Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla olisi ohjeet miehelle kuin miehelle, joka ei löydä naisseuraa

Vierailija
12.07.2018 |

Mutta pelkään, että nämäkään ohjeet eivät kelpaa.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Oletko sinkku vai parisuhteessa? Oletko ollut naimisissa? Ikäsi?

Vierailija
42/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa naisen etsiminen. Kiinnostukaa sen sijaan elämästä ja ihmisistä yleensä. Sivistykää ja hymyilkää. Nämä ohjeet ovat takuuvarmat.

Itselleni uuvuttavan etsinnän loppu tuli vastaan kun muutamien peräkkäisten treffiohareiden&ghostaamisten jälkeen päätin tietoisesti jättää naisen etsimisen kokonaan ja alkaa kuluttaa energiaani johonkin ihan muuhun. Tästä on kulunut nyt reilu viisi vuotta jonka aikana olen kieltämättä ainakin omasta mielestäni kerännyt paljon hienoja kokemuksia ja tehnyt paljon sellaista mitä en ajatellut ikinä tekeväni.. Kuten esimerkiksi käynyt pelkästä uteliaisuudesta yksin oopperassa ja taidenäyttelyssä, vaikka vastaavat tapahtumat eivät minua varsinaiset juuri kiinnosta. Tämän lisäksi olen myös matkustellut yksinäni paljon ympäri maailmaa ja tehnyt muutaman pidemmän vaellusreissun Lappiin, Norjaan, Islantiin ja Sveitsin alpeille. Viimeisen parin vuoden aikana olen myös opetellut soittamaan kitaraa ja pelaamaan rantalentistä kohtuullisen hyvin, sekä lukenut lukemattomia kirjoja ja löytänyt äänikirjojen ihmeellisen kätevän maailman.

Jos kuitenkin olen täysin rehellinen, niin kaikki kokemukseni tuntuvat kaikesta huolimatta jollain tavalla "laihoilta"... tai selvästi vähemmän merkityksellisiltä koska en ole pystynyt niitä jakamaan kenenkään kanssa. Voi olla, että kaikki eivät ymmärrä tätä, mutta olen aina itse ajatellut jaetun ilon olevan kaksinkertainen ilo ja jaetun surun puolikas suru. On minulla tietenkin joitain kavereita, mutta tarkoitan asioiden jakamista jonkun sellaisen kanssa jolle juuri ne minun tarinani olisivat niitä kaikkein kiinnostavampia - ja toisinpäin.

Olen tietenkin koittanut myös hymyillä. Tai ainakin mukaville ihmisille :)

M37

No nyt sitten kohdallasi on kyse vain huonosta tuurista, sattumasta, toistaiseksi. Ihmettelisin todella, jos kaltaisesi mies ei löytäisi rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa naisen etsiminen. Kiinnostukaa sen sijaan elämästä ja ihmisistä yleensä. Sivistykää ja hymyilkää. Nämä ohjeet ovat takuuvarmat.

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Siinä ettei ne toimi miehelle.

Perustelepa hieman paremmin.

Vaikka se teillä naisilla toimiikin niin miehillä se ei toimi samoin. Ainakaan tällaisilla tavis/ruma.

Edelleen, millä perusteella ei voisi toimia miehillekin?

Eiköhän se riitä jo se, että suurinosa naisista haluaa edelleen, että mies tekee aloitteen. Miten ajattelit sen toimivan etsimättömyyden kanssa?

Naisena odotat, että mies tekee aloitteen ja sitten sanot täällä, että " en etsinyt mitään ja heti löytyy" No se mies etsi kyllä.

Ei välttämättä. On eri asia etsiä kuin elellä tyytyväisenä ja käyttää ne tilanteet hyödykseen, jotka siinä elämässä eteen tarjoutuu.

44/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni uuvuttavan etsinnän loppu tuli vastaan kun muutamien peräkkäisten treffiohareiden&ghostaamisten jälkeen päätin tietoisesti jättää naisen etsimisen kokonaan ja alkaa kuluttaa energiaani johonkin ihan muuhun. Tästä on kulunut nyt reilu viisi vuotta jonka aikana olen kieltämättä ainakin omasta mielestäni kerännyt paljon hienoja kokemuksia ja tehnyt paljon sellaista mitä en ajatellut ikinä tekeväni.. Kuten esimerkiksi käynyt pelkästä uteliaisuudesta yksin oopperassa ja taidenäyttelyssä, vaikka vastaavat tapahtumat eivät minua varsinaiset juuri kiinnosta. Tämän lisäksi olen myös matkustellut yksinäni paljon ympäri maailmaa ja tehnyt muutaman pidemmän vaellusreissun Lappiin, Norjaan, Islantiin ja Sveitsin alpeille. Viimeisen parin vuoden aikana olen myös opetellut soittamaan kitaraa ja pelaamaan rantalentistä kohtuullisen hyvin, sekä lukenut lukemattomia kirjoja ja löytänyt äänikirjojen ihmeellisen kätevän maailman.

Jos kuitenkin olen täysin rehellinen, niin kaikki kokemukseni tuntuvat kaikesta huolimatta jollain tavalla "laihoilta"... tai selvästi vähemmän merkityksellisiltä koska en ole pystynyt niitä jakamaan kenenkään kanssa. Voi olla, että kaikki eivät ymmärrä tätä, mutta olen aina itse ajatellut jaetun ilon olevan kaksinkertainen ilo ja jaetun surun puolikas suru. On minulla tietenkin joitain kavereita, mutta tarkoitan asioiden jakamista jonkun sellaisen kanssa jolle juuri ne minun tarinani olisivat niitä kaikkein kiinnostavampia - ja toisinpäin.

M37

No nyt sitten kohdallasi on kyse vain huonosta tuurista, sattumasta, toistaiseksi. Ihmettelisin todella, jos kaltaisesi mies ei löytäisi rakkautta.

Ai nytkö se olikin huonoa tuuria 🤣🤣 Piti olla takuuvarmat.

Vierailija
45/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Mikäs merkitys sillä on? Olen vanha, viisas nainen :) Olen ollut naimisissa pitkään. Mutta kannattaa vain uskoa, mitä kerron.

Vierailija
46/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Vaikka se teillä naisilla toimiikin niin miehillä se ei toimi samoin. Ainakaan tällaisilla tavis/ruma.

Edelleen, millä perusteella ei voisi toimia miehillekin?

Ikää 28 ja olen toiminut kyseisellä tavalla. Kyllä sillä kavereita saa, mutta parisuhteesta ei tietoakaan. Helppo se on naisen huudella, että lopettakaa etsiminen, kun miehet etsivät teidät.

47/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Mikäs merkitys sillä on? Olen vanha, viisas nainen :) Olen ollut naimisissa pitkään. Mutta kannattaa vain uskoa, mitä kerron.

Aivan ja naimisissa olevat luulevat aina tietävänsä sinkkujen asiat paremmin.

Vierailija
48/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Toistaiseksi. Mutta kukaan, joka toimii kuten tuo, jolle vastasin, ei voi vuosikausia kokea, että ei löydä ketään naista, joka edes joksikin aikaa kiinnostuisi. Se on vain kova tosiasia.

49/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Toistaiseksi. Mutta kukaan, joka toimii kuten tuo, jolle vastasin, ei voi vuosikausia kokea, että ei löydä ketään naista, joka edes joksikin aikaa kiinnostuisi. Se on vain kova tosiasia.

Sama kun sanoisi, että odotat kotona joku tulee hakemaan. Pitää vain odottaa tarpeeksi kauan.

Vierailija
50/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Tiedätkö monta positiivista, hymyilevää, laajasti sivistynyttä, ihmisistä pitävää miestä, joka ei millään löydä naisseuraa?

Aika laajat on nuo sinun käsitteet ja nyt lisäsit vielä löytämisenkin eikö se ole sitä etsimistä:D

Noilla ohjeilla olen takuuvarmasti sinkku seuraavan 10v päästäkin.

Tämä onkin hyvä kysymys, että mitä sillä seuran etsimisellä tarkoitetaan ja voiko seuraa löytää vaikkei sitä varsinaisesti etsi.

Onko seuran etsiminen sitä, että etsimällä etsii kumppania ja arvioi lähes kaikki vastakkaista sukupuolta olevat kontaktinsa sitä kautta, että pitääkö toista seksuaalisesti viehättävänä ja voisiko hän olla potentiaalinen kumppani. Ja sitten tavallaan menettää kaiken kiinnostuksensa ihmiseen jos ei näe tätä potentiaalisena kumppanina ja on hänen kanssaan tekemisissä vain jos se syystä tai toisesta on välttämätöntä.

Vai onko seuran etsiminen myös sitä, että ei varsinaisesti etsi ketään ja suhtautuu ihmisiin ihmisinä, mutta ei kuitenkaan hylkää mahdollisuutta kohdata joku joka sytyttää ja on valmis toimimaan asioiden eteen, jos sellainen sattuu tulemaan vastaan.

Vierailija
51/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Kyllä. Monesti pienen välimatkan päästä näkee asiat kirkkaammin ja selkeämmin. Minäkin ottaisin mielelläni ohjeita vaikka nuorilta miehiltä, kunhan nyt keksin vain pulman.

Vierailija
52/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti täällä vähän aikaa sitten että hänellä on ikisinkkumies työkaverina, josta useampi nainen oli kiinnostunut, mutta nämä miehet eivät osanneet ikään kuin viedä suhdetta eteenpäin uudelle tasolle. Eikä se tietenkään ole miehen tehtävä yksin, mutta jos nainen tai mies ei koe saavansa vastakaikua, juttu ei etene. Täällä oli hyvä esimerkki tuosta, kun palstan ikisinkku selosti naisseikkailuaan, ja siitä ulkopuolinen näki heti että nainen hämmentyi kun ei saanut vastakaikua, mutta mies ei edes tajunnut mitä tapahtui vaan oli ihan pihalla että mitä nainen oikein meinasi. Tämä ei liene kenenkään syy sinänsä, en tiedä voiko tuota opetella edes. Silloin lienee parasta vain elää ja toivoa että sattuma tai kohtalo tuo eteen ihmisen jonka kanssa homma lähtee etenemään kaikesta huolimatta.

53/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Kyllä. Monesti pienen välimatkan päästä näkee asiat kirkkaammin ja selkeämmin. Minäkin ottaisin mielelläni ohjeita vaikka nuorilta miehiltä, kunhan nyt keksin vain pulman.

Olin itse 12v parisuhteessa ennen kuin erosin niin voin kertoa sulle, että se todellisuus sinkkuna on sitten vähän eri mitä parisuhteessa kuvittelee.

Ikääsi kun et suostunut kertomaan niin sinkkumarkkinatkin muuttuneet huomattavasti siitä mitä vaikka 20v sitten näiden nettideittien ja Tinderien myötä raadollisemmaksi.

Tuntuu että seuranhaku on siirtynyt kokonaan nettiin.

Vierailija
54/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä auttaa varmasti on massin hommaaminen. 

Miten selität sen yhden käverin joka kävi täällä valittamassa miten massia kyllä on, muttei naista. Samoin on nähty komeita valittamassa ettei saa naista. Vastaus löytyy päänupista. Ja tämän tosiasian kieltäminen on suurin syy loppuelämän naisettomuudelle.

Itsellä syy on päänupissa ja tiedän sen mutta se on niin rikki että olen luultavasti naiseton koko loppuelämän mikä rikkoo sitä vielä enemmän koska niin kaipaisi ihmistä vierelleen.

Vierailija
55/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites minä joka olen komea, sivistynyt, mukava ja keskustelutaitoinen suomalainen mies? Miksi naiset karttelevat minua? Haisenko? Säteilenkö jotain pahaa karmaa?

Lisättäköön että en yritä ketään. Pitäisikö? Miksi? Miksi ei toisin päin? Miksi? Ah niin paljon kysymyksiä joihin tod.näk saa vain latteaa kuittailua josta ei tule hullua hurskaammaksi.

Millä tavalla naiset karttelevat sinua? Miten tämä karttelu käy ilmi ja millaisissa tilanteissa? Kartteleeko sinua ihan kaikki naiset arkisissakin ei-romanttisissa tilanteissa vaiko ainoastaan ne joista olisit seksuaalisesti kiinnostunut?

Siis aivan kaikki naiset karttelevat minua. 

No sitten voi olla että sinä tosiaan haiset. Huolehditko hygieniasta ja jos huolehdit, niin ethän kylve jossain partavedessä niin että löyhkäät sellaiselle monen metrin päähän?

Vierailija
56/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Tiedätkö monta positiivista, hymyilevää, laajasti sivistynyttä, ihmisistä pitävää miestä, joka ei millään löydä naisseuraa?

Aika laajat on nuo sinun käsitteet ja nyt lisäsit vielä löytämisenkin eikö se ole sitä etsimistä:D

Noilla ohjeilla olen takuuvarmasti sinkku seuraavan 10v päästäkin.

Tämä onkin hyvä kysymys, että mitä sillä seuran etsimisellä tarkoitetaan ja voiko seuraa löytää vaikkei sitä varsinaisesti etsi.

Onko seuran etsiminen sitä, että etsimällä etsii kumppania ja arvioi lähes kaikki vastakkaista sukupuolta olevat kontaktinsa sitä kautta, että pitääkö toista seksuaalisesti viehättävänä ja voisiko hän olla potentiaalinen kumppani. Ja sitten tavallaan menettää kaiken kiinnostuksensa ihmiseen jos ei näe tätä potentiaalisena kumppanina ja on hänen kanssaan tekemisissä vain jos se syystä tai toisesta on välttämätöntä.

Vai onko seuran etsiminen myös sitä, että ei varsinaisesti etsi ketään ja suhtautuu ihmisiin ihmisinä, mutta ei kuitenkaan hylkää mahdollisuutta kohdata joku joka sytyttää ja on valmis toimimaan asioiden eteen, jos sellainen sattuu tulemaan vastaan.

Kyllä. Molemmat ovat seuran etsimistä. Tuo ylemmän esimerkin toiminta kuullostaa enemmän joltain seurustelurobotilta  kuin ihmiseltä, enkä itse ainakaan tiedä ketään, joka suhtautuisi ihmissuhteisiin tuolla tavalla.

Vierailija
57/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Hieno tarina!

Vierailija
58/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimiehet eivät tarvitse naisia mihinkään.

Vierailija
59/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä sivistyneitä, maailmaa nähneitä, koulutettuja miehiä joilla ei naisia. Massiakin löytyy. Syyt: pä-koppa, alapää, treenaamattomuus, alkoholinkäyttö ym. Näihin kaikkiin vaivoihin sais apua, mut pää estää senkin. Niin ei siinä matkustelu ja mukavuus enää auta. Iän myötä näistäkin hyveistä tulee latteuksia, tyhjiä banaalia käyttäytymiskaavoja.

Vierailija
60/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä auttaa varmasti on massin hommaaminen. 

Miten selität sen yhden käverin joka kävi täällä valittamassa miten massia kyllä on, muttei naista. Samoin on nähty komeita valittamassa ettei saa naista. Vastaus löytyy päänupista. Ja tämän tosiasian kieltäminen on suurin syy loppuelämän naisettomuudelle.

Itsellä syy on päänupissa ja tiedän sen mutta se on niin rikki että olen luultavasti naiseton koko loppuelämän mikä rikkoo sitä vielä enemmän koska niin kaipaisi ihmistä vierelleen.

On olemassa naisia joilla on ihan sama tilanne ja jotka ajattelevat ettei he eivät ikinä tuu pystymään parisuhteeseen. Teidän tarvii vain löytää toisenne ja se vaatii itsensä likoon laittamista. Mee mukaan mielenterveyteen liittyvään ryhmätoimintaan. Kirjoittele mt-ongelmaisten foorumeilla ja yritä olla oikeasti kiva ja ystävällinen ja avoin (nollatoleranssi ruikutukselle naisia kohtaan). Jos sinulla on luokkaa skitsofrenia, varmasti maasta löytyy yhdistyksiä joiden toimintaan voi osallistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi