Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten deodorantti naiselle?!

Vierailija
10.07.2018 |

Olen kuullut miesten deodoranttien/antiperspiranttien olevan tehokkaampia kuin naisten. Tai ainakin voimakkaampi tuoksu peittää paremmin hien hajun. Osaisiko joku suositella suht unisex- tai ainakin vähän miedomman tuoksuista miesten deodoranttia?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Nivea stress protectia. Mutta jos löydät Mitchumin tuoksuntonta ranttia on muuten parasta ikinä (ainakin ulkomailta saa).

terv. samasta dödöongelmasta kärsivä

Kiitos vinkistä. Spray vai roll on, vai stick? Mitchumista olen kuullut kyllä. Nyt lähiaikoina ei ole ulkomaanreissua tiedossa, enkä ole ainakaan vielä viitsinyt eBaystä tai Amazonista tilata kun postitus maksaa melkeinpä enemmän kuin tuote itse :D

- ap

Vierailija
22/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rexona se kalliimpi, jotain kympin tuutti. Ennen käytin sitä dry stickiä mutta nykyään ihan samaa saa rollona.

Ja itsehän kuulun juuri näihin jotka ovat turvautuneet absolut torriin ja triple dryhin aiemmin.

Ps. Punanen haisee kauheelle, sininen jees.

Rexona maximum protection? Olen joskus sitäkin kokeillut, ihan ok taisi olla mutta kai siinä joku miinuspuoli oli kun ei ole säännölliseen käyttöön minulla jäänyt. Roll onia voisin testata.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dove Clean Comfort - roll on. Miesten antiperspirantti. Pitää ja tuoksuu huikean hyvälle.

Vierailija
24/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pop98 kirjoitti:

Vain enintään yksi tuoksu sadasta miesten tuoksuista sopii miehille, ovat käytännössä lähes kaikki vain hiukan muutettu naisten tuoksusta. 99,9% miesten tuoksuista on ällöttävän naisellisia kukkaistuoksuja.

Ihan äskettäin löysin miehekkään tuoksun(Zlatan), joka on haukuttu huonoksi arvosteluissa, koska miesten tuoksut arvostellaan naisten tuoksuina aina, mutta Zlatan loistava tuoksu miehekkäälle miehelle, enkä ei siksi aloittajalle kuitenkaan.

Mutta viesti siis aloittajalle, että lähes kaikki miesten tuoksut ja deodorantit on oikeasti tehty alunperin naisille, joten siitä vaan valitsemaan sopiva..

No tuosta olen hieman eri mieltä :D Miehille on brändätty paljon väkevämmän hajuisia tuotteita, on myskiä tervaa metsää mentholia...

Ryöväsin eilen illalla puolisoltani Nivea dry impact -antiperspirantin, roll onina. Tuoksu ei kovin miellyttävä ollut (naiselle), mutta ajattelin että pitää testata. Puoleen päivään asti oli vielä tuoksua, sitten iltapäivällä alkoi jo hälvenemään ja sekoittumaan hien hajuun. Kainalot pysyivät kuivina hyvin.

Tykkään käyttää antiperspirantteja ohjeen mukaan eli iltaisin ennen nukkumaanmenoa levitettynä. Pito on paras, tuntuu että jos aamulla levittää niin antiperspirantti ei pääse oikeuksiinsa ja sekä tuoksu että pito pettävät nopeammin.

- ap

Vierailija
25/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista pari kertaa ostanut 48h suihketta, nimeä en muista. Olisko ollut samasta tuotesarjasta juuri miesten versio joka oli täysin hajuton. Piti jalkahienkin tipotiessään vaikka ei ollut varsinaisesti mikään jalkasuihke. Valkoisen jauhemaiseksi jätti kun reilummalla kädellä suihkutteli, joten hiukan varovaisuutta värillisten vaatteiden kanssa vaati.

Vierailija
26/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dove Clean Comfort - roll on. Miesten antiperspirantti. Pitää ja tuoksuu huikean hyvälle.

Kiitos vinkistä! Joku taisi 1. sivulla kehua samaa tuotetta.

- ap

Vierailija
27/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sua mikään estä käyttämästä sen antiperspirantin lisäksi hajustettua deodoranttia? Laitat illalla antiperspiranttia ja aamulla suihkautat tuoksuvan sprayn päälle.

Vierailija
28/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sua mikään estä käyttämästä sen antiperspirantin lisäksi hajustettua deodoranttia? Laitat illalla antiperspiranttia ja aamulla suihkautat tuoksuvan sprayn päälle.

Ei estä, mutta en koe tuota hirveän käytännölliseksi. Reissuille, kuntosali-/uimahallikäynneille ym. on niin paljon kätevämpi ottaa vain yksi tuote mukaan. Lisäksi kokemukseni mukaan kainalot tulevat helposti tahmeiksi, kun "kerrostaa" tuotteita.

- ap

Vierailija
29/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Lumene voima -sarjan miesten dödöä. Mielestäni hyvä tuoksu, ei liian miesmäinen. :D

Vierailija
30/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödön haju ei sieltä kainalosta leijaile kenenkään nenään. Itsekin käytän miesten roll oneita, milloin mitäkin...

Vierailija
31/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän Lumene voima -sarjan miesten dödöä. Mielestäni hyvä tuoksu, ei liian miesmäinen. :D

Kiitos tästäkin vinkistä! Pitää mennä jonnekin kauppaan tuoksuttelemaan.

- ap

Vierailija
32/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dödön haju ei sieltä kainalosta leijaile kenenkään nenään. Itsekin käytän miesten roll oneita, milloin mitäkin...

Omaan nenään leijailee kyllä.

- ap

Vierailija
33/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pop98 kirjoitti:

Vain enintään yksi tuoksu sadasta miesten tuoksuista sopii miehille, ovat käytännössä lähes kaikki vain hiukan muutettu naisten tuoksusta. 99,9% miesten tuoksuista on ällöttävän naisellisia kukkaistuoksuja.

Ihan äskettäin löysin miehekkään tuoksun(Zlatan), joka on haukuttu huonoksi arvosteluissa, koska miesten tuoksut arvostellaan naisten tuoksuina aina, mutta Zlatan loistava tuoksu miehekkäälle miehelle, enkä ei siksi aloittajalle kuitenkaan.

Mutta viesti siis aloittajalle, että lähes kaikki miesten tuoksut ja deodorantit on oikeasti tehty alunperin naisille, joten siitä vaan valitsemaan sopiva..

No tuosta olen hieman eri mieltä :D Miehille on brändätty paljon väkevämmän hajuisia tuotteita, on myskiä tervaa metsää mentholia...

Ryöväsin eilen illalla puolisoltani Nivea dry impact -antiperspirantin, roll onina. Tuoksu ei kovin miellyttävä ollut (naiselle), mutta ajattelin että pitää testata. Puoleen päivään asti oli vielä tuoksua, sitten iltapäivällä alkoi jo hälvenemään ja sekoittumaan hien hajuun. Kainalot pysyivät kuivina hyvin.

Tykkään käyttää antiperspirantteja ohjeen mukaan eli iltaisin ennen nukkumaanmenoa levitettynä. Pito on paras, tuntuu että jos aamulla levittää niin antiperspirantti ei pääse oikeuksiinsa ja sekä tuoksu että pito pettävät nopeammin.

- ap

Mitä tuo tarkoittaa? Laittamisen kellonajalla ei ole merkitystä, vain sillä että se laitetaan vastapestylle iholle.

Vierailija
34/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maailman parhaimmaksi äänestettyä antiperspiranttia, olen käyttänyt jo pari vuosikymmentä. Välillä vaihtelun vuoksi kokeillut muitakin, sekä apteekin että selektiivisen kosmetiikan stickejä, mutta tuo paras pesee kaikki muut mennen tullen. Monesti olen ollut käymättä suihkussa jopa viisi päivää eikä sticki ole pettänyt, ei lähde uidessakaan eikä suihkussa ellei sienellä hankaa. Ja se parashan on kuten kaikkien pitäisi tietää: Oscar de la Renta, Oscar. Kaikki joille olen sitä suositellut, ovat siirtyneet sen vakiokäyttäjiksi.

Vierailija
35/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pop98 kirjoitti:

- ap

Mitä tuo tarkoittaa? Laittamisen kellonajalla ei ole merkitystä, vain sillä että se laitetaan vastapestylle iholle.

Nukkuessa hien eritys vähenee, jolloin antiperspirantin vaikuttava aine saa rauhassa imeytyä.

http://www.avainapteekit.fi/oma-terveys/ihonhoito-ja-kosmetiikka/voimak…

- ap

Vierailija
36/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän maailman parhaimmaksi äänestettyä antiperspiranttia, olen käyttänyt jo pari vuosikymmentä. Välillä vaihtelun vuoksi kokeillut muitakin, sekä apteekin että selektiivisen kosmetiikan stickejä, mutta tuo paras pesee kaikki muut mennen tullen. Monesti olen ollut käymättä suihkussa jopa viisi päivää eikä sticki ole pettänyt, ei lähde uidessakaan eikä suihkussa ellei sienellä hankaa. Ja se parashan on kuten kaikkien pitäisi tietää: Oscar de la Renta, Oscar. Kaikki joille olen sitä suositellut, ovat siirtyneet sen vakiokäyttäjiksi.

Kiitos vinkistä!

- ap

Vierailija
37/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Vichyn antiperspirantteja. Kerran ostin miesten tuoksun vahingossa, käytin kyllä kun hinta on apteekista riippuen 14-16€. Ei ollut hassumpi tuoksu mielestäni. Sen jälkeen olen ostanut taas naisten tuoksuja, vaihdellen. Yksi niistä on mielestäni sellainen unisextuoksu. Mulla toimii riittävästi hikoiluun. Aika paljon hikoilen omasta mielestäni. Esim. Batsista ei ollut mulle mitään hyötyä. Sama kun olisi vettä sivellyt aamulla kainaloihin.

Vierailija
38/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Nivea stress protectia. Mutta jos löydät Mitchumin tuoksuntonta ranttia on muuten parasta ikinä (ainakin ulkomailta saa).

terv. samasta dödöongelmasta kärsivä

Kiitos vinkistä. Spray vai roll on, vai stick? Mitchumista olen kuullut kyllä. Nyt lähiaikoina ei ole ulkomaanreissua tiedossa, enkä ole ainakaan vielä viitsinyt eBaystä tai Amazonista tilata kun postitus maksaa melkeinpä enemmän kuin tuote itse :D

- ap

Hei, ihan se roll on käytössä tuotsta Niveasta. Olen kanssa lähes kaikki mahdolliset kokeillut kalliimmista halvimpiin, urheilen paljon. Ainoa ongelma tuossa on hieman hidas kuivuminen aamulla, mutta paras mihin olen törmännyt, halpa.

Sitten Garnierillä on jokin harmaa korkkinen roll on joka on lähes tuoksuton, sekin on hyvä, mutta kuivatti omat kainalot kutiseviksi ja karheiksi, en pytynyt käyttämään.

Vierailija
39/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen Doven Invisible Dry-puikkoon. Toimii minulla, enkä käy päivittäin suihkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan