Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen sinkkuus on ongelma muille?

06.07.2018 |

Olen nuori parikymppinen nainen ja muut naiset jatkuvasti jauhavat sinkkuudestani. Ei, en enää jaksa miehiä. En halua deittailla enää enkä muutenkaan olla miesten kanssa tekemisissä. Ainakaan toistaiseksi. Muut naiset jatkuvasti ihmettelevät tätä ja sanovat esim no ei se kauaa enää jatku tai kyllä vielä löydät jonkun. Osa on jopa syrjinyt minua miehen puutteen takia tai vihjannut, että olen arvoton. Moni vihjailee, että olen nirso.

Miksi muiden on pakko puuttua miessuhteisiini? On todella rankkaa, kun aina joutuu samoja asioita kertaamaan.

Kommentit (51)

21/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Siis nää tilanteet menee niin usein, että joku kysyy onko poikaystävää. Vastaan usein ettei ole enkä haluakaan tms. Sitten alkaa ihmettely ja haukkuminen. Usein kysytään, oletko tosissasi. Saatetaan ruotia mitä vikaa minussa on. Pohditaan miksen ole seurustellut, olenko esim nirso. Itse en tähän mene mukaan.

Miksi et voi vaan vastata ei? Miksi alat "puolustelemaan" omia heikkouksia?

ps. vastaa ensi kerralla, että sinulla on tyttöystävä.

No niinhän minä vastaankin. En puolustele mitään heikkouksia. Niitä minulla ei ole eikä ole tarvetta puolustella.

Vierailija
22/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä he ovat sanoneet, kun olet heiltä tätä kysynyt?  Ei se minulle ainakaan ole mikään ongelma, enkä usko että kovin monelle muullekaan. Joten voi olla hieman haasteellista saada täältä vastausta kysymykseen joka pitää kysyä asianosaisilta.

Mitään en ole kysynyt. Alkavat vain raivota kun ohimennen mainitsen eläväni yksin. Saattavat kieltäytyä ystävystymästä ja pyörittelevät silmiään halveksivasti.

Missä räkälöissä sinä oikein pyörit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin sidukan jälkeen itket yksinäisyyttäsi ja kuinka miehet on sikoja? Ja laulat Kaija Koota ja muita voimaannuttavia karaokebiisejä?

Äh...kyllä ap on näitä jotka katsoo muita lempeästi hymyillen nenän varttaan pitkin kuinka on suhteessa muita parempi ihminen, kun ei sitä miestä halua.

24/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta tulee näitä kommentteja usein ihan kaveripiirissä ja työpaikoilla. Arkisissa ympyröissä. Joskus miehiltä, esim.sukulaisilta tai treffeillä.

Vierailija
25/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Siis nää tilanteet menee niin usein, että joku kysyy onko poikaystävää. Vastaan usein ettei ole enkä haluakaan tms. Sitten alkaa ihmettely ja haukkuminen. Usein kysytään, oletko tosissasi. Saatetaan ruotia mitä vikaa minussa on. Pohditaan miksen ole seurustellut, olenko esim nirso. Itse en tähän mene mukaan.

Miksi et voi vaan vastata ei? Miksi alat "puolustelemaan" omia heikkouksia?

ps. vastaa ensi kerralla, että sinulla on tyttöystävä.

No niinhän minä vastaankin. En puolustele mitään heikkouksia. Niitä minulla ei ole eikä ole tarvetta puolustella.

Juuri kerroit, että vastaat ettet haluakaan tms...tuo lause kumoaa sen ein.

26/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parin sidukan jälkeen itket yksinäisyyttäsi ja kuinka miehet on sikoja? Ja laulat Kaija Koota ja muita voimaannuttavia karaokebiisejä?

Äh...kyllä ap on näitä jotka katsoo muita lempeästi hymyillen nenän varttaan pitkin kuinka on suhteessa muita parempi ihminen, kun ei sitä miestä halua.

Nyt jotain rajaa. En edes mainosta sinkkuuttani vaan muita se tuntuu häiritsevän.

Vierailija
27/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Naisilta tulee näitä kommentteja usein ihan kaveripiirissä ja työpaikoilla. Arkisissa ympyröissä. Joskus miehiltä, esim.sukulaisilta tai treffeillä.

Ok. Yli 16- vuotta sinkkuna enkä ole tuollaista käytöstä kokenut.

Vierailija
28/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotias kyllästynyt miehiin, vaikka on todennäköisesti ollut tekemisissä vasta poikien kanssa?

29/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotias kyllästynyt miehiin, vaikka on todennäköisesti ollut tekemisissä vasta poikien kanssa?

Pitäisi ehkä sanoa vastakkaiseen sukupuoleen. Ja kyllä, kaikki luottamus on mennyt.

Vierailija
30/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä minäkään ole kokenut vastaavaa vaikka koko ikäni sinkkuna olen ollut ilman mitään säätöjä. Kaverit eivät kysele tai utele mitään eikä muutkaan tutut pahemmin. Tai no tätini hieman tuossa viimeksi rupesi sanomaan ettei noin nirso saa olla kun en edelleenkään seurustele kenenkään kanssa ja äitinikin välillä vihjailee mutta kai on menettämässä toivonsa jo mun suhteen. Mitä tähän voi sanua kun Ei vaan ikinä ole kenenkään kanssa tullut tehtyä lähempää tuttavuutta eikä kiinnosta miehen etsiminenkään. Ei muut siihen oikein mitään kommentoi.

31/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä seurustellut edes "leikisti" ja näiden kamalien kokemusten takia en tiedä haluanko edes.

Vierailija
32/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Mä en oo ikinä seurustellut edes "leikisti" ja näiden kamalien kokemusten takia en tiedä haluanko edes.

Kamalien?

33/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Kamalien?

Nii miehet on vaa pitäny pilkkanaan esim tehny vedon saako mut sänkyyn. Huoritellu ja valehdellu päin naamaa. On pakotettu seksiin jne.

Vierailija
34/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Kamalien?

Nii miehet on vaa pitäny pilkkanaan esim tehny vedon saako mut sänkyyn. Huoritellu ja valehdellu päin naamaa. On pakotettu seksiin jne.

Tollasia ne kaikki miehet on. Myös niiden, jotka väittävät olevansa onnellisia parisuhteessa. 

Vierailija
35/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Kamalien?

Pakko esittää uudelleen jo aiemminkin esitetty kysymys...millaisissa piireissä sinä oikein pyörit? 

36/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä olen suurimman osan tavannut nyt aikuisiällä. Livenä miehet ei juurikaan lähesty ja nuorempana vain harvoin. Joskus joku kaveri Facebookissa kännissä laittoi viestiä. Paljon ollut ahdistelua koulussa poikien taholta...

37/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Kamalien?

Tollasia ne kaikki miehet on. Myös niiden, jotka väittävät olevansa onnellisia parisuhteessa. 

Joo näin mäkin uskon. Varsinkin, kun kokemukset tätä puoltaa.

Vierailija
38/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle itselle sekä miehet että naiset kysyy missä kumppani? Itseä häiritsee koska en niin vakavaa suhdetta halua koska kaksi aikasempaa suhdetta toinen kesti 11v ja toinen 9v. Niin nyt haluaisin vaan olla. Toki tossa nyt on mies jonka kanssa olen mutta heti pitäs viiä näytille, kysytään suhteesta,,rasittavaa tuo painostus ja ulkopuolelta tulevat paineet että pitäs seurustella.

Ja jos johonkin matkal lähetään niin nää kyseliät kenen kaa meet, rauhas ei saa tehä mitään

Vierailija
39/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Kamalien?

Jos pakotetaan seksiin, pitää mennä poliisille. Suosittelisin kaveripiirin vaihtoa. Ja jos vetää puoleensa ahdistelijoita magneetin lailla, olisi muutenkin hyvä miettiä miksi näin on, kun näin ei käy kaikille.

Vierailija
40/51 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Kamalien?

Jos pakotetaan seksiin, pitää mennä poliisille. Suosittelisin kaveripiirin vaihtoa. Ja jos vetää puoleensa ahdistelijoita magneetin lailla, olisi muutenkin hyvä miettiä miksi näin on, kun näin ei käy kaikille.

Hienoa miten mies tulee selittämään, että millaista naisena oleminen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän