Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla olisi ohjeet miehelle kuin miehelle, joka ei löydä naisseuraa

Vierailija
12.07.2018 |

Mutta pelkään, että nämäkään ohjeet eivät kelpaa.

Kommentit (78)

21/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa naisen etsiminen. Kiinnostukaa sen sijaan elämästä ja ihmisistä yleensä. Sivistykää ja hymyilkää. Nämä ohjeet ovat takuuvarmat.

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Siinä ettei ne toimi miehelle.

Perustelepa hieman paremmin.

Vaikka se teillä naisilla toimiikin niin miehillä se ei toimi samoin. Ainakaan tällaisilla tavis/ruma.

Tiedätkö monta positiivista, hymyilevää, laajasti sivistynyttä, ihmisistä pitävää miestä, joka ei millään löydä naisseuraa?

Aika laajat on nuo sinun käsitteet ja nyt lisäsit vielä löytämisenkin eikö se ole sitä etsimistä:D

Noilla ohjeilla olen takuuvarmasti sinkku seuraavan 10v päästäkin.

Vierailija
22/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites minä joka olen komea, sivistynyt, mukava ja keskustelutaitoinen suomalainen mies? Miksi naiset karttelevat minua? Haisenko? Säteilenkö jotain pahaa karmaa?

Lisättäköön että en yritä ketään. Pitäisikö? Miksi? Miksi ei toisin päin? Miksi? Ah niin paljon kysymyksiä joihin tod.näk saa vain latteaa kuittailua josta ei tule hullua hurskaammaksi.

No juu, mehän toki osataan sanoa näillä tiedoilla mistä kiikasta.... Tosin aika hyvä vihje on toi että kirjoitat kaksi pientä kappaletta ja ehdit jo syyllistää ja olla passiivis-aggressiivinen ja kuulostaa ihan kunnon mulkulta. Että miksi oi miksi tosiaan. Tuon tekstin perusteella en lähtisi kanssasi ikinä treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa naisen etsiminen. Kiinnostukaa sen sijaan elämästä ja ihmisistä yleensä. Sivistykää ja hymyilkää. Nämä ohjeet ovat takuuvarmat.

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Vaikka se teillä naisilla toimiikin niin miehillä se ei toimi samoin. Ainakaan tällaisilla tavis/ruma.

Tiedätkö monta positiivista, hymyilevää, laajasti sivistynyttä, ihmisistä pitävää miestä, joka ei millään löydä naisseuraa?

Aika laajat on nuo sinun käsitteet ja nyt lisäsit vielä löytämisenkin eikö se ole sitä etsimistä:D

Ja nykymalliin jatkamalla et ole?

Vierailija
24/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites minä joka olen komea, sivistynyt, mukava ja keskustelutaitoinen suomalainen mies? Miksi naiset karttelevat minua? Haisenko? Säteilenkö jotain pahaa karmaa?

Lisättäköön että en yritä ketään. Pitäisikö? Miksi? Miksi ei toisin päin? Miksi? Ah niin paljon kysymyksiä joihin tod.näk saa vain latteaa kuittailua josta ei tule hullua hurskaammaksi.

Millä tavalla naiset karttelevat sinua? Miten tämä karttelu käy ilmi ja millaisissa tilanteissa? Kartteleeko sinua ihan kaikki naiset arkisissakin ei-romanttisissa tilanteissa vaiko ainoastaan ne joista olisit seksuaalisesti kiinnostunut?

Vierailija
25/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen ohje: ala homoksi.

Vierailija
26/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, olet näitä mieluummin oikeassa kuin onnellinen -miehiä. No, ei ole keneltäkään pois, meillä naisilla riittää niitä miehiä, jotka ovat mieluummin onnellisia kuin (omituisen periaatteensa mukaisesti) oikeassa eli jotka lähestyvät. Myös tulevana viikonloppuna.

Vierailija
27/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet taas jotka saavat sanovat ohjeeksi, että tehkää täysin toisin kuin naiset neuvovat. 

Vierailija
28/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Mitä haittaa arvelet että olisi sinulle siitä, että yrittäisit olla positiivinen, hymyilevä, laajasti sivistynyt ja ihmisistä pitävä?

29/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Ja nykymalliin jatkamalla et ole?

Mistä sä tiedät etten ole jo nyt noita mitä sanoit?

Ja mitähän kukin käsittää laajalla sivistyneisyydellä?

Vierailija
30/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet taas jotka saavat sanovat ohjeeksi, että tehkää täysin toisin kuin naiset neuvovat. 

Miksi valitat täällä siis naisettomuuttasi?

Vierailija
31/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitat täällä siis naisettomuuttasi?

Teet vain täysin päinvastoin kuin naiset sanovat.

Vierailija
32/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Edelleen, millä perusteella ei voisi toimia miehillekin?

33/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Edelleen, millä perusteella ei voisi toimia miehillekin?

Eiköhän se riitä jo se, että suurinosa naisista haluaa edelleen, että mies tekee aloitteen. Miten ajattelit sen toimivan etsimättömyyden kanssa?

Naisena odotat, että mies tekee aloitteen ja sitten sanot täällä, että " en etsinyt mitään ja heti löytyy" No se mies etsi kyllä.

Vierailija
34/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä auttaa varmasti on massin hommaaminen. 

Miten selität sen yhden käverin joka kävi täällä valittamassa miten massia kyllä on, muttei naista. Samoin on nähty komeita valittamassa ettei saa naista. Vastaus löytyy päänupista. Ja tämän tosiasian kieltäminen on suurin syy loppuelämän naisettomuudelle.

Niillä ei taida olla tarpeeksi massia. 

Vierailija
35/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni uuvuttavan etsinnän loppu tuli vastaan kun muutamien peräkkäisten treffiohareiden&ghostaamisten jälkeen päätin tietoisesti jättää naisen etsimisen kokonaan ja alkaa kuluttaa energiaani johonkin ihan muuhun. Tästä on kulunut nyt reilu viisi vuotta jonka aikana olen kieltämättä ainakin omasta mielestäni kerännyt paljon hienoja kokemuksia ja tehnyt paljon sellaista mitä en ajatellut ikinä tekeväni.. Kuten esimerkiksi käynyt pelkästä uteliaisuudesta yksin oopperassa ja taidenäyttelyssä, vaikka vastaavat tapahtumat eivät minua varsinaiset juuri kiinnosta. Tämän lisäksi olen myös matkustellut yksinäni paljon ympäri maailmaa ja tehnyt muutaman pidemmän vaellusreissun Lappiin, Norjaan, Islantiin ja Sveitsin alpeille. Viimeisen parin vuoden aikana olen myös opetellut soittamaan kitaraa ja pelaamaan rantalentistä kohtuullisen hyvin, sekä lukenut lukemattomia kirjoja ja löytänyt äänikirjojen ihmeellisen kätevän maailman.

Jos kuitenkin olen täysin rehellinen, niin kaikki kokemukseni tuntuvat kaikesta huolimatta jollain tavalla "laihoilta"... tai selvästi vähemmän merkityksellisiltä koska en ole pystynyt niitä jakamaan kenenkään kanssa. Voi olla, että kaikki eivät ymmärrä tätä, mutta olen aina itse ajatellut jaetun ilon olevan kaksinkertainen ilo ja jaetun surun puolikas suru. On minulla tietenkin joitain kavereita, mutta tarkoitan asioiden jakamista jonkun sellaisen kanssa jolle juuri ne minun tarinani olisivat niitä kaikkein kiinnostavampia - ja toisinpäin.

Olen tietenkin koittanut myös hymyillä. Tai ainakin mukaville ihmisille :)

M37

Vierailija
36/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen noilla ohjeillasi saanut toki naisseuraa, mutta en pieneksi harmikseni vain ole onnistunut löytämään sitä yhtä erityistä, josta voisi käyttää ilmaisua parisuhdekumppani, tyttöystävä saati avo tai avipuoliso.  Parhaimmassa tapauksessa kohtaamiseni ja tutustumiseni on johtanut kaveruuden tai ystävyyden muodostumiseen. Eikä siinä sinänsä mitään, arvostan ja kunniotan kaveruutta ja vielä heiman enemmän ystävyyttä ja ystävänä olemista ja ystäviäni.

Mutta joiatin kertoja on myös turhuttanut kun nainen on ladelut n. kappaletta kaunista ja huomaavaista ylisanaa ja määrettä minusta, jonka jälkeen useimmat ovat pienen tauon ja jokunen myös nielaissut, jatkaaseen sitten satumaiseksi päätökseksi voistaiinko me jatkaa ja olla tulevaisuudessa (vain) ystävinä. Ja kuten sanottu näin on tapahtunut ja käynyt. Vaan on niinkin käynyt, että kaikki edellä kerrottu mairittelevata ja kauniit ja huomaavaiset valikoiddut sanat ovat jääneet vain sanahelinäksi ja haihtuneet ja hävineet ilmaan. Vaan mitäpä tuosta. Siipi tai siivet maassa oloa on kestänyt aikansa ja uutta matoa koukkuun.

En minäkään niin epätoivoiseksi ja onnettomaksi ole ajatellut heittäytyä tai ruveta, pyrkimään tai yrittämään julmetulla vimmalla ja kiihkolla tavoitteena parisuhteeseen hinnalla millä hyvänsä ja / tain vain siksi. että voisin kertoa olevani parisuhteessa. 

Kyllä minä haluan tai paremmin vaadin, että kumppanini kokee ja tuntee minusta(kin) että juuri minun kanssaan hän haluaa olla ja elää. Eikä, että olenpahan tuon kanssa, kun en ketään tai mitään muuta en voi tai pystyisi saamaan. 

Pienessä mielessäni uskon myös, että kun (hieman) osaa rakastaa ja arvostaa itseään, niin on helpompi arvostaa ja rakastaa myös toista. Toisekseen kun osaa rakastaa itseään tarpeeksi, niin ei tämä sinkkina olo ja elo ole yhtään hassumpaa, tai tylsää. Päin vastoin oikein hyvää ja laadukasta elämää voi elää myös näin sinkkunakin. Vaikka toisinaan pieni, lieneekö mustasukkaisuuden pirulainen tökkii sisälläni ja osoittelee pariskuntia, että kato nyt noitakin, kun ovat noin ja näin ja kuinka itse olet vain tuota ja tätä.(..)          

Vierailija
37/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kundaliinijoogan opettaja. Suosittelen kaikille sinkuilke, eritoten miehille, kundaliinijoogaa. Siellä oppii rakastamaan itseään jacolemaan aito. Samoin kohtaamaan toisen aitona. Seuraavaksi oppii rakastamaan muuta maailmaa pyyteettömästi. Ja sitten tällainen ihminen vetääkin jo naisia puoleensa. Epätoivo ja naisviha korvautuuvrakkaudella ja luottamuksella elämään.

1,5v sitten kurssillani aloitti useampi sinkkumies. Ne kaikki seukkaa nyt. En voi osoittaa että se johtuisi tästä, mutta sen voin sanoa että muutos oli silmiinpistävä, siis se mitä heille tapahtui ja millaiseksi muuttuivat.

Kun riittää itsevitselleen ja tajuaa että rakkaus ei tule toiselta vasn itsestä, niin ihmeitä alkaa tapahtua.

No nytpä suollat hindulaista uskontoa, ihminen muuttuu paremmaksi, parhaat jopa täydellisiksi omin avuin, kun vain kovasti yrittää ym. Valitettavasti tämä huttu ei ole totta :/ Rakkaus ei koskaan tule itsestä vaan Jumalasta <3 Joka muuta itselleen uskottelee, tulee valitettavasti pettymään jossain vaiheessa elämäänsä.  

Vierailija
38/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla naiset karttelevat sinua? Miten tämä karttelu käy ilmi ja millaisissa tilanteissa? Kartteleeko sinua ihan kaikki naiset arkisissakin ei-romanttisissa tilanteissa vaiko ainoastaan ne joista olisit seksuaalisesti kiinnostunut?

Siis aivan kaikki naiset karttelevat minua. 

Vierailija
39/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivat ohjeet, mutta ei noin mitään naista saa.

40/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni uuvuttavan etsinnän loppu tuli vastaan kun muutamien peräkkäisten treffiohareiden&ghostaamisten jälkeen päätin tietoisesti jättää naisen etsimisen kokonaan ja alkaa kuluttaa energiaani johonkin ihan muuhun. Tästä on kulunut nyt reilu viisi vuotta jonka aikana olen kieltämättä ainakin omasta mielestäni kerännyt paljon hienoja kokemuksia ja tehnyt paljon sellaista mitä en ajatellut ikinä tekeväni.. Kuten esimerkiksi käynyt pelkästä uteliaisuudesta yksin oopperassa ja taidenäyttelyssä, vaikka vastaavat tapahtumat eivät minua varsinaiset juuri kiinnosta. Tämän lisäksi olen myös matkustellut yksinäni paljon ympäri maailmaa ja tehnyt muutaman pidemmän vaellusreissun Lappiin, Norjaan, Islantiin ja Sveitsin alpeille. Viimeisen parin vuoden aikana olen myös opetellut soittamaan kitaraa ja pelaamaan rantalentistä kohtuullisen hyvin, sekä lukenut lukemattomia kirjoja ja löytänyt äänikirjojen ihmeellisen kätevän maailman.

Jos kuitenkin olen täysin rehellinen, niin kaikki kokemukseni tuntuvat kaikesta huolimatta jollain tavalla "laihoilta"... tai selvästi vähemmän merkityksellisiltä koska en ole pystynyt niitä jakamaan kenenkään kanssa. Voi olla, että kaikki eivät ymmärrä tätä, mutta olen aina itse ajatellut jaetun ilon olevan kaksinkertainen ilo ja jaetun surun puolikas suru. On minulla tietenkin joitain kavereita, mutta tarkoitan asioiden jakamista jonkun sellaisen kanssa jolle juuri ne minun tarinani olisivat niitä kaikkein kiinnostavampia - ja toisinpäin.

Olen tietenkin koittanut myös hymyillä. Tai ainakin mukaville ihmisille :)

M37

No hyvin näytti siis toimivan sullakin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan