Miten pukeudut nyt kun helle hellii?
Mulla on sellaiset ihan ohutta kangasta olevat liehuvalahkeiset housut ja puuvillapellavasekoitetta oleva löysä ja isolla kaula-aukkolla oleva t-paita. Eilen olin suurimman osan aikaa uimapuvussa😄
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmava kietaisumekkonen ja biksut alla, sandaalit ja olkihattu.
Oi, kuulostaa ihanalta asulta. Voisinpa itsekin pukeutua noin, mutta näytän läskiltä niin ei käy.
No, en minäkään hoikka ole, mutta semisti pullukkanakin mekkovartaloinen. Sopivia housuja en löydä sitten millään, käytän sitten niitä mekkoja talvellakin.
Näytän mä läskiltä housuissakin mutta jotain on pakko pukea kun alastikaan ei voi olla.
Hellepäivänä menen monokinissa vilvoittelemaan ilmastoituun ostoskeskukseen. Saakelin vartijat vaan aina poistaa mut paikalta :(
Vierailija kirjoitti:
Mustat collegehousut ja musta collegehuppari. Joka päivä. Nyt vaan ilman sukkia kun on helle.
Olen entinen laiha, kaappi täynnä kauniita mekkoja, korkeita korkoja jne. mutta syömishäiriön takia olen lihonut 25kg enkä pukeudu enää mihinkään muuhun.
Mä olen entinen normipainoinen mutta ihan sama juttu. Kaapit on täynnä ihania mekkoja ja muita vaatteita joihin en mahdu, joten pidän joko mustaa collegetakkia tai harmaata pitkää villatakkia collegehousujen tai trikoiden kanssa. Nyt on miestenosastolta ostettu t-paita joka on oikeasti ruma kuin mikä mutta välttää niin kauan kun olen laihtunut taas omaksi itsekseni.
Löysät ilmavat ja peittävät vaatteet. Löysyys = viileys, peittävyys = iho ei pala
Kotona lähinnä bikineissä, oon ollut tänäänkin puoli päivää laiturilla lukemassa kirjaa, kun lapset on leikkineet rantavedessä ja hiekalla. Sisällä viileämmässä ohut maksimekko siinä päällä ja ihmisten ilmoilla lähes polveen yltävät shortsit ja ohut toppi. Aurinkosuojana on ihan ohut huivi hartioilla.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla iso ja hoikka ihminen, että pellavaliehut näyttää hyvältä. Tuntuvat toki hyvältä, mutta pienet ja pyöreät joutuvat käyttämään haukuttuja legginsejä ja pitkiä t-paitoja.
Olen lyhyt ja ylipainoinen. Pellavaliehut näyttää mun mielestä hyvältä, ihan sama miltä muiden mielestä mun päällä. Tärkeintä on kuitenkin, että ne TUNTUVAT hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustat collegehousut ja musta collegehuppari. Joka päivä. Nyt vaan ilman sukkia kun on helle.
Olen entinen laiha, kaappi täynnä kauniita mekkoja, korkeita korkoja jne. mutta syömishäiriön takia olen lihonut 25kg enkä pukeudu enää mihinkään muuhun.
Mä olen entinen normipainoinen mutta ihan sama juttu. Kaapit on täynnä ihania mekkoja ja muita vaatteita joihin en mahdu, joten pidän joko mustaa collegetakkia tai harmaata pitkää villatakkia collegehousujen tai trikoiden kanssa. Nyt on miestenosastolta ostettu t-paita joka on oikeasti ruma kuin mikä mutta välttää niin kauan kun olen laihtunut taas omaksi itsekseni.
Sama juttu, miesten huppari mullakin käytössä. Toivon että pääset takaisin omaksi itseksesi ja kaikkea hyvää sinulle 🖤
T: tuo entinen laiha
Vierailija kirjoitti:
Saako käyttää culotteja, jos on 175cm/60 kg? :D
Saa tai ei, käytän.
Liehuvaa, ohutta, väljää.
.
Helle ei helli, se tuskastuttaa, by the way.
Minusta tämä lämpö on taivaallista☺️
Ap
En varmasti olisi saanut ilahtua, mutta eilen kirkolla käydessäni huomasin ettei helle kyllä näyttänyt hellivän ketään muutakaan ylipainoista. Hoikat ihmiset oli ihan normaaleita, mutta me ylipainoiset puhistiin punanaamaisina ja hikisinä ja väittäisin että kaikkia ainoastaan v*tutti tämä kuumuus. Ainakaan en kovin aurinkoisia ilmeitä bongannut keneltäkään ja liikkuminen oli pelkkää laahustamista. Eikä muuten kenelläkään ollut mitään nättiä päällä (eikä siis itselläkään, koska näytän kaikessa läskiltä), virttynyttä teepaitaa ja narulahkeisia capreja ihmisillä enimmäkseen oli ja muutamalla joku hame. Liehuvaa ja ilmavaa vaatetusta ei siis löydä muutkaan ylipainoiset vaikka siihen olisi kaikista mukavin pukeutua helteellä.
+30kg ylipainoa ja juu, v*tuttaa noin 24/7
Vierailija kirjoitti:
Kotona shortsit ja hihaton toppi. Ihmisten ilmoilla shortsit ja t-paita tai hame ja t-paita.
Haluaisin maximekon sellaisen rennon trikoisem mutta en ole löytänyt kivannäköistä sellaista.
Maksimekkoa minäkin etsin mutta kaikki sovittamani on paljastaneet mahamakkarat ja saaneet muutenkin näyttämään läskiltä.
Vierailija kirjoitti:
En varmasti olisi saanut ilahtua, mutta eilen kirkolla käydessäni huomasin ettei helle kyllä näyttänyt hellivän ketään muutakaan ylipainoista. Hoikat ihmiset oli ihan normaaleita, mutta me ylipainoiset puhistiin punanaamaisina ja hikisinä ja väittäisin että kaikkia ainoastaan v*tutti tämä kuumuus. Ainakaan en kovin aurinkoisia ilmeitä bongannut keneltäkään ja liikkuminen oli pelkkää laahustamista. Eikä muuten kenelläkään ollut mitään nättiä päällä (eikä siis itselläkään, koska näytän kaikessa läskiltä), virttynyttä teepaitaa ja narulahkeisia capreja ihmisillä enimmäkseen oli ja muutamalla joku hame. Liehuvaa ja ilmavaa vaatetusta ei siis löydä muutkaan ylipainoiset vaikka siihen olisi kaikista mukavin pukeutua helteellä.
Miksi et laihduta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaan hihattomaan mekkoon.
Muuten joo minäkin, mutta kaikki hihattomat on täysin poissuljettuja niin kauan kun hiki valuu kainaloista ihan noroina pitkin kylkiä ja käsivarsia. Olisi ihanaa jos olisi sellainen kropan muoto että käsivarret ei olisi tavallaan liimautuneena pitkin kylkiä vaan kainaloon jäisi ihan selkeä rako niin kuin monilla onkin.
Ihan sama mulla, näyttää kun päälle olisi kaadettu jotain massaa joka on sitten valunut olkapäiltä ja jähmettynyt käsivarsiin/kylkiin ja tisseihin. Olkapäistä kun mulla näkee, että olen luustoltani suht siro ja kapea mutta sitten levenen heti olkapäiden alta ja näytän lähinnä joltain painijalta ilman siis leveitä hartioita. Tissitkin leviää jotenkin oudosti kainaloon/kylkeen ja lisää entisestään tuota leveyttä käsivarsien/hauisten kohdalta.
Tähän syntymälahjaksi saatuun kauniiseen kroppaan kun vielä yhdistää omppumahan niin mikään vaate ei vahingossakaan näytä päällä kivalta :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laihduta?
Olen ollut laihiksella noin 25 vuotta.
Vapaalla melkein koko ajan minishortsit ja urheilurintsikat. Koska lähes koko vapaa-ajan urheilen :) Jos ny vallan kävis jossai syömässä tj niin ihonmyötänen lyhyt mekko.
Töissä on valitettavasti niin kylmä et siellä ollaa pitkissä housuissa ja paidoissa.
Ilmava liehuva kellomallinen puolihame ,jonka päällimmäinen osa on shifonkia. Yläosana syklaaminpunainen avara nätti pusero. Tumma tukka ponnarilla, jossa myös silkkinen donitsi koristeena. Eilen tultiin maalta ja nyt olin ale-ostoksilla, ostin oikein kesäklänningin, mustalla pohjalla jotain kaislakuvioita. En siis muista milloin olen Suomesta ostanut kesämekon, kaikki on aika vanhoja matkoilta ostettuja. Ostaisin kyllä Suomesta, mutta kun aikuisen ihmisen rinnat evät mahdu suomivaatteisiin, ne on tehty kai 13-vuotiaille. No nyt vain odottellaan kutsuja kesäjuhliin. Katsoin kyllä myös niitä kukkakuvioisia, joita näkyi Ruotsin ristiäisissä, mutta kaupoissa oli vain liian räikeitä kukallisia.
Kotona olen vaan minimekossa. Jos joudun lähtemään johonkin laitan housut ja paidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnittänyt huomiota, että ylipainoiset ihmiset pukeutuvat helteellä kamalan paksuihin vaatteisiin, ja ovat varmaankin hiessä yltä päältä.
Sanokaa mitä sanotte, mutta minun mielestäni värikkään Pipsan kesävaatteet näyttävät paljon paremmalta kuin nuo kammottavat collegevaatteet. Kannattaa oikeasti googlata Pipsan blogi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laihduta?
Olen ollut laihiksella noin 25 vuotta.
Laihikset ei auta. Pitää muuttaa elämäntapoja. Itse laihdutin 85kg -> 61kg (olen 168cm pitkä). Elämäni paras päätös.
Saako käyttää culotteja, jos on 175cm/60 kg? :D
Saa tai ei, käytän.
Liehuvaa, ohutta, väljää.
.
Helle ei helli, se tuskastuttaa, by the way.