Miten pukeudut nyt kun helle hellii?
Mulla on sellaiset ihan ohutta kangasta olevat liehuvalahkeiset housut ja puuvillapellavasekoitetta oleva löysä ja isolla kaula-aukkolla oleva t-paita. Eilen olin suurimman osan aikaa uimapuvussa😄
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Itse suosin polvipituisia hihattomia tai lyhythihaisia ohuita, luonnonmateriaalisia mekkoja, ja (korollisia) sandaaleja. (Olen ylipainoinen 170cm/77kg.) Käytän myös maksimekkoja.
Jos pitää pidempiä matkoja kävellä niin laitan sloggin varrelliset mummoalkkarit alle, ettei hikiset reidet hierrä vastakkain. Jos lähden luontoon niin sitten shortsit ja toppi tai t-paita ja vaellussandaalit.
Noita lahkeellisia alkkareita ei löydy hemmetti mistään. koot on jotain xxxxl tai 58/60 kun eilen viimeksi yritin niitä etsiä. Eikä löydy ainakaan sellaisia jotka olisi päällä mukavia. Puuvillaiset ei käy, koska ne ei luista toisiaan vasten ja mitään keinokuidusta valmistettuja tukialushousujakaan ei ainakaan näin helteellä tee mieli laittaa kun ne puristaa ja hiostaa ihan h*lvetisti. Mekkoja ei siis voi käyttää ollenkaan ja etenkin just nyt helteellä se ilmava ja liehuva mekko olisi se ihan kaikista ihanin vaate. Ärsyttävää.
Sloggilta löytyy! Ne on tosin puuvillaisia. Oma koko on 42. Puuteri ja valkoinen väreinä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaiset ihan ohutta kangasta olevat liehuvalahkeiset housut ja puuvillapellavasekoitetta oleva löysä ja isolla kaula-aukkolla oleva t-paita. Eilen olin suurimman osan aikaa uimapuvussa😄
Taisin nähdä sinut eilen kadulla, olit ihana.
tmies
Ohut, löysä puuvillamekko on mukavin. Eilen olin pitkähkössä ohuessa hameessa ja oli sekin ihan ok, mutta mekko on mukavampi kun on vyötäröltäkin väljää. Auringossa liikkuessa ohut puuvillainen, liian iso kauluspaita ja hattu suojaamaan auringolta. Kotona lähinnä rintsikat.
Ilmava viskoosinen maksimekko. Ei alusvaatteita.
Helle hellii???!!! Yhtä helvettiähän tämmönen +30 on. En mene ulos ellei ihan pakko.
Illalla pitäs pyörällä siirtyä toiseen paikkaan, hirvittää jo valmiiksi.
Ihan on t-paita ja polveen asti sortsit.
Pikkarit ja t-paita/toppi. Jos vaivaudun ulos niin shortsit tai maksimekki. Raskaana on ihana olla tällä kelillä😅
Maksimekkoa tai maksihametta ja toppia. Shortseja ja toppeja. Mökillä pelkissä bikineissä ja alasti.
Vierailija kirjoitti:
Helle hellii???!!! Yhtä helvettiähän tämmönen +30 on. En mene ulos ellei ihan pakko.
Illalla pitäs pyörällä siirtyä toiseen paikkaan, hirvittää jo valmiiksi.
Ihan on t-paita ja polveen asti sortsit.
Jatkan vielä. Siis täällä sisällä kotona olen nyt ihan nakuna, vain alushousut on jalassa. Märkä pyyhe olkapäillä jolla välillä pyyhin itseäni.
Haluaisin olla hellemekossa, mutta joudun olemaan työhousuissa ja t-paidassa, sekä turvasaappaissa, työhanskoissa ja lippalakissa.
Jotkut peenistä korostavat shortsit ja t-paita.