Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä asuvat

Vierailija
06.07.2018 |

Oletteko koskaan miettineet pois muuttoa huutelevien aggressiivistenkin avohoitopotilaiden takia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En onneksi törmää turhan usein tuollaisiin.

Vierailija
2/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään törmää usein mutta joskus. Silloin houkuttaa kyllä ajatus muualla asumisesta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole koskaan huudeltu Helsingissä. Sen sijaan toissa päivänä ajoimme Viitasaarelta Kuopioon ja pysähdyimme Maaningalla. Siellä joku kumma tyyppi heilutteli risua ja uhosi piiskaavansa meidät.

Vierailija
4/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Harvemmin sellaisiin törmää. Luultavasti pahemmin huutelee ne joilla ei ole mitään hoitokontaktia mihinkään (en heidänkään takia miettisi muuttoa).

Vierailija
5/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse avohoitopotilas. Et huomaisi sitä minusta mitenkään ulkoa päin etkä myöskään käytöksestäni. Epäilen että kukaan normaalijärkinen ei tuolla selvinpäin mitään huutele oli sitten avohoidossa tai ei. Ja joo lähtökohtaisesti siellä avohoidossakin hoidetaan ihmisiä kuntoon ei jätetä heitteille kadulle huutelemaan.

Vierailija
6/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silti niitä aggressiivisia tyyppejä on, jotka käy päällekin. Miksi he ovat vapaalla jalalla?

Vierailija
7/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on paras. En ikinä muuttaisi maalle. Onneksi kaikki isovanhempani älysivät muuttaa Helsinkiin opiskelemaan, niin ei tarvitse edes mennä maalle sukuloimaan!

Vierailija
8/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustassa noita on...Täällä lähiössä ei niinkään.

Vierailija
9/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuosta syystä, kohdalle on sattunut ainoastaan yksi (1) aggressiivinen narkki. Erään toisen, nimeltämainitsemattoman ihmisryhmän vuoksi olen kyllä alkanut suunnitella muuttoa.

Vierailija
10/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silti niitä aggressiivisia tyyppejä on, jotka käy päällekin. Miksi he ovat vapaalla jalalla?

Helsingin ulkopuolellahan väkivaltaa tai aggressiivisuutta ei esiinny ollenkaan.

Vierailija
11/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä avohoitopotilaiden vuoksi olisi täältä pois muuttamassa. Itse pitkään heidän kanssaan työskennelleenä havainnut että he harvoin ovat kaduilla huutelemassa.

Nämä päihteiden käyttäjät enemmän käyttäytyvät häiritsevästi. Juuri tänään sain sporassa erään tälläisen sankarin lonkerot päälleni ja vi*un haistattelut perääni. Näille tyypeille harvemmin mikään järkipuhe menee perille. 

Vierailija
12/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipipäitä on muuallakin. Ero on siinä, että landelta puuttuu fiksu porukka lähes kokonaan. Asun rivarissa Helsingissä ja 90% tason asukkaista on akateemisissa töissä (yksi vanhus ainoa poikkeus). Ei taida landelta löytyä vastaavanlaista rivaria?

Vierailija
13/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä avohoitopotilaiden vuoksi olisi täältä pois muuttamassa. Itse pitkään heidän kanssaan työskennelleenä havainnut että he harvoin ovat kaduilla huutelemassa.

Nämä päihteiden käyttäjät enemmän käyttäytyvät häiritsevästi. Juuri tänään sain sporassa erään tälläisen sankarin lonkerot päälleni ja vi*un haistattelut perääni. Näille tyypeille harvemmin mikään järkipuhe menee perille. 

Kai soitit poliisit? Oliko arskat silmillä?

Vierailija
14/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa naapurini on tuollainen. Lähinnä olen miettinyt muuttoa toiseen taloon enkä toiseen kaupunkiin.

Vierailija
15/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette halua asua sellaisella alueella jossa asuu myös arabeja ja afrikkalaisia

Vierailija
16/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa naapurini on tuollainen. Lähinnä olen miettinyt muuttoa toiseen taloon enkä toiseen kaupunkiin.

Kyllä urpolle pitäisi antaa varoitus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi