Järkyttävä asu Pippa Middeltonilla siskonsa lapsen ristiäisissä
https://img.ilcdn.fi/HHR6H96xGQC1AHDVNB6uXgoiKEM=/full-fit-in/612x/img-…
Rintoja ei nimeksikään ja sitten tollaise pussit niiden ympärillä.
Puku saa näyttämään kropan suoralta putkelta, eikös hällä pitänyt olla muotoja, ainakin takamus.
Kommentit (171)
Mä en tajua tätä av-palstan Meghan-vihaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mekosta mutta millainen suhde näillä kahdella on? Eivät vaikuta onnellisilta.
Eipä se kai noissa piireissä niin tavoiteltavaa tai välttämätöntä olekaan.On ihan muut arvot. Äiti saanut molemmat nykerönenäiset tyttärensä hyviin naimisiin niin se on SE juttu!
Kun nyt ulkonäöistä puhutaan niin katsokaapa Katen,Pippan ja hovin nuorimman miniän profiileita.Kate on herttaisen näköinen ( varaa pukeutua,oppinut meikkaamaan ym) ja siinä suhteessa ihan kauniskin,mutta näiden kolmen kohdalla ei voi puhua suuren luokan varsinaisista kaunottarista!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään ymmärrä miksi just Pippaa kutsutaan kaunottareksi, mun mielestä Kate on paaaaaljon paljon kauniimpi ja jotenkin herttaisen oloinenkin!
Kyllähän Pippa sai aikanaan Harrynkin ihailun osakseen:) valokuvat eivät aina tee oikeutta ja Pippan kohdalla näin on usein. Mutta Catherine on todellakin puhjennut kukkaan. Voisi luulla että hän on hovin uusin nuorikko eikä suinkaan tylsä Meghan.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan..
En kovin tarkkaan seuraa maailman kuninkaallisia. Onko mulla mennyt ohitse joku juttu, onko se tehnyt jotain jonka takia sitä niin kovasti arvostellaan?
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa Meghan ei ole saavuttanut idoliasemaa Suomen ulkopuolellakaan:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mekosta mutta millainen suhde näillä kahdella on? Eivät vaikuta onnellisilta.
Eipä se kai noissa piireissä niin tavoiteltavaa tai välttämätöntä olekaan.On ihan muut arvot. Äiti saanut molemmat nykerönenäiset tyttärensä hyviin naimisiin niin se on SE juttu!
Kun nyt ulkonäöistä puhutaan niin katsokaapa Katen,Pippan ja hovin nuorimman miniän profiileita.Kate on herttaisen näköinen ( varaa pukeutua,oppinut meikkaamaan ym) ja siinä suhteessa ihan kauniskin,mutta näiden kolmen kohdalla ei voi puhua suuren luokan varsinaisista kaunottarista!
Onko sitten jokin syy, että näiden pitäisi olla ”suuren luokan kaunottaria”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan..
En kovin tarkkaan seuraa maailman kuninkaallisia. Onko mulla mennyt ohitse joku juttu, onko se tehnyt jotain jonka takia sitä niin kovasti arvostellaan?
Pyrkyri joka hoviin isolla taakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puku saa näyttämään kropan suoralta putkelta, eikös hällä pitänyt olla muotoja, ainakin takamus.
Menee vähän sivuun.......
Myönnän olevani aivan kauhea....... mutta olen jo pitkään katsonut etenkin kuningatarperheen naisia.Minkälaisia rintaliivejä he käyttävät kun ne tukevat rinnat niin alas ? Täm on mielestäni nähtävissä minkä tahansa vaatteen kanssa.Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota........IS:n uusimmassa Meghan kuvassa, jossa on musta mekko, näkyy tämä "ongelma". Mekko ei istu rintojen kohdalta, vai onko epäsopivat liivit. Minulla on kaapissa hyvin istuvia halpoja Prisma/Lindex liivejä, jotka tuovat ryhtiä asuun kuin asuun. Onko niin, ettei Meghan käytä liivejä ollenkaan, vaan jotain nänniteippejä?
Se mekko on ihan mielettömän ihana. Tyylikäs kuin mikä.
Englannin kuningashuoneessa vain ei naiset saisi käyttää mustia asuja muuta kuin hautajaisissa.
Samaten tuo kaula-aukko rikkoo etikettiä. Paljastaa liikaa.
Ja rinnat on muuten tosiaa liian alhaalla ja vielä eri korkeudella.
Ihan sama mitä etiketti sanoo. Mekko on silti tyylikäs.
Harvan naisen vartalo on täydellinen. Voi olla pienet tai isot tissit, vähemmän optimaalisella korkeudella ja monilla vieläpä erikokoiset.
Miten on oman vartalosi laita?
Mekko on kaunis, mutta ko tilaisuuteen väärä.
Minulla on rintaliivit ja mekon alla rinnat on samalla tasolla.
No, sepä hyvä. Se onkin sitten hyvä bodysheimata sellaisia joilla näin ei ole.
Ei se ole bodysheimaamista jos toteaa että mekko ei ole etiketin mukainen. Ja ne rintaliivit auttaisi.
Ihmettelen ettei kukaan ole auttanut Meghania koska nyt tulee noita mokia tämän tästä. Diana teki aikoinaan ihan saman mokan mustan iltapuvun kanssa.
Älä nyt viitsi. Tottakai toisen tissien arvosteleminen on bodysheimaamista.
Kun minä en kirjoittanut noita edellisiä viestejä. Menin vain katsomaan kuvia luettuani ne ja toden totta, rintaliivit joko puuttuu tai on hyvin huonolaatuiset. Rinnat on oudon alhaalla ja vielä eri korkeudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan..
Anteeksi mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän olevani aivan kauhea....... mutta olen jo pitkään katsonut etenkin kuningatarperheen naisia.Minkälaisia rintaliivejä he käyttävät kun ne tukevat rinnat niin alas ? Täm on mielestäni nähtävissä minkä tahansa vaatteen kanssa.Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota........IS:n uusimmassa Meghan kuvassa, jossa on musta mekko, näkyy tämä "ongelma". Mekko ei istu rintojen kohdalta, vai onko epäsopivat liivit. Minulla on kaapissa hyvin istuvia halpoja Prisma/Lindex liivejä, jotka tuovat ryhtiä asuun kuin asuun. Onko niin, ettei Meghan käytä liivejä ollenkaan, vaan jotain nänniteippejä?
Se mekko on ihan mielettömän ihana. Tyylikäs kuin mikä.
Englannin kuningashuoneessa vain ei naiset saisi käyttää mustia asuja muuta kuin hautajaisissa.
Samaten tuo kaula-aukko rikkoo etikettiä. Paljastaa liikaa.
Ja rinnat on muuten tosiaa liian alhaalla ja vielä eri korkeudella.
Ihan sama mitä etiketti sanoo. Mekko on silti tyylikäs.
Harvan naisen vartalo on täydellinen. Voi olla pienet tai isot tissit, vähemmän optimaalisella korkeudella ja monilla vieläpä erikokoiset.
Miten on oman vartalosi laita?
Mekko on kaunis, mutta ko tilaisuuteen väärä.
Minulla on rintaliivit ja mekon alla rinnat on samalla tasolla.
No, sepä hyvä. Se onkin sitten hyvä bodysheimata sellaisia joilla näin ei ole.
Ei se ole bodysheimaamista jos toteaa että mekko ei ole etiketin mukainen. Ja ne rintaliivit auttaisi.
Ihmettelen ettei kukaan ole auttanut Meghania koska nyt tulee noita mokia tämän tästä. Diana teki aikoinaan ihan saman mokan mustan iltapuvun kanssa.
Älä nyt viitsi. Tottakai toisen tissien arvosteleminen on bodysheimaamista.
Kun minä en kirjoittanut noita edellisiä viestejä. Menin vain katsomaan kuvia luettuani ne ja toden totta, rintaliivit joko puuttuu tai on hyvin huonolaatuiset. Rinnat on oudon alhaalla ja vielä eri korkeudella.
🙄
Kauhee mekko oli tämäkin vihertävä
https://www.dianalegacy.com/after-catherine-duchess-of-cambridge-third-…
Ehkä Pippalla ei vaan ole silmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan..
Anteeksi mitä?
Sori, piti kirjoittaa että tuli hoviin isolla taakalla (perhe Amerikassa). Vähän liikaa kuningattarelle wt perheen sähellykset.
Mulle tuli mekosta mieleen Wallis Simpsonin hääpuku. Väriä myöten.
Makuasioista ei voi kiistellä, vai kuinkas se meni😉
Pääasia, että itse viihtyy mekossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän olevani aivan kauhea....... mutta olen jo pitkään katsonut etenkin kuningatarperheen naisia.Minkälaisia rintaliivejä he käyttävät kun ne tukevat rinnat niin alas ? Täm on mielestäni nähtävissä minkä tahansa vaatteen kanssa.Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota........
Oletko katsonut Maximan rinnuksia? Hänellä on pienet rinnat ja saisi mielestäni ryhdistää olemustaan paremmilla liiveillä.
Rintojen nostaminen liiveillä ylös on huomion kiinnittämistä rintoihin. Ja varsinkin Elisabet - joka on muuten ollut uhkea nuoresta saakka - on tarkka siitä, ettei korosta rintojaan eikä koskaan näytä tissivakoa.
Mitä istuvuuteen tulee, hovilla on ollut vuosikymmeniä sama rintaliivitoimittaja (tosin vaihtui jokunen vuosi sitten, kun kuningattaren liivinsovittaja kirjoitti muistelmansa). Eli ammattilainen valitsee heidän liivinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan..
Anteeksi mitä?
Sori, piti kirjoittaa että tuli hoviin isolla taakalla (perhe Amerikassa). Vähän liikaa kuningattarelle wt perheen sähellykset.
Olisi kiva tietää kuka olisi av-mammojen arvoinen miniä englannin hoviin. Katea sätittiin pyrkyrinä, Meghan on nyt nähtävästi wt.
Myös Catherine on rupsahtanut todella rajusti.
Ehkä se on niin, että noin kuivakoilla naisilla rypyt ja ennenaikaisesti vanheneminen on yleisempää.
Jos Kate ja Pippa ovat jonkun mielestä kaunottaria, suosittelen tarkastamaan näkönsä.
Toivottavasti Meghanille ei kävisi samoin :(
Aviomies on pankkiiri joten on varaa ostaa kolttuja sun muuta mitä Dippa tarvitsee.
Tissi Gate:) Tissejä ei voi nostaa pushupeilla kaulan korkeudelle jos haluaa että vaatteet istuvat päälle kunnolla. Teidän ongelma on se, että olette ihan liian lumoutuneita silikonirinnoista ettekä enää edes tajua miltä luonnolliset rinnat näyttävät.