Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli pistää vahinko kiertämään ja pölliä joku pyörä, kun meiltä on viety jo yhteensä viisi

Vierailija
09.07.2018 |

Jos tämä kerran täällä on se kulttuuri.
Torista olen joskus ostanut ja en tiedä, vaikka joku niistäkin olisi varastettu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois idästä tai radanvarresta. Helpottaapi.

Vierailija
2/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Oletkos pohtinut koskaan, että muuttaisit pyörien säilytystapaa?

Minulta ei ole kallista pyörää voihkittu, koska säilytän sitä kauppareissulla näkyvästi ja kotosalla taas häkkivarastossa asti. Juu, isompi työ mutta pyöräni on vielä tallessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun amfetamiinia nenään ja töihin! Iso-Jape aikoinaan laitto gemmin kerralla piriä suoneen ja pölli kerralla kolme pyörää. Yhdellä polki ja kaksi oli molemmilla olkapäillä. Tupakko palo suussa ja silmillä oli teboililta nyysityt aurinkolasit/pirikiikarit.

Vierailija
4/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole kallista pyörää voihkittu, koska säilytän sitä kauppareissulla näkyvästi ja kotosalla taas häkkivarastossa asti. Juu, isompi työ mutta pyöräni on vielä tallessa.

Aion ostaa jykevämmän lukon ja käyttää vielä halvempia pyöriä tästä lähin. Minulla on pitkäaikaissairaus eikä voimia nostella pyörää sisälle asuntoon tai varastoon. Ap

Vierailija
5/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakaan ei ikinä ole pyörää varastettu, vaikka välillä on myöhään yölläkin ollut keskustassa monen muun pyörän seassa lukittuna paksulla ketjulla, tuuriako vai pelottaako se iso lukko kuitenkin varkaita? Kotona tosiaan pyörä lukollisessa varastossa ja työpäivän ajan pyöräparkissa monen muun pyörän kanssa.

Vierailija
6/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä ohje mutta... Miksi pitäisi muuttaa omaa elämää paskaväen takia.

Paskaväki - Rehtiys 5-0.

Vierailija
7/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen lukenut fb:stä tuosta joidenkin ammatinharjoittamisesta, niin tuntuu kyllä että kenenkään ei pitäisi ostaa pyörää sieltä torista, ainakaan jollei selvästi ole myyjällä kuitit olemassa.

Toivon ettet varasta kuitenkaan.

t. minimieläkeläinen joka haaveilee pyörästä

Vierailija
8/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multakaan ei ikinä ole pyörää varastettu, vaikka välillä on myöhään yölläkin ollut keskustassa monen muun pyörän seassa lukittuna paksulla ketjulla, tuuriako vai pelottaako se iso lukko kuitenkin varkaita? Kotona tosiaan pyörä lukollisessa varastossa ja työpäivän ajan pyöräparkissa monen muun pyörän kanssa.

Ehkä tuuria, missä asut? Meiltä on kerran varastettu lukossa ollut pyörä portilla lukossa olleesta pihasta. Siis joko pyörä oli nostettu pihan korkean aidan yli, tai varas oli talon pihaan avaimilla päässyt ihminen. Ap

Vierailija
9/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä ohje mutta... Miksi pitäisi muuttaa omaa elämää paskaväen takia.

Paskaväki - Rehtiys 5-0.

Koska se on järkevää. Vähän sama asia kuin että miksi asentaisi esim. turvajärjestelmän kotiinsa: jotta ennalta-ehkäistään mahdollista ongelmaa. Välillä kaukaa viisas -ajattelutapa osoittautuu toimivaksi.

En väitä, että itse aina toimisin näin järkevästi, mutta muun muassa pyöräni kohdalla olen ollut tyytyväinen tietäen, että se myös tod.näk. on jatkossakin minun pyöräni.

Vierailija
10/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion ostaa jykevämmän lukon ja käyttää vielä halvempia pyöriä tästä lähin. Minulla on pitkäaikaissairaus eikä voimia nostella pyörää sisälle asuntoon tai varastoon. Ap

Pyörää voi taluttaa, sitä ei ole tarkoitus kantaa. Voi taluttaa tai ajaa.

Vierailija
11/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme radanvarressa ja ensimmäinen pyörä varastettiin kotipihaltalts keittiön ikkunan alta keskellä päivää, lapsi vain käväisi kotona ja sillävälin katosi pyörä.

Toinen varastettiin koulun pihalta vaikka oli kahdella lukolla kiinni. Turvakameratalleenteissa näkyi kun kaksi juippia sen pöllii käyttäen apunaan voimapihtejä.

Uusia pyöriä ei lapsille hankittu varastettavaksi.

Vierailija
12/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörää voi taluttaa, sitä ei ole tarkoitus kantaa. Voi taluttaa tai ajaa.

Ok, mutta on myös raskasta taluttaa pyörä rappusia pitkin ja vaarallista ajaa portaissa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi