Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mahdollista ettei huomaa exän olevan hyvä ennen kuin eroaa

Vierailija
09.07.2018 |

Nimittäin ex ei ole laihtunut eikä rikastunut, mutta näyttää olevan hyvin suosittu vain pari vuotta eron jälkeen... en ymmärrä tätä. Enkö nähnyt hänessä jotain, jonka muut nyt näkevät?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun eksä olisi sinulle yhtään sopivampi kuin ennenkään. Eikö ole ihan hyvä, että eksällä menee hyvin ja on löytänyt samanhenkistä seuraa. Ei kaikki sovi toisilleen ja taatusti teillä oli syynne erota..

Vierailija
2/8 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se, mutta eikös se ole kiva, että hän on päässyt elämässä eteenpäin? Toivottavasti sinäkin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo "suosittuus" johtua ihan vaan siitä että on vapailla markkinoilla. Tottakai ihminen etsii jotain sen parisuhteen tilalle.  Itse ainakin olen aina sosiaalisempi sinkkuna (siis ei tarkoita että kuksii ympäriinsä, vaan ihan kavereiden kanssa enemmän tekemisissä). Parissa vuodessa persoonakin ehtii muuttua jo paljon, ehkä sä olet ollut riippakivenä hänelle ja on nyt iloisempi ja vetää ihmisiä puoleensa?

Vierailija
4/8 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin silti kummallista. Mun kaveritkin usein sanoi että se on vähän outo, että ei edes ollut vain mun mielipiteeni vaan ihan yleinen.

Vierailija
5/8 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. - Yleisemminkin minusta tuntuu, että on helpompi nähdä kauemmaksi kuin lähelle. - Joskus minusta myös tuntuu, että on kahdenlaisia tyyppejä. Hieman kärjistäen heitä, jotka löytävät ja kohtaavat helpommin ja vaivattomammin itselleen seuraa, jonka kanssa ovat sekä valmiita että halukkaita perustamaan liiton (tässä: parisuhteen). Ja sitten on meitä jotka olemme vuosia tai joku varmaan voisi sanoa, että aina sinkkuja.

Tämä ei tarkoita tai merkitse, että meissä aina sinkkuna olleissa tai olevissa (ns. ikisinkuissa)  olisi sen kummemmin mitään erityistä vikaa tai puutetta.

Enemmän minua ainakin hieman hirvittää sitten se kolmas tyyppi, joka ei yksinkertaisesti kykene tai pysty elämään ja olemaan yksin. Ja syy tähän "kyvyttömyyteen" ei ole niin yksinkertainen, että taustalla olisi, jokin hyvin vakava sairaus tai vamma, jolloin tavallisimmistakin arkiaskareista selviäminen vaatisi 2. osapuolen myötävaikutusta. -Ei useinkaan tai välttämättä nimenomaisesti kumppania vaan, jonkun, enempi hoitohenkilökunnan edustajan joka hoitaa ja huolehtii. - - - Omaishoitajat, joita arvostan ja kunnioitan ovat sitten oma lukunsa    

Vierailija
6/8 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu se on muillakin lapsilla. Oma lelu on tylsä, kunnes sen näkee toisen kädessä. Silloin se pitää saada heti takaisin.

Vierailija
7/8 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittu = hyvä?

Vierailija
8/8 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittu = hyvä?

En tiedä, onko näin. Tuskin. Mutta silti olen huomannut ja jonkun kerran olen lukenut tältä palstalta, jonkun toisen miehen jakavan samantapaisen kokemuksen. - Kokemuksen siitä, että jos tai kun on parisuhteessa (naisen kanssa) niin moni naisista ja myös muista miehistä ottaa herkemmin kontaktia ja osoittaa kiinnostusta kuin silloin kun on sinkku. - Siis jos kärjistää, niin voisi hätäisesti pääteltynä luulla, että kumppani tai seuraa vierelle saaneena on paljon suositumpi kaikkien muidenkin silmissä kuin tai jos vain olet liikenteessä yksin ja sinkkuna....