Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noloa siinä on, jos on ihastunut?

Vierailija
22.03.2026 |

Äärimmäisen söpöä puolin ja toisin, vaikka olisi yksipuolistakin. Kun minuun on joku ihastunut, niin tuntuu tosi suloiselta. Kun itse olen johonkin ihastunut, niin sekin tuntuu suloiselta, vaikka vastapuoli ei olisikaan. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

Vierailija
2/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Itse ihastun sekä miehiin, että naisiin. Jotkut järkyttyvät tästä tiedosta - en tiedä miksi.

Vierailija
4/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä nimenomaan olekaan.

Siinä sitten rakastutaan ja ja ja. Ne suhteet eivät vaan kestä.

Sad but true.

Vierailija
5/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä nimenomaan olekaan.

Siinä sitten rakastutaan ja ja ja. Ne suhteet eivät vaan kestä.

Sad but true.

Minun suhteeni on kestänyt jo 21 vuotta. Joillakin ne suhteet kestää.

Vierailija
6/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Itse ihastun sekä miehiin, että naisiin. Jotkut järkyttyvät tästä tiedosta - en tiedä miksi.

Pelkäävät, että isket silmäsi seuraavaksi heihin. Jotkut olettavat, että biseksuaalit haluavat panna kaikkea mikä liikkuu.

Otsikon kysymykseen: ei ihastumisessa ole mitään noloa. Se on sitä ainoastaan silloin, jos pitää normaalia tunne-elämää kaikkinensa nolona.

Vierailija
7/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät, että isket silmäsi seuraavaksi heihin. Jotkut olettavat, että biseksuaalit haluavat panna kaikkea mikä liikkuu.

Otsikon kysymykseen: ei ihastumisessa ole mitään noloa. Se on sitä ainoastaan silloin, jos pitää normaalia tunne-elämää kaikkinensa nolona.

No se kertoo heidän omista haluistaan enemmän.

Vierailija
8/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä nolottaa ajatus siitä, että jos toinen ei olekaan ihastunut sinuun, niin hän kokee ihastumisesi kiusallisena. Tai että on asettanut itsensä emotionaalisesti haavoittuvaiseksi.

Vierailija
9/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkaa molemmin puolinen välttely ja esittäminen että ei kiinnosta, se on söpöä :D Tuo on psykologisestikkin havaittu fakta, että monesti jos ihminen ihastuu toiseen oikeasti, se voi alkaa vältellä sitä. Vaikka olettamus onkin, että se lähentyisi. 

Vierailija
10/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siinä nolottaa ajatus siitä, että jos toinen ei olekaan ihastunut sinuun, niin hän kokee ihastumisesi kiusallisena. Tai että on asettanut itsensä emotionaalisesti haavoittuvaiseksi.

Jep. Tunne itsessään ei nolota mutta siihen liittyvä haavoittuvaisuus ja pelko torjutuksi tulemisesta voivat saada sen tuntumaan jotenkin nololta.

Vierailija
11/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se kertoo heidän omista haluistaan enemmän.

Niinpä. On nähty niin monta kertaa, että muiden seksuaalisuudesta numeron tekevät ovat itse sellaisia kuin mitä väittävät muiden olevan.

Vierailija
12/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nolottaa oma yksipuolinen ihastukseni, kun en pääse yli toisesta. Ihastuksen kohteen mielestä olen viehättävä ja hauskaa seuraa, mutta hän ei tunne minua kohtaan yhtä isosti kuin minä häntä. Kyllä se vähän nolottaa, ettei aikuisena osaa vain päästää irti. 

Vierailija
13/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä ole mikään pakko kertoa. Usein onkin järkevää hyväksyä omat tunteet viemättä sitä sen pidemmälle.

Vierailija
14/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nolottaa oma yksipuolinen ihastukseni, kun en pääse yli toisesta. Ihastuksen kohteen mielestä olen viehättävä ja hauskaa seuraa, mutta hän ei tunne minua kohtaan yhtä isosti kuin minä häntä. Kyllä se vähän nolottaa, ettei aikuisena osaa vain päästää irti. 

Minä ihastun koko ajan ja olen samaan aikaan voimakkaasti ihastunut noin viiteen ihmiseen. Lisäksi olen naimisissa. Tietenkään en kerro ihastumisistani niille, joihin olen ihastunut. Se saattaa tosin näkyä päälle.

Vierailija
15/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa ihastumisten kanssa. Voi joutua naimisiin.

Vierailija
16/16 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumismielessä olen kai jäänyt lapsen tasolle koska se vaan tuntuu nololta eikä sitä haluaisi näyttää kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän