku varattu mies makoilisi vieras nainen kainalossa, koska ovat läheisiä ystäviä?

Vierailija
46/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tähän varapanoteoriaan tässä meidän tapauksessa. Yhteys on aito ja keskusteltavaa on paljon. On aitoa välittämistä, ja yhteys on upea. Ollaan 'kainalokavereina' toisillemme, eikä tämä läheisyys ole pahasta. Yksi yö ollaan vietetty yhdessä, todella lähekkäin nukkuen. Kumpikaan ei yrittänyt viedä tilannetta pidemmälle. Itselleni vain alunperin kehittyi enemmän tunteita, joiden uskon ja toivon kariutuvan hiljalleen... Ehkä tosiaan en viehätä häntä pano- tai seurustelumielessä, ja eihän sille mitään voi. On muuten ensimmäinen kerta, kun mulle käy näin. Mutta joo... Tutustutaan, ollaan kavereita... Meni sitten miten meni.

Ap.

Vierailija
47/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan korvaani kuulostaa, että mies on itsekeskeinen ja hyväksikäyttää ap:ta. On huomannut ihastuksen ja pönkittää sillä egoaan. Sellainen mies voi vaikuttaa vaikka kuinka tasapainoiselta ja kivalta, ei sitä voi päätellä kuin teoista. Ja tuon miehen trot puhuvat karua kieltä. Kyllä sun nyt olisi paras irtautua tuosta kuviosta.

Vierailija
48/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole kiinnostunut sinusta romanttisessa/seksuaalisessa mielessä, eikä tule olemaan.On siis ystävä.Jos pidät hänestä ystävänä ja voit jatkaa ystävänä, niin jatka ystävyyssuhteena.

Mies on itse kiinnostunut naisesta, johon hänellä ei ole mahkuja ja ei näe sinua.Et ole hänen mielestään pantava, joten....tulee sellainen olo, että käyttää sinua hyväkseen..

Sorry, jos kuulostaa töykeältä, mutta minusta nyt vaan tuntuu tältä, en halua loukata..

No, tarkkailen tilannetta... Helpompaa olisi nähdä kuvio relistisemmin jos ottais etäisyyttä.

Ap.

Vierailija
49/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko tähän varapanoteoriaan tässä meidän tapauksessa. Yhteys on aito ja keskusteltavaa on paljon. On aitoa välittämistä, ja yhteys on upea. Ollaan 'kainalokavereina' toisillemme, eikä tämä läheisyys ole pahasta. Yksi yö ollaan vietetty yhdessä, todella lähekkäin nukkuen. Kumpikaan ei yrittänyt viedä tilannetta pidemmälle. Itselleni vain alunperin kehittyi enemmän tunteita, joiden uskon ja toivon kariutuvan hiljalleen... Ehkä tosiaan en viehätä häntä pano- tai seurustelumielessä, ja eihän sille mitään voi. On muuten ensimmäinen kerta, kun mulle käy näin. Mutta joo... Tutustutaan, ollaan kavereita... Meni sitten miten meni.

Ap.

On myös mahdollista, että vain kuvittelet aidon yhteyden. Oikeasti. On todella kunnollisilta ja mukavilta vaikuttavia miehiä, jotka osaavat esittää uskottavasti kilttiä ja aitoa. Narsistinen ihminen osaa sanoa sanat, joita toinen haluaa kuulla. Sellainen myös tarvitsee ympärilleen ihailjioita.

Vierailija
50/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan jäänyt friendzonelle ja niin monta kertaa olisin halunnut!!!!

Vierailija
51/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mitenkään. Älä jää kuitenkaan kaveriksi ja kuuntelemaan miehen juttuja. Sano suoraan, että olit muulla tavalla kiinnostunut ja se mitä mies nyt tarjoaa, ei riitä ja heippa.

Näin kai pitäisi edetä. Jotenkin vaan kolahti niin ihanasti, että olisin halunnut jatkaa tutustumista... Mutta eipä se ole kuin itsensä kiusaamista, kun miehen mielenkiinto ja tunteet ovat varattuna muualle. Ihmettelen silti, miksi hän päästi niin lähelle, jos ei tuntenutkaan mitään enempää.

Kokeneet miehet käyttävät tuota kikkana saadakseen naisen mustasukkaiseksi ja mukaan taisteluun :D

Onhan se julmaa, enkä tiedä onko tässä kyse siitä. Ehkä hän haluaisi sun sanovan että "olenhan minäkin nainen.. ;)" ? Uskaltaisitko?

Minullekin tulee kaikista ap:n kuvailuista mieleen erittäin kokenut mies, jolla on tarkka psykologinen silmä ja joka hyväksikäyttää naisia emotionaalisesti.

Vierailija
52/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelusta näkyy selkeästi, että nuorten naisten ainoa tavoite miesten suhteen on pariutuminen. Muunlaiset ystävällismieliset kanssakäynnin muodot on heille täysi mahdottomuus. Ilmankos ihmisiä ei pihassa vitsitä edes tervehtiä.

Vierailija
53/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina ei ole vieläkään päättynyt. Edelleen vietetään aikaa yhdessä... Jutellaan paljon, käydään yhdessä uimassa ja välillä makoillaan lähekkäin, olen miehen kainalossa jne... En osaa lopettaa tätä juttua, koska olen ihastunut. Toinen taas näkee minut oletettavasti läheisenä ystävänä. Hän ei ole tehnyt pienintäkään liikettä, että tämä tästä mihinkään muuhun etenisi, eikä varmasti etene. En kuitenkaan halua menettää ystävyyttämme. Ehkä ihastus menee ohi...

Ap.

Mulla on ollut miehenä niin naisia kuin miehiä läheisinä ystävinä eikä yksikään näistä ole makoillut mun kainalossa. Miltä sun silmiin näyttäisi, jos joku varattu mies makoilisi vieras nainen kainalossa, koska ovat läheisiä ystäviä?

Mies ei ole varattu. Mutta ymmärrän pointtisi. Me makoillaan yhdessä kyllä usein. On halauilua, silittelyä, hiljaisuutta ja yhdessä hengittelyä. Mutta ei muuta fyysistä. Kaipaan läheisyyttä paljon (olen ollut pitkään yksin), joten olen nauttinut tämän miehen kanssa hengailusta. Läheisyyden ja keskusteluiden pohjalta on vaikea ajatella, että mies pitäisi minua vastenmielisenä, niinkuin täällä on sanottu. Hän kuitenkin on se aktiivisempi osapuoli yhteydenpidossa. Minä olen ehkä se, joka nopeammin sujahtaa kainaloon, ja mies silittelee. Mitä hän tästä saa? Mitä muuta tämä on, jollei läheistä ystävyyttä?

Ap.

Vierailija
54/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tulee kaikista ap:n kuvailuista mieleen erittäin kokenut mies, jolla on tarkka psykologinen silmä ja joka hyväksikäyttää naisia emotionaalisesti.

Mies ei ole erittäin kokenut. Alkuun oli jopa ujo.

Ap.

Vierailija
55/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelusta näkyy selkeästi, että nuorten naisten ainoa tavoite miesten suhteen on pariutuminen. Muunlaiset ystävällismieliset kanssakäynnin muodot on heille täysi mahdottomuus. Ilmankos ihmisiä ei pihassa vitsitä edes tervehtiä.

Mikä on vielä nuori nainen? Minä olen sentään jo kolmen kympin ylittänyt. Sekin tässä vähän huvittaa...

Ap.

Vierailija
56/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin ihan mahdollista, että mies ei ole edes tajunnut vaihtoehtoa lähempi tuttavuus. Kerro suoraan, ja ehkä mies alkaakin ajatella siua eri tavalla.

Vierailija
57/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vielä nuori nainen? Minä olen sentään jo kolmen kympin ylittänyt. Sekin tässä vähän huvittaa...

Ap.

Etkä silti pysty miehen kanssa pelkkään ystävyyssuhteeseen? Mites töissä, onko hankalaa olla ryhmässä?

Vierailija
58/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo niin huh huh.

Älä hätäile ap, voit sinä varapanoksi vielä kelvata.

Eihän kukaan ole noin tyhmä eihän?

Veikkaan, että makoilitte halaillen Porvoon keskuspuistossa.

Vierailija
59/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Drink my Poison kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt joku jotain järkevää...

Tapasin kiinnostavan, lämminhenkisen ja ihanan miehen. Mielenkiinto vaikutti molemminpuoliselta. Juttu luisti hyvin, oli paljon halailua ja lähellä oloa. Kuitenkin mies yllättäen kertoi, että hänellä on juttua yhden naisen kanssa. Päädyin ystäväksi kuuntelemaan miehen naisasioita ja niihin liittyvää pohdintaa. Miten ihmeessä näin kävi? Mielestäni osoitin kiinnostuksen lähempään tuttavuuteen ihan selkeästi. Ärsyttää! Surettaakin. Ihastun tai kiinnostun niin harvoin... Miten tämän tästä enää oikaiset? En kai mitenkään...

Hupsista! Sulle kävi miten käy miljardille miehelle. Nyt saat maistaa omaa lääkettä.

No voi vinku ja kitinä. 😂 Kyllä tuo sama käy aika monelle meistä jossain vaiheessa elämää ihan sukupuooles riippumatta. Myös minulle vaikka nainen olen ja mielestäni se on aivan ymmärrettävää, ei aina natsaa, tai aika ole hyvä tai kiinnostuksen kohde ei siinä mielessä piittaa vaikka itseä kiinnostaisi. Toki tylyä käytöstä nyt näissä on se, että annetaan merkkejä kiibnostuksed ja sitten vedetään matto jalkojen alta.

Ei ei. On miesten yksinoikeus olla kiinnostuneita vastapuolesta, joka ei ajattele heitä romanttisesti :D :D :D

Vierailija
60/119 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Etkä silti pysty miehen kanssa pelkkään ystävyyssuhteeseen? Mites töissä, onko hankalaa olla ryhmässä?

Minulla on miehiä hyvinä ystävinä muutama, tämä tietty mies vain poikkeaa näistä juuri tämän fyysisenkin läheisyyden vuoksi. Ystäviä halailen usein, mutta se on erilaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi