Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä keskustelette nettideitin kanssa?

Ei jaksa enää yrittää
09.07.2018 |

Eli mitä juttelette ennen live-tapaamista netisä tapaamanne miehen kanssa? Omat keskustelut ovat menneet kutakuinkin näin: Ensin mies kyselee mittojani, paino,pituus, kuppikoko. Sitten siirrytään kuvan vonkaamiseen (jos siis sellaisia ei vielä ole). Kuvista siirrytään kyselemään seksimieltymyksiä: asennot, kuinka monta partneria on ollut ja mistä tykkään. Seuraavaksi alkaa alastonkuvien pyytäminen. Jos sellaisen lähettää, pyydetään rohkeampaa kuvaa. Lähikuvaa pimpasta. Videota aktista jne. Sitä jatkuukin sitten sen aikaa kunnes miestä alkaa kyllästyttämään kun kaikki on jo nähty.
Siinä sitten itse olen kysellyt jotain miehestä, onko perhettä, mitä tykkää puuhailla vapailla, työstä ja sen semmoista mitä nyt haluaa ihmisestä tietää kun tutustuu. Nämä mies kokee yleensä tivaamisena. Kerrron myös itsestäni, millainen olen luonteeltani, mistä tykkään, entisestä elämästäni ym. mitä nyt LUULISI toisen haluavan tietää kun tutustuu. Tämän mies kokee kyllästyttävänä. Ei koskaan kysy näitä asioita,vaan kerron niitä oma-aloitteisesti. Koska ei kysy.
Sitten alkaa viestit harvenemaan. Lopulta huomaan, etttä se olen aina minä, joka laittaa ekan viestin jotta yhteys muodostuu. Seuraavaksi huomaan, että mie vastailee sanomisiini enää yhdellä sanalla.
Mitä tästä voi päätellä? Eivätkö miehet osaa/halua keskustella/tutustua. Vai ovatko ne vain ja ainoastaan vonkumassa ru*nkkumatskua nettideiteiltä? En jaksa enää hakata päätä seinään etsiäkseni seurustelukumppania netistä, kun kaava on aina tämä sama. Miten teillä on mennyt?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä kysyn ihan vain pari perusjuttua ja pyydän tosi nopeasti treffeille. Kaikki nettichattailu on ihan turhaa kun vasta kasvokkain huomaa onko kemiaa.

Vierailija
2/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vieras kaava Mulle! En vastaa kuppikoon kyselijöille! Paljon fiksumpaakin kirjoitteluseuraa löytyy! Mutta eivät kaikille toki kirjoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä kysyn ihan vain pari perusjuttua ja pyydän tosi nopeasti treffeille. Kaikki nettichattailu on ihan turhaa kun vasta kasvokkain huomaa onko kemiaa.

Eli kysyt ihan vaan pari peruskuvaa?

Vierailija
4/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko aloittaja nettideiteille lähettänyt kuvat pimpasta, alastomasta kropasta, aktista etc?  "Kun kaikki on jo nähty"?

Itselleni tuollaisten kuvien vonkaaminen on jo merkki siitä että nyt ei seurankaipuut kohtaa.

Vierailija
5/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kysyt ihan vaan pari peruskuvaa?

Ei kun kuvat on kyllä naisilla jo profiilissa, en yleensä edes juttele kuvatomien kanssa.

Mulle on tärkeää esim naisen liikunnallisuus joten yritän kysyä harrastuksia. Jos vastauksena tulee että "en harrasta oikein mitään" niin nainen ei pääse jatkoon.

Vierailija
6/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida olla järjen jättiläinen!!!

Vierailija
7/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikokojen kyselijät ja kuvien vonkaajat kannattaa jättää omaan arvoonsa. Nämä eivät etsi normaalia parisuhdetta, kokemusta on.

Vierailija
8/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu loppuisi omalla kohdallani kuppikoon kysymiseen.

Vierailija
9/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginan tiukkuudesta kysyn ensimmäisenä.

Vierailija
10/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt sentään mieheltä vaadit pari kuvaa peniksestä, että näkee onko ihan katkarapu vai kunnollinen.

Vierailija
11/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä keskustelu ole koskaan lähtenyt tällaisille urille.

Vierailija
12/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä saitilla ap oikein deittailee? Itellö ei ees tinderissä oo tullu yhtäkään tommosta kyselijää vastaan, enkö kyllä tommosen kanssa keskustelua edes jatkaisi.

Vierailija
13/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä nyt sentään mieheltä vaadit pari kuvaa peniksestä, että näkee onko ihan katkarapu vai kunnollinen.

Tosimies lähettää muutamat dickpicit ennen kuin tajutaan edes kysyä.

Vierailija
14/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosimies lähettää muutamat dickpicit ennen kuin tajutaan edes kysyä.

Tottakai! Herrasmies ymmärtää pyytämättä lähettää pari kuvaa maistiaisiksi heti alkuu. Etenkin jos on näyttävä varustus. Sillä saadaan sopivan rento aloitus keskustelulle avattua.

15/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole kyllä kertaakaan moisia kysellyt. Ihan perusjuttuja mitä tekee työkseen, lapsia vai ei, lemmikit, harrastukset, jne. No aika nopeasti ne naisetkin lopettaa sen kirjottelun ihan ilman mitään seksijuttujakin. Eli ei ole hyvä tyyli tämäkään.

Vierailija
16/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeles tänne naitavaks. 1/10 tulee.

Vierailija
17/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotajuttuja.

Vierailija
18/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sen verran viestitellään, että missä tavataan. Turha kirjoitella enempää.

Samana päivänä tapaaminen ja jos ei synkkaa (ensivaikutelmaan kannattaa luottaa) niin seuraavana päivänä joku muu.

Vierailija
19/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Empä ole kyllä kertaakaan moisia kysellyt. Ihan perusjuttuja mitä tekee työkseen, lapsia vai ei, lemmikit, harrastukset, jne. No aika nopeasti ne naisetkin lopettaa sen kirjottelun ihan ilman mitään seksijuttujakin. Eli ei ole hyvä tyyli tämäkään.

Suosittelisin juttelemaan ihan niitä näitä. Niistä näkee, lähteekö juttu lentoon vai ei ja löytyykö samanlaista huumoria tai suhtautumista asioihin tai sitä kemiaa. Sitten siinä sivussa voi tutustua ja käydä läpi faktoja. Itse olen tutustunut moneen mieheen pelien yhteydessä ja sieltä sitten napsahti yksi ihan tosissaan.

20/52 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Suosittelisin juttelemaan ihan niitä näitä. Niistä näkee, lähteekö juttu lentoon vai ei ja löytyykö samanlaista huumoria tai suhtautumista asioihin tai sitä kemiaa. Sitten siinä sivussa voi tutustua ja käydä läpi faktoja. Itse olen tutustunut moneen mieheen pelien yhteydessä ja sieltä sitten napsahti yksi ihan tosissaan.

Mitä tarkoitat pelien yhteydessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän