Haluatteko miehet tietää oikeasti millaisia ominaisuuksia naiset arvostaa?
Vai pidättekö vaan omat harhaluulonne ja ihmettelette miksi ei käy flaksi?
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut keskustelua aiheesta. Antaa siis olla.
Kysymys kuului, haluatteko miehet tietää, mitä ominaisuuksia naiset haluavat kumppanilta?
Tähän voi vastata en tai haluan, kiitos.
Sen sijaan saimme kuulla sadannen kerran miesten kuvitelmat naisten prioriteeteista.
Ne menevät niin metsään kuin voi.
Ja tottakai annos naisvihaa tuli taas ( naiset on hirveitä, koska....)
Joten antaa olla sitten. Jokunen nainen vaivautui kertomaan vilpittömästi omat kriteerinsä. Niitä ei oikein uskottu. Mä en viitsi, ei ole kiva jutella ihmisten kanssa jotka eivät kuuntele. Onneksi irl tapaa joskus myös sellaisia miehiä, joiden kanssa keskustelu on antoisaa molemmille.
Kyllä minä ainakin tiedän mitä suurinosa naisista haluaa. Helppo se on nähdä ympärillä. Ongelma on se ettei itse pysty tarjoamaan niitä ominaisuuksia.
Miten sinä näet toisten ihmisten ominaisuudet vai onko sinulle nämä parisuhdetta ajatellen tärkeät ominaisuudet vain niin pinnallisia että toista katsomalla ne kaikki näet?
Vaikka te täällä väitätte ettei miehen ulkonäöllä ole merkitystä niin se ei IRL pidä paikkaansa. Kyllä suurimmalla osalla on sen suhteen vaatimuksia.
Toisekseen en puhunut vain ulkonäöstä. Itse kun ei ole mikään naisten naurattaja enkä harrasta tai tee mitään mielenkiintoista niin naisilla loppuu mielenkiinto hyvin nopeasti, koska olen liian tylsä. Ei riitä, että on fiksu, vakiduuni, auttavainen, kohtelias, luotettava jne. Pitäisi olla jotenkin jännittävä ja hauska.
Minusta saisi luotettavan ja rakastavan kumppanin, mutta ei se vaan riitä. Enkä pysty muuttumaan sellaiseksi ekstrovertiksi seuramieheksi mitä naiset kaipaa.
Ja ennen kuin joku väittää, että etsin jotain missiä niin näin ei todellakaan ole. Vai olikohan ne sadat naiset Tinderissäkin joita tykkäilin vain niitä?
Ulkoisista ominaisuuksista:
-ehjät hoidetut hampaat
-siisti olemus. Ehjät puhtaat vaatteet
-hygienia kunnossa
-hiukset siistit, on sitten minkä pituiset tahansa. Kalju ei haittaa jos sen yli ei ole vedetty rasvaisia hiuslankoja hämäykseksi. Kokokalju on seksikäs
-ei ylisuuria lihaksia, normaali terve lihaksikkuus on paikallaan
-itse pidän keskipituisista miehistä. Pitkät eivät sytytä, eivätkä laihat. Oman pituiseni tai hieman lyhyempi käy mainiosti (olen 168). Hongankolistajista en pidä
-läski ei ole esteettistä minun silmälleni, mutta sellainen "kompakti" kroppa on seksikäs.
Sitten muita ominaisuuksia:
-rehellisyys
-suora katse
-hymyilee, osaa nauraa myös itselleen
-oman arvon tunne kunnossa, en siedä inisijöitä
-tahto ja motivaatio tehdä työtä. Jos on työtön, tekee jotain sen eteen ettei siitä tule pysyvä olotila
-viina ja kalja ei elämän keskipiste, ja jos joskus, huom. joskus! jotain ottaa, tietää rajansa
-tupakoimattomuus suuren suuri plussa
-huumorintaju, avoimuus, ennakkoluulottomuus
-myös erittäin suuri plussa jos on eläinrakas
-ei saa olla mustasukkainen eikä kahlitseva!!
Näillä kriteereillä voisi alkaa jo jotain harkita.
Kuten me kaikki, te naisetkin tiedämme, että miesten ominaisuudet saavat arvostusta vain ns. paperilla. Käytännön "arvostuksen" voi lukea jokaiselta naisvaltaiseksi muuttuneelta keskustelufoorumilta.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuului, haluatteko miehet tietää, mitä ominaisuuksia naiset haluavat kumppanilta?
Sen sijaan saimme kuulla sadannen kerran miesten kuvitelmat naisten prioriteeteista.
Joten antaa olla sitten. Jokunen nainen vaivautui kertomaan vilpittömästi omat kriteerinsä. Niitä ei oikein uskottu. Mä en viitsi, ei ole kiva jutella ihmisten kanssa jotka eivät kuuntele. Onneksi irl tapaa joskus myös sellaisia miehiä, joiden kanssa keskustelu on antoisaa molemmille.
Kyllä minä ainakin tiedän mitä suurinosa naisista haluaa. Helppo se on nähdä ympärillä. Ongelma on se ettei itse pysty tarjoamaan niitä ominaisuuksia.
No kerro, mitä näet ympärilläsi.
Kuvaile seuraavat lähipiirisi ihmiset ja heidän puolisonsa/tyttöystävänsä:
- isäsi
- mahdolliset veljesi
- mahdolliset serkkusi
- opiskelu- tai työkaverisi
- naapurisi
- ystäväsi (jos sellaisia on)
Sori, mutta en kyllä jaksa alkaa käymään sukua, naapureita ja lähipiiriä tähän läpi. Ja miksi pitäisi?
Olisiko niin että näissä kaikissa miehissä ei ole jotain vain katsomalla nähtävää ominaisuutta miksi ovat suhteessa ja siksi jätä vastaamatta.
Oikeastikko ajattelet, että tähän joku viitsii alkaa kertomaan koko lähipiirinsä? Melkoisen pitkä romaani tulisi.
Vierailija kirjoitti:
-ehjät hoidetut hampaat
-hygienia kunnossa
-hiukset siistit, on sitten minkä pituiset tahansa. Kalju ei haittaa jos sen yli ei ole vedetty rasvaisia hiuslankoja hämäykseksi. Kokokalju on seksikäs
-itse pidän keskipituisista miehistä. Pitkät eivät sytytä, eivätkä laihat. Oman pituiseni tai hieman lyhyempi käy mainiosti (olen 168). Hongankolistajista en pidä
-läski ei ole esteettistä minun silmälleni, mutta sellainen "kompakti" kroppa on seksikäs.
-rehellisyys
-suora katse
-tahto ja motivaatio tehdä työtä. Jos on työtön, tekee jotain sen eteen ettei siitä tule pysyvä olotila
-viina ja kalja ei elämän keskipiste, ja jos joskus, huom. joskus! jotain ottaa, tietää rajansa
Nämäkin kaikki ominaisuudet sinällään löytyy itseltä, mutta eipä nuo vielä mihinkään riitä. Tai no omanarvon tunne on vähän niin ja näin.
En ole kyllä itse huomannut mitään jännien ja salaperäisten miesten keskittymää sukulaistyttöjeni poikaystävissä. Esimerkiksi yksi lähipiirini parikymppinen nörttityttö laittoi nettiin ilmoituksen, jossa etsi seuraa. Tyttö on ujo ja raitis, joten ravintolat eivät olleet hänen juttunsa. Netti oli siis luonteva keino nykynuorelle tutustua muihin nuoriin. No, tyttö on kaunis kasvoiltaan ja kropaltaan, pitkät paksut hiukset ja upea hymy. Tottakai vastauksia sateli. Muutama onnekas nuori mies pääsi treffeillekin.
Tästä kokeilusta syntyi kuin syntyikin rakkaustarina. Tyttö ihastui nuoreen nörttipoikaan ja pari on yhdessä edelleen muutaman vuoden jälkeenkin. Poika on kyllä pitkä, mutta laiha kuin kuivan kesän orava. Hän on pellavapäinen ja perunanenäinen rillipää. Tämä opiskelijapoju ei ole jännittävä, vaan kiltti ja mukava, kokematon tavallinen nuori mies. Tyttö ihastui nauravaiseen poikaan, jonka kanssa on kiva jutella ja joka on hassu meganörtti. Tämä oli vain yksi esimerkki, ihan samantapaisia rakkaustarinoita olen nähnyt lähipiirissä useita. Kaikki jännät ja salaperäiset miehet loistavat poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet! Nyt tarkkana!
Naiset etsivät pääasiassa puolisoa, lapsilleen isäksi, lapsenlapsilleen isoisäksi, kumppaniksi elämän myötä- ja vastoinkäymisissä. Hyvin harvaa naista kiinnostaa seksi ilman tunteita. Sori, mutta niin se vaan on.
Näin varmaan naiset haluavat itselleen ja toisilleen uskotella - kunnes baarista löytyy se Jännä-Jonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyseessä olisivat harhaluulot? Voin joko
a) uskoa kun naiset kertovat millaisia ominaisuuksia miehessä arvostavat tai
b) katsoa minkälaisilla miehillä reaalimaailmassa on eniten sutinaa
Miksi vaihtoehto b olisi huonompi tai harhainen?
Siksi että sutina ei ole sama kuin parisuhde.
Niillä ominaisuuksilla joita naiset sanovat arvostavansa ei saa edes sutinaa.
No ei tietenkään saa!! Monet naiset ei ole yhtään kiinnostuneita irtoseksistä.
He arvostavat itseään ja haluavat kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki tietää. Mutta me miehet haluaisimme olla se naisen himojen kohde, ei pelkästään hyvä tyyppi jolle voi antaa seksiä palkinnoksi. Onhan monella miehelläkin se "vaimomatsku"-osasto ja ne joita himoitaan.
Tässäpä se ongelma onkin. Naisen himo. Onko sitä? Voiko sitä tuntea ketä tahansa kohtaan? Itsellä se ainakin toimii vain jos on muutenkin tunnesiteet olemassa. En harrasta seksiä himon vuoksi.
Minä harrastan, so. harrastin sinkkuna. Himon kohteeksi pääsemiseen ei tarvita mieheltä kuin riittävä ulkonäkö ja sosiaaliset taidot, elämänkumppanille minulla oli niiden lisäksi vielä paljon muita "kriteerejä". Siksi en ymmärrä, miksi monelle miehelle tuntuisi riittävän se, että nainen kelpuuttaa yhden yön seksiin. Mutta ehkä se selittyy tuolla, jos miehet tosiaan ajattelevat noin, että on erillinen vaimomatsku ja sitten ovat ne naiset, joita himoitaan. Jos tuon oman ajatusmaailmansa projisoi naisiin niin lopputuloksena voi tietysti olla kuvitelma, että olisi jotain erityisen hienoa olla (vain) seksiin himottu mies. Omat projektiot olisi kuitenkin hyvä oppia tunnistamaan ja ymmärtämään, että ne eivät kerro muiden ihmisten ajatusmaailmasta yhtään mitään.
P.S. Älkää, palstamiehet, tulko minulle kertomaan, mikä on "riittävä ulkonäkö", tiedän itse millaisia miehiä olen pannut. Ei todellakaan ole tarvittu laatikkosilmiä, metsästäjän leukaa ja jykevää päätä - tai miten se menikään.
Onhan naisillakin panomatsku erikseen? Siis nämä 'jännämiehet', jotka ovat maskuliinisia mutta muuten sikoja tai addikteja. Kyllä naiset heitä haluavat nussia, mutta harva kelpuuttaisi parisuhteeseen. Naiset yhtä lailla harrastavat yhden illan juttuja ja irtoseksiä kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomalla sivusta tiedät mitä toiset ihmiset ajattelevat ja mistä pitävät toisissa?
En tietenkään yhden tapauksen kohdalla, mutta useasta tapauksesta voi tehdä jotain johtopäätöksiä. Jos sutinamiehistä löytyy piirteitä, joita ei löydy ikisinkkumiehistä, on aika epätodennäköistä, että piirteellä ei ole merkitystä
Mikä on sutinamies ja mitä ovat nämä sinun havaitsemat piirteet?
Sutinamies on sellainen, joka on haluttu parisuhteeseen naisten parissa. Näille miehille yhteisiä piirteitä: pituus 175+, komeat kasvot, matala rasva%, keskitason tai hieman korkeampi älykkyys, normaalit sosiaaliset taidot, ei huolta huomisesta -asenne, itsekkyys
Ikisinkkumiehille: lihavat tai muuten rumat kasvot, kiinnostus tekniikkaan tai abstrakteihin rakenteisiin, loogisuus ja analyyttisuus, todella oikeudenmukaisia, pyrkivät välttämään konflikteja, keskitasoa korkeampi älykkyys
Ikisinkkumiehillä on enemmän hajontaa ominaisuuksissa kuten pituudessa, pukeutumisessa ja sosiaalisissa taidoissa
Onkohan ap. joku kaikkien maailman naisten puheenjohtaja ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eivät nuo halua olla sellaisia, joita naiset arvostavat, eikä edes kiinnosta, mitä ne arvot ovat... Koska jossain on semmoinen hyvännäköinen ulospäinsuuntautunut säheltäjä, joka ottaa helposti kontaktia muihin ihmisiin, jolla usein alkaa ja päättyy suhteita ja siis on naisia. Ei naista, vaan naisiA monikossa. Ei sitä ehkä kukaan nainen niin arvosta, mutta moni kokeilee, koska se juippi on niin luontevasti kontaktissa.
Moni tylsä ja estynyt kateellinen mies viettää lukemattomia tunteja miettien, kuinka voisi saada sellaisen elämän kuin tuolla sosiaalisella säätäjällä. Romanthinen kiinnostus naiselta ei tunnu minkään arvoiselta verrattuna pitkään riviin sulkia hatussa.
Jos joku söpis nörttimies saa joltain naiselta huomiota, se alkaa uskoa mahdollisuuksiinsa saada lisää naisia, eikä ole enää söpis. Se laseroitsee silmänsä, leikkaa takatukkansa, polttaa flanellipaitansa ja alkaa juosta naisten perässä, usean kerrallaan. Ei sillä niin väliä, onnistuuko, tulihan nyt juostua.
Eiköhän toi ole ihan luonnollista käytöstä miehiltä. Totta kai miehet tahtovat olla mahdollisimman monen eri naisen kanssa. Naisille usein riittää se yksi hyvä. Ei ihminen ole perusvieteiltään paljoakaan kehittynyt aikojen saatossa, ja parittelu on tietenkin yksi tärkeimmistä vieteistä.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ehjät hoidetut hampaat
-hygienia kunnossa
-rehellisyys
-suora katse
Nämäkin kaikki ominaisuudet sinällään löytyy itseltä, mutta eipä nuo vielä mihinkään riitä. Tai no omanarvon tunne on vähän niin ja näin.
No, et sitten ole tavannut minua.
Vierailija kirjoitti:
-ehjät hoidetut hampaat
-hygienia kunnossa
-rehellisyys
-suora katse
Jännää kyllä että naisilla on usein jäätävän pitkä lista kriteereistä. Miehille usein riittää että nainen on mukava ja nätti. Kaipa se on sitä, että miehet tahtovat olla monien kanssa ja naiset tahtovat valita sen yhden hyvän.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä näet toisten ihmisten ominaisuudet vai onko sinulle nämä parisuhdetta ajatellen tärkeät ominaisuudet vain niin pinnallisia että toista katsomalla ne kaikki näet?
Vaikka te täällä väitätte ettei miehen ulkonäöllä ole merkitystä niin se ei IRL pidä paikkaansa. Kyllä suurimmalla osalla on sen suhteen vaatimuksia.
Toisekseen en puhunut vain ulkonäöstä. Itse kun ei ole mikään naisten naurattaja enkä harrasta tai tee mitään mielenkiintoista niin naisilla loppuu mielenkiinto hyvin nopeasti, koska olen liian tylsä. Ei riitä, että on fiksu, vakiduuni, auttavainen, kohtelias, luotettava jne. Pitäisi olla jotenkin jännittävä ja hauska.
Minusta saisi luotettavan ja rakastavan kumppanin, mutta ei se vaan riitä. Enkä pysty muuttumaan sellaiseksi ekstrovertiksi seuramieheksi mitä naiset kaipaa.
Ja ennen kuin joku väittää, että etsin jotain missiä niin näin ei todellakaan ole. Vai olikohan ne sadat naiset Tinderissäkin joita tykkäilin vain niitä?
Isäsi, serkkusi, veljesi, kaverisi kaikki jotka ovat suhteessa ovat naisten naurattava siis.
Totta kai ihmisissä pitää olla jotain mistä voi kiinnostua. Kaikille se ei ole naisten naurattaja tai mitään jännittävää. Harva pystyy rakastamaan kumppanina ihmistä jossa ei ole mitään kiinnostavaa, aivan kuin joku rakastaisi syödä joka päivä puuro ilman mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden vastaisten perusteella haluavat pitää harhaluulonsa. Työllä yhdellä oli myös harhainen käsitys seksistä.
Nainen haluaa aina tietynlaisen miehen. Tällä hetkellä se on ananastukkainen partaukko joka pitää mitäänsanomattomia vaatteita ja käy salilla.
Jos poikkeat tuosta standardista niin olet automaattisesti kelpaamaton, paitsi jos olet rikas ja kuuluisa filmitähti, lätkäpelaaja tai vastaava.
Vain huonotasoiset naiset (wt, katastrofaalisen ruma, lihava, gerbiilifani) hyväksyvät muita miehiä.
Tuollainen mies ei kuulu todellakaan suosikkeihini, karmea, ei aivoja!
Pidän enemmän keskieurooppalaistyyppisistä "dresmann-miehistä", ovat Suomessa vain tosi harvinainen laji.
Äidit eivät ilmeisesti opeta pojilleen tai vaadi vessan vetämistä, hampaiden hoidon tärkeyttä, käsienpesua, kynsien hoitamista (ei mustia rantuja), parturissa käyntiä säännöllisesti, parran hoitamista jne.
Vai mistä johtunee, että miehet näyttävät niin ruokkoamattomilta? Vessan vetämisen mainitsin, kun sitä nuo vaimotkin valittelee.
Helsingin seudulla ja länsirannikolla näitä hoidettuja miehiä näkee enemmän. Ja minusta ikä ei oikeuta lopettamaan ulkonäöstään huolehtimista.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäsi, serkkusi, veljesi, kaverisi kaikki jotka ovat suhteessa ovat naisten naurattava siis.
Totta kai ihmisissä pitää olla jotain mistä voi kiinnostua. Kaikille se ei ole naisten naurattaja tai mitään jännittävää. Harva pystyy rakastamaan kumppanina ihmistä jossa ei ole mitään kiinnostavaa, aivan kuin joku rakastaisi syödä joka päivä puuro ilman mitään muuta.
Onhan tämä m35 ollut pitkässä suhteessa käsittääkseni. Eli siis kelpasi naiselle. Mutta tajuaa ettei kelpaa yleisesti naisille eikä hänellä ole mitään vientiä. Nyt parisuhteen jälkeen ei enää löydäkkään ketään. Harmittaahan se ketä vain ettei ole sellainen yleismaailmallisesti haluttava. Kyllä se pahoja ongelmia miehille aiheuttaa, se naisettomuus..
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tiedostan olevani tylsä ihminen enkä sille mitään voi. Sen huomaa kyllä aina naisista. En ala esittämään jotain mitä en ole. Varmaankin en löydä enää puolisoa, mutta minkäs teet.
Ulkonäkö takaa vielä sen, että mitään lyhyitä säätöjäkään ei ole, vaikka en ole niistä kyllä kiinnostunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki tietää. Mutta me miehet haluaisimme olla se naisen himojen kohde, ei pelkästään hyvä tyyppi jolle voi antaa seksiä palkinnoksi. Onhan monella miehelläkin se "vaimomatsku"-osasto ja ne joita himoitaan.
Tässäpä se ongelma onkin. Naisen himo. Onko sitä? Voiko sitä tuntea ketä tahansa kohtaan? Itsellä se ainakin toimii vain jos on muutenkin tunnesiteet olemassa. En harrasta seksiä himon vuoksi.
Minä harrastan, so. harrastin sinkkuna. Himon kohteeksi pääsemiseen ei tarvita mieheltä kuin riittävä ulkonäkö ja sosiaaliset taidot, elämänkumppanille minulla oli niiden lisäksi vielä paljon muita "kriteerejä". Siksi en ymmärrä, miksi monelle miehelle tuntuisi riittävän se, että nainen kelpuuttaa yhden yön seksiin. Mutta ehkä se selittyy tuolla, jos miehet tosiaan ajattelevat noin, että on erillinen vaimomatsku ja sitten ovat ne naiset, joita himoitaan. Jos tuon oman ajatusmaailmansa projisoi naisiin niin lopputuloksena voi tietysti olla kuvitelma, että olisi jotain erityisen hienoa olla (vain) seksiin himottu mies. Omat projektiot olisi kuitenkin hyvä oppia tunnistamaan ja ymmärtämään, että ne eivät kerro muiden ihmisten ajatusmaailmasta yhtään mitään.
P.S. Älkää, palstamiehet, tulko minulle kertomaan, mikä on "riittävä ulkonäkö", tiedän itse millaisia miehiä olen pannut. Ei todellakaan ole tarvittu laatikkosilmiä, metsästäjän leukaa ja jykevää päätä - tai miten se menikään.
Onhan naisillakin panomatsku erikseen? Siis nämä 'jännämiehet', jotka ovat maskuliinisia mutta muuten sikoja tai addikteja. Kyllä naiset heitä haluavat nussia, mutta harva kelpuuttaisi parisuhteeseen. Naiset yhtä lailla harrastavat yhden illan juttuja ja irtoseksiä kuin miehet.
Jotkut naiset harrastaa irtoseksiä ihan niinkuin jotkut miehet harrastaa sitä ja toiset taas ei. Itse en tunne ketään joka harrastaisi. Toisaalta esim itse menin yhteen ensimmäisen poikaystäväni kanssa, enkä ole harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa.
Niin, eivät nuo halua olla sellaisia, joita naiset arvostavat, eikä edes kiinnosta, mitä ne arvot ovat... Koska jossain on semmoinen hyvännäköinen ulospäinsuuntautunut säheltäjä, joka ottaa helposti kontaktia muihin ihmisiin, jolla usein alkaa ja päättyy suhteita ja siis on naisia. Ei naista, vaan naisiA monikossa. Ei sitä ehkä kukaan nainen niin arvosta, mutta moni kokeilee, koska se juippi on niin luontevasti kontaktissa.
Moni tylsä ja estynyt kateellinen mies viettää lukemattomia tunteja miettien, kuinka voisi saada sellaisen elämän kuin tuolla sosiaalisella säätäjällä. Romanthinen kiinnostus naiselta ei tunnu minkään arvoiselta verrattuna pitkään riviin sulkia hatussa.
Jos joku söpis nörttimies saa joltain naiselta huomiota, se alkaa uskoa mahdollisuuksiinsa saada lisää naisia, eikä ole enää söpis. Se laseroitsee silmänsä, leikkaa takatukkansa, polttaa flanellipaitansa ja alkaa juosta naisten perässä, usean kerrallaan. Ei sillä niin väliä, onnistuuko, tulihan nyt juostua.