Helsingissä asuvat
Oletteko koskaan miettineet pois muuttoa huutelevien aggressiivistenkin avohoitopotilaiden takia?
Kommentit (16)
En minäkään törmää usein mutta joskus. Silloin houkuttaa kyllä ajatus muualla asumisesta :D
Ei minulle ole koskaan huudeltu Helsingissä. Sen sijaan toissa päivänä ajoimme Viitasaarelta Kuopioon ja pysähdyimme Maaningalla. Siellä joku kumma tyyppi heilutteli risua ja uhosi piiskaavansa meidät.
En. Harvemmin sellaisiin törmää. Luultavasti pahemmin huutelee ne joilla ei ole mitään hoitokontaktia mihinkään (en heidänkään takia miettisi muuttoa).
Olen itse avohoitopotilas. Et huomaisi sitä minusta mitenkään ulkoa päin etkä myöskään käytöksestäni. Epäilen että kukaan normaalijärkinen ei tuolla selvinpäin mitään huutele oli sitten avohoidossa tai ei. Ja joo lähtökohtaisesti siellä avohoidossakin hoidetaan ihmisiä kuntoon ei jätetä heitteille kadulle huutelemaan.
No silti niitä aggressiivisia tyyppejä on, jotka käy päällekin. Miksi he ovat vapaalla jalalla?
Helsinki on paras. En ikinä muuttaisi maalle. Onneksi kaikki isovanhempani älysivät muuttaa Helsinkiin opiskelemaan, niin ei tarvitse edes mennä maalle sukuloimaan!
Keskustassa noita on...Täällä lähiössä ei niinkään.
Enpä ole tuosta syystä, kohdalle on sattunut ainoastaan yksi (1) aggressiivinen narkki. Erään toisen, nimeltämainitsemattoman ihmisryhmän vuoksi olen kyllä alkanut suunnitella muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
No silti niitä aggressiivisia tyyppejä on, jotka käy päällekin. Miksi he ovat vapaalla jalalla?
Helsingin ulkopuolellahan väkivaltaa tai aggressiivisuutta ei esiinny ollenkaan.
No enpä avohoitopotilaiden vuoksi olisi täältä pois muuttamassa. Itse pitkään heidän kanssaan työskennelleenä havainnut että he harvoin ovat kaduilla huutelemassa.
Nämä päihteiden käyttäjät enemmän käyttäytyvät häiritsevästi. Juuri tänään sain sporassa erään tälläisen sankarin lonkerot päälleni ja vi*un haistattelut perääni. Näille tyypeille harvemmin mikään järkipuhe menee perille.
Pipipäitä on muuallakin. Ero on siinä, että landelta puuttuu fiksu porukka lähes kokonaan. Asun rivarissa Helsingissä ja 90% tason asukkaista on akateemisissa töissä (yksi vanhus ainoa poikkeus). Ei taida landelta löytyä vastaavanlaista rivaria?
Vierailija kirjoitti:
No enpä avohoitopotilaiden vuoksi olisi täältä pois muuttamassa. Itse pitkään heidän kanssaan työskennelleenä havainnut että he harvoin ovat kaduilla huutelemassa.
Nämä päihteiden käyttäjät enemmän käyttäytyvät häiritsevästi. Juuri tänään sain sporassa erään tälläisen sankarin lonkerot päälleni ja vi*un haistattelut perääni. Näille tyypeille harvemmin mikään järkipuhe menee perille.
Kai soitit poliisit? Oliko arskat silmillä?
Itse asiassa naapurini on tuollainen. Lähinnä olen miettinyt muuttoa toiseen taloon enkä toiseen kaupunkiin.
Ette halua asua sellaisella alueella jossa asuu myös arabeja ja afrikkalaisia
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa naapurini on tuollainen. Lähinnä olen miettinyt muuttoa toiseen taloon enkä toiseen kaupunkiin.
Kyllä urpolle pitäisi antaa varoitus
En ole. En onneksi törmää turhan usein tuollaisiin.