Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin yöpyä miehen luona jos ei olla vielä naimisissa?

Vierailija
11.07.2018 |

Jos nainen jää miehen luoksi yöksi, mies nukkuu sohvalla ja tarjoaa naiselle oikeuden nukkua yksin miehen sängyssä. Mies vaihtaa lakanat ja ottaa peiton sekä tyynyn, jotta voi itse nukkua sohvalla. Seksiä ei harrasteta, mutta on vaarana, että perhe tai ystävä saavat vihiä. Mies ja nainen tapailevat mutta eivät halua jäädä kiinni tai aiheuttaa skandaalia. Antaako nainen huonon kuvan jos jää miehen luoksi yöksi?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin yöpyä, mikäli molemmat olette yli 18-vuotiaita. Vanhemmat toki suuttuvat suhteestanne kun se ilmi tulee, mutta antakaa heidän tuntea vahvat tunteensa, ja ennen pitkää he oppivat hyväksymään teidän pariskuntana.

Harva on lapsensa lopullisesti hylännyt.

Vierailija
22/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tynnyrissä ap  on kasvatettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuulut kenenkään yöpyneen toisen luona ennen avioliittoa. Onhan se säädytön ajatus.

Vierailija
24/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ette voi harrastaa seksiä, ennen kuin olette virallisesti pari, ettei sun maine mene? No, kannattaa sit vältellä yhteisiä yöpymisiä tai julkistaa suhde heti.

Vierailija
25/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yöpyä saa, mutta Jeesus rankasee jos munaa heiluttelee.

Vierailija
26/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies tai sinä on vielä naimisissa tai vastaavaa? En kyllä ymmärrä miten seksin harrastamattomuus asiaan liittyy, jos kyse ei ole uskonnosta?

Kumpikaan meistä ei ole naimisissa tai vastaavaa ja emme harrasta seksiä. Jos jäämme kiinni ilman, että meidät on esitelty pariskuntana niin minulla menee hyvän naisen maine, koska kaikki olettavat että olemme harrastaneet seksiä yöpyessä miehen luona ja mies saa irstaan ja huonon miehen maineen.

Ei se mies tuosta huonoa mainetta saa. Pitävät vaan panomiehenä ja sehän on miehille kunnia.

Vierailija
27/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on tärkeää että lakanat on vaihdettu?

Vierailija
28/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs aikamatkaaja ap on?

Vierailija
29/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuulut kenenkään yöpyneen toisen luona ennen avioliittoa. Onhan se säädytön ajatus.

Koska avaus on kaiken kaikkiaan uusi ja raikas, ja hyvää yritystä, niin siitä 4.5/5. Porvoossa on tapana piilotella muutama vuosi ennen suhteen julkistamista.

Vierailija
30/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa.

Vierailija
31/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana <3 Ajattelevainen herrasmies.

Vaikka itse en todellakaan olekaan "ei seksiä ennen avioliittoa"-tyyppi, niin mun mielestä on hienoa että niitä vielä löytyy. Kaikki ei ole genitaaleillaan ajattelevia yksilöitä, vaan haluavat olla varmoja asioista ja katsoa pidemmälle.

Itsellekin sattui tämmönen tapaus. Aina piti huolen musta ja että mulla oli kaikki hyvin. Taisin aika rajustikin lähennellä ja kinuta häntä viitisen kertaa, kunnes myöntyi. Ei siis ollut todellakaan pelkän pesän perässä, vaan halusi että mä olen varma asiasta ja haluan varmasti. Vieressä sentään suostui nukkumaan. Vanhan ajan herrasmies, vaikka ikää oli 25 :) Ihana poju.

Pidä ap kantas, älä muuta sitä.

Vierailija
32/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli kyseinen vierailu tapahtuu 1950-luvulla, niin kyllä. Varma skandaali.

Kiitos feministien ei meidänkään tarvitse enää pelätä mitä meistä naisista ajatellaan kun jäädään miehelle yöksi.

Ja ajatella tuosta on vain m. 70 vuotta aikaa.

Kiitos feministien ette enää pääse naimisiin vakaaseen avioliittoon

Vierailija
33/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pöntöt sitten toimisitte noin, jos siitä tulisi ongelmia? Provopa provo.

Mitäs tuo 32 hourii, "Kiitos feministien ette enää pääse naimisiin vakaaseen avioliittoon"? Minua on kosittu todella monesti ja olen nyt "naimisissa vakaassa avioliitossa". Tuntuupa tuossa ympärillä pyörivän kiinnostuneita, jotka haluaisivat minut parisuhteeseen kanssaan, kukaties "naimisiin vakaaseen avioliittoon"kin.

Vierailija
34/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sori mutta nyt on pakko kysyä: oletteko romaneja? Ainut järkevä selitys aloitukseen.

Emme ole mutta mies ei ole suomalainen

Vierailija
35/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt mielipiteitä muilta kun kerta olet oman kantasi jo päättänyt? Mitä muita vaihtoehtoja sulla sitten on?

Halusin luoda ketjun, joka saisi aikaan keskustelua ja samalla tiedustella muiden mielipiteitä

Vierailija
36/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies tai sinä on vielä naimisissa tai vastaavaa? En kyllä ymmärrä miten seksin harrastamattomuus asiaan liittyy, jos kyse ei ole uskonnosta?

Kumpikaan meistä ei ole naimisissa tai vastaavaa ja emme harrasta seksiä. Jos jäämme kiinni ilman, että meidät on esitelty pariskuntana niin minulla menee hyvän naisen maine, koska kaikki olettavat että olemme harrastaneet seksiä yöpyessä miehen luona ja mies saa irstaan ja huonon miehen maineen.

Pakko kysyä kuulutteko johonkin lahkoon vai onko tämä vitsi?

Vierailija
37/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sori mutta nyt on pakko kysyä: oletteko romaneja? Ainut järkevä selitys aloitukseen.

Arabi?

Vierailija
38/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tynnyrissä ap  on kasvatettu?

Tynnyrin ulkopuolella

Vierailija
39/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan sama harrastaa sitä seksiäkin, jos kaikki kerran kumminkin niin luulee?

Vierailija
40/75 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arabi?

Vaikea sanoa mutta kiire alkaa tulla, käännytyspäätös tulee hetkenä minä hyvänsä.