Järkyttävä asu Pippa Middeltonilla siskonsa lapsen ristiäisissä
https://img.ilcdn.fi/HHR6H96xGQC1AHDVNB6uXgoiKEM=/full-fit-in/612x/img-…
Rintoja ei nimeksikään ja sitten tollaise pussit niiden ympärillä.
Puku saa näyttämään kropan suoralta putkelta, eikös hällä pitänyt olla muotoja, ainakin takamus.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivan näköinen pariskunta. Pippa on kolme vuotta tytärtäni nuorempi, tyttäreni on kymmenen vuotta nuoremman näköinen, vaikka hänkin on hoikka. Mutta on terveesti hoikka, kun lenkkeilee ja kuntoilee niin paljon.
Meneekö tyttären maraton alle kolmen tunnin? Entä itselläsi?
Kuluneen näköinen tuo Pippa on, siinä ei nyt auta vaikka juoksisi maratonin kahteen tuntiin. Kuivan kesän orava, tupakoitsijan ja auringonottajan eloton iho ja aina hapan virnistys naamalla. Miehensä on syntynyt 1975, mutta näyttää kuusikymppiseltä, joten hyvin sopivat toisilleen.
Ohis
Monet -57 -syntyneet ovat jo harmaantuneita ja monet 80-luvulla syntyneistäkin. Nuoren miehen ryhtihän tuolla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivan näköinen pariskunta. Pippa on kolme vuotta tytärtäni nuorempi, tyttäreni on kymmenen vuotta nuoremman näköinen, vaikka hänkin on hoikka. Mutta on terveesti hoikka, kun lenkkeilee ja kuntoilee niin paljon.
Meneekö tyttären maraton alle kolmen tunnin? Entä itselläsi?
Kuluneen näköinen tuo Pippa on, siinä ei nyt auta vaikka juoksisi maratonin kahteen tuntiin. Kuivan kesän orava, tupakoitsijan ja auringonottajan eloton iho ja aina hapan virnistys naamalla. Miehensä on syntynyt 1975, mutta näyttää kuusikymppiseltä, joten hyvin sopivat toisilleen.
OhisMonet -57 -syntyneet ovat jo harmaantuneita ja monet 80-luvulla syntyneistäkin. Nuoren miehen ryhtihän tuolla on.
Reps. Nyt meni numerot väärinpäin, piti laittaa että -75-syntyneistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on raskaana. Siksi se vyötärö on tuollainen.
Tämä asu vie kyllä tehokkaasti huomion pois "pyöristyneestä vatsakummusta" tai muusta vastaavasta lehdistön kyttäämästä asiasta. Hyvä suunnitelma jos tarkoitus pitää vielä hetki salassa.
Raskaus on julkistettu aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on aina tarve tulla tänne haukkumaan/arvostelemaan muita? Jos on toinen omasta mielestä kamalan näköinen, sitä EI tarvitse tuoda tänne, jotta voi korostaa itseään. Minusta puku on kaunis, ja Pippa (sekä Meghan) itse 100varmasti kauniimpi(a) kuin te yhteensä. Ja semmoinen että ”onpa oudot ne ja ne, MINULLA on niin kauniit ja minä olen niin ihana ja minä minä minä yms” ovat inhottavia. Selvästi näkee että kaikki haukkujat ja huonolla tavalla arvostelijat tulevat tänne vikisemään jotta saisi korostettua omaa ”täydellisyyttään” vaikka sitä ei ole olemassa paskamaisen luonteen takia.
Yleensä tälläisten juttujen takana on lähes poikeuksetta katkerat rumat naiset, jotka yrittää nostattaa egonsa pohjamudasta haukkumalla muita. Jotenkin tuntuu että Pippa on oikeasti kaunotar isolla kirjaimella näihin palstahaukkujiin verrattuna. Näkisimmepä kuvat, saataisiin päivän naurut.
😘
Junttiläskit arvostelemassa...
Se on Middleton, ette edes nimeä osaa lukea/kirjoittaa. Saako arvata, Liidelissä ja Kitymarketissa hassaatte rahanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on aina tarve tulla tänne haukkumaan/arvostelemaan muita? Jos on toinen omasta mielestä kamalan näköinen, sitä EI tarvitse tuoda tänne, jotta voi korostaa itseään. Minusta puku on kaunis, ja Pippa (sekä Meghan) itse 100varmasti kauniimpi(a) kuin te yhteensä. Ja semmoinen että ”onpa oudot ne ja ne, MINULLA on niin kauniit ja minä olen niin ihana ja minä minä minä yms” ovat inhottavia. Selvästi näkee että kaikki haukkujat ja huonolla tavalla arvostelijat tulevat tänne vikisemään jotta saisi korostettua omaa ”täydellisyyttään” vaikka sitä ei ole olemassa paskamaisen luonteen takia.
Mitä sä nyt loukkaannut jonkun vieraan maan prinssin kälyn puolesta :D Ei hän suomea ymmärrä.
”Ei hän suomea ymmärrä.” — mistä sinä tiiät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tälläisten juttujen takana on lähes poikeuksetta katkerat rumat naiset, jotka yrittää nostattaa egonsa pohjamudasta haukkumalla muita. Jotenkin tuntuu että Pippa on oikeasti kaunotar isolla kirjaimella näihin palstahaukkujiin verrattuna. Näkisimmepä kuvat, saataisiin päivän naurut.
Samaa mieltä.
Pippahan ei tee mitään. Ei ole koskaan tehnyt. Suurin homma oli pyydystää aviomies ja laihduttaa. Aika loogista että pukeutumistaan, päätyötään, arvostellaan.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu. Pippa on maailmanluokan julkkis ja siksi täysin vapaata riistaa, mitä tulee arvostelun kohteena olemiseen. Kyllä hän tietää, että häntä arvostellaan jatkuvasti ja armottomasti, varsinkin tällaisilla anonyymeilla keskustelupalstoilla. Hän myös taatusti kestää itseensä kohdistuvan arvostelun – ainakin paljon paremmin kuin sinä vaikutat kestävän sen, että häntä arvostellaan. 😅
Tuossa pusketaan vahvasti seurapiirilady-mielikuvaa, jotta niillä vanhemmilla aatelisladyillä olisi helppo hyväksyä. Ihan sama onko istuva vai ei, kunhan antaa mahdollisimman konservatiivisen vaikutelman hienostuneesta rouvasta.