Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiko lapsettomuushoidoissa kavijoita pelota noiden laakkeiden sivuvaikutukset, tai se miten ne vaurioittaa esim. maksaa... ???

Vierailija
28.04.2006 |

Mua ainakin mietityttäis miten mahtaa kroppa reagoida kaikenlaisiin myrkkyihin, mitkä ei todellakaan ole normaaleja " omia hormoneja" niinku lekurit väittää..

" Tässä sulle sun omaa keltarauhashormonia.. Ihan kun se ois normaalisti sellasissa mittasuhteissa normaalisti.."

HUI

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihäs siinä lapsi ole syntynyt adoptioperheeseen, vaan hänet on siiihen keinotekoisesti sijoitettu.

...Tämä nyt oli silkkaa sarkasmia, mutta kyllästyttää vähäsen se, että me hoitojen avulla lapsensa saaneet olisimme jotenkin luonnottomia....

Vierailija
42/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen perheeseen on adoptoitu, vaikka on biolapsiakin, ja sitä kautta äitiyden tuskuun täytetty..

Että ei nyt mitenkään liity tämän otsikon alle..

Adoptioneuvinnassa tuskin kehotetaan ottamaan vähän klomifenia tai lugesteronia saadaksesi lapsen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se oikein kirjotus!

Vierailija
44/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Moneen perheeseen on adoptoitu, vaikka on biolapsiakin, ja sitä kautta äitiyden tuskuun täytetty..

Että ei nyt mitenkään liity tämän otsikon alle..

Adoptioneuvinnassa tuskin kehotetaan ottamaan vähän klomifenia tai lugesteronia saadaksesi lapsen..

Vierailija
45/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tästä näkövinkkelistä todellakin, eikä naurata pätkääkään, itkettää teidän puolesta! Todella surullista.

Miks ei vaan voi ajatella, että kun ei saa lasta, niin ei saa.

Vierailija
46/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilman minkäänlaista hoitotoimenpidettä.

Että ei kovasti katkeraksi vedä..

Vierailija
47/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nämä lapset OVAT jo olemassa ja ilman rakkautta, huolenpitoa, turvaa.. kai se nyt on jokaiselle paras vaihtoehto että lapset saavat kodin ja vanhemmat laitoksen sijaan ja lasta kaipaava perhe lapsen. tämä jos mikä on nimenomaan luonnollista!

mutta se että tuhlataan aikaa, rahaa, voimavaroja siihen että pakotetaan elimistö toimimaan tietyllä tavalla..minusta se ei tunnu normaalilta.

Terv 41l

Vierailija
48/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen ongelmasta olet kiinnostuntu ???

Vierailija
49/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä tästä näkövinkkelistä todellakin, eikä naurata pätkääkään, itkettää teidän puolesta! Todella surullista.

Miks ei vaan voi ajatella, että kun ei saa lasta, niin ei saa.

Kuule, emme kaipaa sääliäsi laisinkaan. Sinulle on tässä nyt ilta tolkutettu, että useimmille ei niistä lapsettomuushoidoista tullut kummoisiakaan oireita, hormoneista ei monelle lainkaan.

Miksi ihmeessä ei lapsettomuudelle voi tehdä jotakin? Otat sinä päänsärkylääkettäkin (tai no susta en todellakaan tiedä ;=D), jos päätä särkee tai syöpähoitoja, jos sairastut syöpään.

Ja koeta nyt elää sen faktan kanssa, että lapsettomuus ei ole mikään jumalan kosto tai rangaistus tms. Moni meistä saa lapsettomuushoitolapsen jälkeen luomusti lapsia - tai päinvastoin on saanut jo luomulapsia, mutta sitten tarvitsee hoitoa seuraaviin raskauksiin.

Miksi juuri lapsettomuushoidot ovat monelle niin kamala mörkö?

Itse olen selostanut 6-vuotiaalle koeputkihedelmöityksellä saamalleni lapselle, että äiti ja isä tarvitsi hiukan lääkäritädin apua hänen saamisessaan ja sitten se onnistui, monen vuoden toivon ja yrityksen jälkeen. Ei se tuon kummempaa ole.

Vierailija
50/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käydään ensin läpi myös lapsettomuushoidot, ja jollei niistäkään ole apua, yritetääs vasta sitten adoptiota.

Onneksi olen saanut kaksi ihanaa lasta itse kantaa ja synnyttää- lapsettomuushoitojen avulla.

Adoptio tuntuisi laihalta lohdulta sen sijaan, että olen saanut kokea jotain niin upeaa!

T. 5- ja 1- vuotiaiden tyttösten ikionnellinen äippä

Vierailija
51/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin ihminen tarvitsee lääkitystä!

Ja ei oikeasti kenekään elämä tai itsetunto voi olla lapsesta kiinni!

Vierailija
52/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tapa, mutta se aiheuttaa ongelmia ihmísille. Jos sinulla tosiaan on - mitä kerroit - kaksi lasta, niin sinun pitäisi voida kuvitella se tuska, mikä sinulla olisi, jos et olisi heitä saanutkaan.

Jos homma on ratkaistavissa helposti ja turvallisesti lapsettomuushoidoilla - isolle osalle on - niin miksi ihmeessä niitä ei käyttäisi?

Vierailija
53/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap toiset eivät saisi käyttää lapsettomuushoitoja? Mikä sinua niissä vaivaa? Mitä sinä tiedät lapsettomuudesta, jos et ole itse sitä kokenut? En minäkään vaahtoa esim. eronneille, että ei se ero nyt niin kauheaa voi olla, kun en ole itse sitä kokenut.

Vierailija
54/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en enää jaksa leikkiä teidän kanssa..

Huomenna piinaan ylipainoisia, ja ylihuomiseksi keksin jotain ihan muuta..

Onnea kaikille PROVOON osallistuneille !!!!

Oikeen mukavata ja riemukasta VAPPUA kaikille !!!!

Mä meen nyt nukkumaan :)

Kevät terveisin *AP*

Vierailija
55/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, anteeksi nyt vaan, en taida kerrankin viitsiä toivottaa hyvää vappua tms.

Vierailija
56/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotat tai et.. (EVVK) Mä ainakin sain nauraa :D

Vierailija
57/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meen oikeesti nukkumaan !!

Nimimerkillä *provoilu on aihevapaan suola*

Vierailija
58/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta käydään suht tosissaan aivan samanlaisia keskusteluja, siksi naruttaminen on helppoa. Mutta on se sitten aitoa hämmästelyä tai provoilua, niin monet lapsettomuushoidoissa käyvät loukkaantuvat näistä.

Vierailija
59/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinäkin nukkumaan ! Sullahan ei pitänyt olla mitään kriisiä lapsettomuudesta ...

Ja tämä viesti ei ole ap:lta

Vierailija
60/60 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt meen oikeesti nukkumaan !!

Nimimerkillä *provoilu on aihevapaan suola*

Suurin osa " provosoituneista" kirjoitti omien kokemustensa pohjalta- sinä ap sen sijaan satuilit tarinoitasi, koska ilmeisesti oma elämäsi on liian tyhjää ja virikkeetöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän