Montaako eri osaketta salkussasi? Moniko niistä plussalla?
Mulla 8 eri osaketta ja 5 plussalla. Esim Outokumpu ja Taaleri miinuksella, mutta onneksi ne jotka on plussalla, on sitä reilusti. Esim. Hensoldt +179%, ostin sitä sinä päivänä kun Ukrainan sota alkoi.
Kommentit (13)
Noh, noh on siellä osakkeita ja arvo nousee kaiken aikaa..!
Ei yhtään salkussa, pankkitili plussalla.
Vierailija kirjoitti:
Noh, noh on siellä osakkeita ja arvo nousee kaiken aikaa..!
Ja miksi vastasit, vaikka et vastannut kysymykseen?
Enpä ole katsonut tilannetta. Nyt on vain 3 yrityksen
Ei ole yksittäisiä osakkeita mutta rahastot 20 % plussalla. Alkuvuodesta oli 30 %.
43 firman osakeita ja 5 miinuksella,3 noin nollissa loput plussilla.
15 osaketta, 11 näistä plussalla. Lisäksi REITtejä pari, ne pikku miinuksella. Rahastoja 7, ne plussalla.
Minulla on joskus lapsena saatuja Nordean osakkeita muutama. Lisäksi on kolme asunto-osaketta ja MSCI-indeksirahastoa, jossa on muistaakseni 1500 eri yrityksen osakkeita.
En jaksa laskea, olisiko reilu kolmannes miinuksella ja loput plussalla. Etf:stä lähes kaikki on plussalla. Kokonaisuutena tältä vuodelta tällä hetkellä 2.3% plussaa, alkuvuonna kävi 8% plussalla, tippui oranssin ukon takia 10% miinukselle, ja on siitä palautunut tuohon.
Osingot ei mukana laskuissa kun appi ei näytä niitä automaattisesti enkä jaksa laskea.
Neljää, joista yksi miinuksella. Salkku yli 30% plussalla. Osinkojen nettotuotto noin 10%.
21 eri yrityksen osakkeita. Niistä 9 on plussalla. Kokonaisuudessaan salkku on 18 % plussalla. Lisäksi olen vuosien varrella saanut osakkeille osinkoja yhteensä 40 % niiden kokonaisostohinnasta.
Noh, kertokaa nyt, täällähän joka toinen sijoittaa pörssiin