Nainen friendzonella
Sanokaa nyt joku jotain järkevää...
Tapasin kiinnostavan, lämminhenkisen ja ihanan miehen. Mielenkiinto vaikutti molemminpuoliselta. Juttu luisti hyvin, oli paljon halailua ja lähellä oloa. Kuitenkin mies yllättäen kertoi, että hänellä on juttua yhden naisen kanssa. Päädyin ystäväksi kuuntelemaan miehen naisasioita ja niihin liittyvää pohdintaa. Miten ihmeessä näin kävi? Mielestäni osoitin kiinnostuksen lähempään tuttavuuteen ihan selkeästi. Ärsyttää! Surettaakin. Ihastun tai kiinnostun niin harvoin... Miten tämän tästä enää oikaiset? En kai mitenkään...
Kommentit (119)
Ohi on. Nyt ei auta muu kuin katsella muita miehiä. Mustapekka jäi käteen että helähti.
Tavattiin tosiaan eilen. Halattiin ja jäätiin juttelemaan nurmelle. Miehellä oli päänsärkyä, joten jotenkin hölmistyksissäni tarjouduin hieromaan harteita ja päänseutua, joskos se helpottaisi... Eli tapaaminen ei alkanut suunnitellun määrätietoisesti. Olen tosi huono hoitamaan tällaisia juttuja... No, siinä sitten kuuntelin häntä ja poistelin päänsärkyä. Noloa, verraten siihen miten asian piti mennä... No, sitten yllättäen jotenkin menin lukkoon ja mitään sanomatta lähdin paikalta. Myöhemmin mies yritti soittaa. En vastannut.
En tiedä mitä hän nyt ajattelee, mutta yritän olla välittämättä. Ja jatkossa vältellä parhaani mukaan. Eli joo... en hoitanut hommaa kovinkaan aikuismaisesti, vaikka aikuinen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin tosiaan eilen. Halattiin ja jäätiin juttelemaan nurmelle. Miehellä oli päänsärkyä, joten jotenkin hölmistyksissäni tarjouduin hieromaan harteita ja päänseutua, joskos se helpottaisi... Eli tapaaminen ei alkanut suunnitellun määrätietoisesti. Olen tosi huono hoitamaan tällaisia juttuja... No, siinä sitten kuuntelin häntä ja poistelin päänsärkyä. Noloa, verraten siihen miten asian piti mennä... No, sitten yllättäen jotenkin menin lukkoon ja mitään sanomatta lähdin paikalta. Myöhemmin mies yritti soittaa. En vastannut.
En tiedä mitä hän nyt ajattelee, mutta yritän olla välittämättä. Ja jatkossa vältellä parhaani mukaan. Eli joo... en hoitanut hommaa kovinkaan aikuismaisesti, vaikka aikuinen olenkin.
Saa alapeukuttaa... Mokasin.
Mutta olkoot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olkoot.
Älä oo liian ankara itsellesi. Kyllä se siitä. Pääasia, että hankkiudut tyypistä tavalla tai toisella eroon... aikuismaisesti tai epäaikuismaisesti. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Drink my Poison kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kiinnostavan, lämminhenkisen ja ihanan miehen. Mielenkiinto vaikutti molemminpuoliselta. Juttu luisti hyvin, oli paljon halailua ja lähellä oloa. Kuitenkin mies yllättäen kertoi, että hänellä on juttua yhden naisen kanssa. Päädyin ystäväksi kuuntelemaan miehen naisasioita ja niihin liittyvää pohdintaa. Miten ihmeessä näin kävi? Mielestäni osoitin kiinnostuksen lähempään tuttavuuteen ihan selkeästi. Ärsyttää! Surettaakin. Ihastun tai kiinnostun niin harvoin... Miten tämän tästä enää oikaiset? En kai mitenkään...Hupsista! Sulle kävi miten käy miljardille miehelle. Nyt saat maistaa omaa lääkettä.
Ei ole mitenkään harvinaista, että nainen jää friendzonelle.
Naiset jää fuckzonelle, miehet friendzonelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kiinnostavan, lämminhenkisen ja ihanan miehen. Mielenkiinto vaikutti molemminpuoliselta. Juttu luisti hyvin, oli paljon halailua ja lähellä oloa. Kuitenkin mies yllättäen kertoi, että hänellä on juttua yhden naisen kanssa. Päädyin ystäväksi kuuntelemaan miehen naisasioita ja niihin liittyvää pohdintaa. Miten ihmeessä näin kävi? Mielestäni osoitin kiinnostuksen lähempään tuttavuuteen ihan selkeästi. Ärsyttää! Surettaakin. Ihastun tai kiinnostun niin harvoin... Miten tämän tästä enää oikaiset? En kai mitenkään...Hupsista! Sulle kävi miten käy miljardille miehelle. Nyt saat maistaa omaa lääkettä.
Ei ole mitenkään harvinaista, että nainen jää friendzonelle.
Naiset jää fuckzonelle, miehet friendzonelle.
Meepä nyt pois jankkaamasta noita omia totuuksisasi. Ei kaikki jutut edes päädy sinnen fuckzonelle asti, kuten ei ap:n kuvauksen mukaan tääkään juttu.
Mulle on jopa käynyt niin, että mies on kieltäytynyt seksistä, koska "haluaa kyllä, mutta tuntee vain kaverillisia tunteita eikä halua satuttaa". Vaikea toki ymmärtää, jos omassa mielessä vain nussiminen ja kyky moraaliseen käytökseen puuttuu.
Tarina ei ole vieläkään päättynyt. Edelleen vietetään aikaa yhdessä... Jutellaan paljon, käydään yhdessä uimassa ja välillä makoillaan lähekkäin, olen miehen kainalossa jne... En osaa lopettaa tätä juttua, koska olen ihastunut. Toinen taas näkee minut oletettavasti läheisenä ystävänä. Hän ei ole tehnyt pienintäkään liikettä, että tämä tästä mihinkään muuhun etenisi, eikä varmasti etene. En kuitenkaan halua menettää ystävyyttämme. Ehkä ihastus menee ohi...
Ap.
Toivon todella, että ihastuksen tunteesi haihtuvat. Jos niin ei käy, niin kaveruus tulee loppumaan ikävästi tavalla tai toisella.
Sori, mutta ei ole kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä, eikä tule olemaankaan.Jos et ns. "viehätä miestä fyysisesti", niin ei tule mitään.Mies käyttää sinua hyväksi, eli olet hänelle terapeutti. Jätä se!
Ilmianna sille toiselle naiselle mitä teette. En haluaisi olla se nainen, jos noin läheisesti mies halailee yms. ”kaverin” kanssa. Itse en kyllä katselisi myöskään tuollaista miestä, joka antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa.
Vierailija kirjoitti:
No voi vinku ja kitinä. 😂 Kyllä tuo sama käy aika monelle meistä jossain vaiheessa elämää ihan sukupuooles riippumatta. Myös minulle vaikka nainen olen ja mielestäni se on aivan ymmärrettävää, ei aina natsaa, tai aika ole hyvä tai kiinnostuksen kohde ei siinä mielessä piittaa vaikka itseä kiinnostaisi. Toki tylyä käytöstä nyt näissä on se, että annetaan merkkejä kiibnostuksed ja sitten vedetään matto jalkojen alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olkoot.
Älä oo liian ankara itsellesi. Kyllä se siitä. Pääasia, että hankkiudut tyypistä tavalla tai toisella eroon... aikuismaisesti tai epäaikuismaisesti. Tsemppiä!
Missähän ne tällaiset tsemppikommentit on vastaavanlaisissa miesten tapauksissa, nainen saa aina olla vaikka mikä moukka kakara ja hyvin tekee aina siskojen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olkoot.
Missähän ne tällaiset tsemppikommentit on vastaavanlaisissa miesten tapauksissa, nainen saa aina olla vaikka mikä moukka kakara ja hyvin tekee aina siskojen mielestä.
Ei tullut mieleen näpytellessä, että täällä on kuitenkin aika paljon lukijoita ja kirjoittajia ja sitä myöten myös eriäviä mielipiteitä? Eipä tietenkään. Johonkin toiseen ketjuun on voinut vastata sellainen, jonka mielestä mitä tahansa voi tehdä ja tuon vastauksen taas on antanut, joku jonka mielestä niin ei voi tehdä. Yksinkertaista, ainakin ihan näin maalaisjärjellä ajateltuna.🙄
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta ei ole kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä, eikä tule olemaankaan.Jos et ns. "viehätä miestä fyysisesti", niin ei tule mitään.Mies käyttää sinua hyväksi, eli olet hänelle terapeutti. Jätä se!
Eikö ystävyyttä voi olla monenlaista? Onko rajat aina niin selvät? Mikä siinä on väärin, jos ystävän kanssa vahvan yhteyden lisäksi on myös fyysistä läheisyyttä (ilman seksiä)?
Tää liippaa aika läheltä sitä toista ketjua, jossa oli puhe siitä minkälaista naista mies ei vie heti makuuhuoneeseen. Esim ystävää! Mun miehellä oli tällainen hyvin läheinen naispuolinen ystävä, jota hehkutti mulle kun tavattiin (pantiin heti ekana iltana, muutettiin pian yhteen, nyt kuuden vuoden jälkeen ollaan perhe). Kumma juttu vaan, että tämä ystävä ei ollut kovin innoissaan siitä, että kaveri oli tavannut kiinnostavan naisen ja hyvin pian lakkasi pitämästä mieheen yhteyttä. Mies oli todella yllättynyt kun ei ollut tajunnut naisen olleen kiinnostunut sillä tavalla. Tällaisia ristiriitoja syntyy kun yhteen sattuu ihmiset, joista toinen on sitä tyyppiä, että haluaa heti seksiä jos on kiinnostunut ihmisestä siinä mielessä ja toinen vasta sitten kun on jo tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Ilmianna sille toiselle naiselle mitä teette. En haluaisi olla se nainen, jos noin läheisesti mies halailee yms. ”kaverin” kanssa. Itse en kyllä katselisi myöskään tuollaista miestä, joka antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa.
No ei tulisi mieleeni kertoa meidän kahden välisistä asioista, eivät ne muille kuulu. Luottamus ja ystävyys on tärkeää. Ehkä tämä on hyvä juuri näin.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tää liippaa aika läheltä sitä toista ketjua, jossa oli puhe siitä minkälaista naista mies ei vie heti makuuhuoneeseen. Esim ystävää! Mun miehellä oli tällainen hyvin läheinen naispuolinen ystävä, jota hehkutti mulle kun tavattiin (pantiin heti ekana iltana, muutettiin pian yhteen, nyt kuuden vuoden jälkeen ollaan perhe). Kumma juttu vaan, että tämä ystävä ei ollut kovin innoissaan siitä, että kaveri oli tavannut kiinnostavan naisen ja hyvin pian lakkasi pitämästä mieheen yhteyttä. Mies oli todella yllättynyt kun ei ollut tajunnut naisen olleen kiinnostunut sillä tavalla. Tällaisia ristiriitoja syntyy kun yhteen sattuu ihmiset, joista toinen on sitä tyyppiä, että haluaa heti seksiä jos on kiinnostunut ihmisestä siinä mielessä ja toinen vasta sitten kun on jo tunteita.
Olen seurannut sitä keskustelua... Siinä vaan mennään hieman ohi aiheen ja ketju on pitkä kuin Suomen leipäjonot...
Kiitos vastauksesta.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tulisi mieleeni kertoa meidän kahden välisistä asioista, eivät ne muille kuulu. Luottamus ja ystävyys on tärkeää. Ehkä tämä on hyvä juuri näin.
Ap.
No niin. Problem solved.
Miten ap kävi?