Järkyttävä asu Pippa Middeltonilla siskonsa lapsen ristiäisissä
https://img.ilcdn.fi/HHR6H96xGQC1AHDVNB6uXgoiKEM=/full-fit-in/612x/img-…
Rintoja ei nimeksikään ja sitten tollaise pussit niiden ympärillä.
Puku saa näyttämään kropan suoralta putkelta, eikös hällä pitänyt olla muotoja, ainakin takamus.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Irlannin kuvista näkee että Meghanilla on vain sellainen olkaimeton rintaliivin tapainen. Ei ihme että ne rinnat vinksottaa eri korkeudella.
Ja se Irlannin puku oli nyt sitten liian tiukka... hääkolttu oli liian löysä...
Meghan suosii näitä veneaukkoisia asuja. Ne ovat hankalia, koska alta näkyisi rintaliivien olkaimet, niin on laitettava olkaimettomat tai nänniteipit.
Kun katselen valokuvia "fab four:sta", uskon vahvasti, että Williamin lapset eivät koskaan tule nousemaan valtaistuimelle. Meghanin liittyminen joukkoon on viimeinen niitti alamäen kiihtymiselle.
Tämä "fab" polvi tulee kaatamaan kuningashuoneen sotkuillaan ihan taatusti ja jo on kyllä aikakin, heidän itsensäkin mielestä, kuten Harry avoimesti on kertonut. Niin ja Pippan mekko on ihan kamala!!
Siis apua, en oottanut mtn noin pahaa, toi on oikeesti ihan kamala.
Meghanin mekot ovat olleet ihmeen raskaan tuntuisia ja paksusta materiaalista, kuitenkin kesä parhaimmillaan. Tuo Irlannin mekko sopisi talvemmalla johonkin tilaisuuteen.
Meghanilla ei vain ole tyyliä. On tottunut siihen että paljas pinta toimii. Näyttää tosi arkiselta ja homsuiselta sekä asullisesti on aivan eri tyyliä miehensä kanssa joka siis pukeutuu kuten kuninkaalliset pukeutuvat. Ei tuo touhu ole mitään sooloilua vaan Meghan edustaa miestään ja tämän kuninkaallista perhettä noissa happeningeissa.
Pippan puku näyttää jossain kuvissa törkeän kamalalta mutta joissakin tosi hyvältä. Mekko vaan ei ollut valokuvallisesti hyvä valinta ja sen tietävät kaikki jotka valokuvausta harrastavat että vaikka luonnossa näyttää hyvältä niin valokuvissa ei ja toistapäin.
Catherine on ihan puhjennut kukkaan:) Aivan upea kroppa ja tietysti ne kuuluisat sääret. Meghan tulee aina jäämään varjoon. Itseasiassa Meghanille oli nolo juttu että kaveri kertoi hänen haluavan olevan uusi Diana sillä kukaan ei halua uutta Dianaa, on vaan yksi Diana. Onneksi Catherine on tämän tajunnut ja ottanut ihan oman tyylin edustamisen suhteen.
Kaunis vartalo on ja pukukin ihan hyvin sopii. Ne ovat nuo kameramiesten kuvakulmat jotka tällä kertaa eivät olleet onnistuneet. Puku sopii hälle just eikä melkein. Mikään ei roiku eikä kiristä ja vyötärökin erottuu selvästi. Upea vartalo!
Apua, mä luulin että tuo mies sen vierellä on isä tms.
Miksi on aina tarve tulla tänne haukkumaan/arvostelemaan muita? Jos on toinen omasta mielestä kamalan näköinen, sitä EI tarvitse tuoda tänne, jotta voi korostaa itseään. Minusta puku on kaunis, ja Pippa (sekä Meghan) itse 100varmasti kauniimpi(a) kuin te yhteensä. Ja semmoinen että ”onpa oudot ne ja ne, MINULLA on niin kauniit ja minä olen niin ihana ja minä minä minä yms” ovat inhottavia. Selvästi näkee että kaikki haukkujat ja huonolla tavalla arvostelijat tulevat tänne vikisemään jotta saisi korostettua omaa ”täydellisyyttään” vaikka sitä ei ole olemassa paskamaisen luonteen takia.
Vierailija kirjoitti:
https://peopledotcom.files.wordpress.com/2018/07/louis-17.jpg
No nyt onnistui:)
no tuossa ei näy se kamala helma kokonaan, puvun epäedulliset mittasuhteet näkyy paremmin kun on kokovartalokuva.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on aina tarve tulla tänne haukkumaan/arvostelemaan muita? Jos on toinen omasta mielestä kamalan näköinen, sitä EI tarvitse tuoda tänne, jotta voi korostaa itseään. Minusta puku on kaunis, ja Pippa (sekä Meghan) itse 100varmasti kauniimpi(a) kuin te yhteensä. Ja semmoinen että ”onpa oudot ne ja ne, MINULLA on niin kauniit ja minä olen niin ihana ja minä minä minä yms” ovat inhottavia. Selvästi näkee että kaikki haukkujat ja huonolla tavalla arvostelijat tulevat tänne vikisemään jotta saisi korostettua omaa ”täydellisyyttään” vaikka sitä ei ole olemassa paskamaisen luonteen takia.
Mitä sä nyt loukkaannut jonkun vieraan maan prinssin kälyn puolesta :D Ei hän suomea ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://peopledotcom.files.wordpress.com/2018/07/louis-17.jpg
No nyt onnistui:)
no tuossa ei näy se kamala helma kokonaan, puvun epäedulliset mittasuhteet näkyy paremmin kun on kokovartalokuva.
No en jaksa laittaa kokovartalokuvaa mutta helma näyttää hyvältä myös kun kuvaa ei ole otettu yläkantista eikä juuri sillä hetkellä kun Pippa on työntänyt ylävartaloaan eteenpäin. Tuossa järkyttävässä kuvassa joka näkyy joka paikassa naisen vartalo on niin epäedukkaassa asennossa kuin vain olla ja voi. Ei ihme että puku näyttää siltä ettei istu. Yläkroppa työntyneenä eteenpäin kuin vauhdilla olis tullut just nurkan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuivan näköinen pariskunta. Pippa on kolme vuotta tytärtäni nuorempi, tyttäreni on kymmenen vuotta nuoremman näköinen, vaikka hänkin on hoikka. Mutta on terveesti hoikka, kun lenkkeilee ja kuntoilee niin paljon.
Meneekö tyttären maraton alle kolmen tunnin? Entä itselläsi?
Vierailija kirjoitti:
Se on raskaana. Siksi se vyötärö on tuollainen.
Tämä asu vie kyllä tehokkaasti huomion pois "pyöristyneestä vatsakummusta" tai muusta vastaavasta lehdistön kyttäämästä asiasta. Hyvä suunnitelma jos tarkoitus pitää vielä hetki salassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on raskaana. Siksi se vyötärö on tuollainen.
Tämä asu vie kyllä tehokkaasti huomion pois "pyöristyneestä vatsakummusta" tai muusta vastaavasta lehdistön kyttäämästä asiasta. Hyvä suunnitelma jos tarkoitus pitää vielä hetki salassa.
Kyllä se on jo ihan julkistettu, se raskaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivan näköinen pariskunta. Pippa on kolme vuotta tytärtäni nuorempi, tyttäreni on kymmenen vuotta nuoremman näköinen, vaikka hänkin on hoikka. Mutta on terveesti hoikka, kun lenkkeilee ja kuntoilee niin paljon.
Tyttärellä menee, hiihtääkin lujaa. Tosin tykkää enemmän niistä ultrapitkistä polkujuoksuista.
Minä olen vammautunut, en voi juosta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuluneen näköinen tuo Pippa on, siinä ei nyt auta vaikka juoksisi maratonin kahteen tuntiin. Kuivan kesän orava, tupakoitsijan ja auringonottajan eloton iho ja aina hapan virnistys naamalla. Miehensä on syntynyt 1975, mutta näyttää kuusikymppiseltä, joten hyvin sopivat toisilleen.
Ohis
Erittäin hyvin naimisiin ovat päässeet Kate ja Pippa. Kuten Mekkahanikin.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tälläisten juttujen takana on lähes poikeuksetta katkerat rumat naiset, jotka yrittää nostattaa egonsa pohjamudasta haukkumalla muita. Jotenkin tuntuu että Pippa on oikeasti kaunotar isolla kirjaimella näihin palstahaukkujiin verrattuna. Näkisimmepä kuvat, saataisiin päivän naurut.
Wallis Simpsonin hääpuvussa oli hyvin samantyyppinen yläosa kuin Pipan puvussa (vihitty 1937). Alaosa oli kapea ja pitkä. Wallishan oli todella hoikka. Pipan puku itsessään ihan nätti, mutta ei sopinut hänelle mittasuhteiltaan.