Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla olisi ohjeet miehelle kuin miehelle, joka ei löydä naisseuraa

Vierailija
12.07.2018 |

Mutta pelkään, että nämäkään ohjeet eivät kelpaa.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa naisen etsiminen. Kiinnostukaa sen sijaan elämästä ja ihmisistä yleensä. Sivistykää ja hymyilkää. Nämä ohjeet ovat takuuvarmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kundaliinijoogan opettaja. Suosittelen kaikille sinkuilke, eritoten miehille, kundaliinijoogaa. Siellä oppii rakastamaan itseään jacolemaan aito. Samoin kohtaamaan toisen aitona. Seuraavaksi oppii rakastamaan muuta maailmaa pyyteettömästi. Ja sitten tällainen ihminen vetääkin jo naisia puoleensa. Epätoivo ja naisviha korvautuuvrakkaudella ja luottamuksella elämään.

1,5v sitten kurssillani aloitti useampi sinkkumies. Ne kaikki seukkaa nyt. En voi osoittaa että se johtuisi tästä, mutta sen voin sanoa että muutos oli silmiinpistävä, siis se mitä heille tapahtui ja millaiseksi muuttuivat.

Kun riittää itsevitselleen ja tajuaa että rakkaus ei tule toiselta vasn itsestä, niin ihmeitä alkaa tapahtua.

Vierailija
4/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa naisen etsiminen. Kiinnostukaa sen sijaan elämästä ja ihmisistä yleensä. Sivistykää ja hymyilkää. Nämä ohjeet ovat takuuvarmat.

Tuo toimii vain naisille, mutta ei miehille. Miehille suosittelen ihan maksullista 20v naista.

Vierailija
5/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä auttaa varmasti on massin hommaaminen. 

6/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Vierailija
7/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet, tajusitteko? Otitteko neuvoista vaarin?

Vierailija
8/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

9/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Siinä ettei ne toimi miehelle.

Vierailija
10/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä auttaa varmasti on massin hommaaminen. 

Miten selität sen yhden käverin joka kävi täällä valittamassa miten massia kyllä on, muttei naista. Samoin on nähty komeita valittamassa ettei saa naista. Vastaus löytyy päänupista. Ja tämän tosiasian kieltäminen on suurin syy loppuelämän naisettomuudelle.

Vierailija
11/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Perustelepa hieman paremmin.

Vierailija
12/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Millä perusteella ei?

Vierailija
13/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites minä joka olen komea, sivistynyt, mukava ja keskustelutaitoinen suomalainen mies? Miksi naiset karttelevat minua? Haisenko? Säteilenkö jotain pahaa karmaa?

Lisättäköön että en yritä ketään. Pitäisikö? Miksi? Miksi ei toisin päin? Miksi? Ah niin paljon kysymyksiä joihin tod.näk saa vain latteaa kuittailua josta ei tule hullua hurskaammaksi.

Vierailija
14/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nauttinut elämästä ja en ole lähestynyt naisia. ei ole naista näköpiirissä...

Vierailija
15/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toimi itsellä oikein hyvin. Myöhemmin samoilla ohjenuorilla tullut myös massia ja nyt olis vielä enemmän vientiä, mutta olen naimisissa.

16/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Vaikka se teillä naisilla toimiikin niin miehillä se ei toimi samoin. Ainakaan tällaisilla tavis/ruma.

Vierailija
17/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites minä joka olen komea, sivistynyt, mukava ja keskustelutaitoinen suomalainen mies? Miksi naiset karttelevat minua? Haisenko? Säteilenkö jotain pahaa karmaa?

Lisättäköön että en yritä ketään. Pitäisikö? Miksi? Miksi ei toisin päin? Miksi? Ah niin paljon kysymyksiä joihin tod.näk saa vain latteaa kuittailua josta ei tule hullua hurskaammaksi.

No haisetko? Millä tavoin olet mukava ja sivistynyt? Kuinka naiset sinua sitten karttelevat?

Vierailija
18/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvät ohjeet.

Mikä vika?

Vaikka se teillä naisilla toimiikin niin miehillä se ei toimi samoin. Ainakaan tällaisilla tavis/ruma.

Tiedätkö monta positiivista, hymyilevää, laajasti sivistynyttä, ihmisistä pitävää miestä, joka ei millään löydä naisseuraa?

Vierailija
19/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaarin?

Naisseuran saamisestahan piti saada ohjeita, eikä minkään vaarin.

Vierailija
20/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaarin?

Naisseuran saamisestahan piti saada ohjeita, eikä minkään vaarin.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän