Ihmiset jotka WhatsAppissa paikalla mutta eivät vastaa mitään!
Noloa!
Paikalla aamulla, päivällä, illalla ja ei muka ole aikaa laittaa esim: ” hei, vastaan sinulle myöhemmin 😊”
Tosi törkeää, en pidä oikeana ystävänä!
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku käynyt alapeukuttamassa järjestään kaikki
Ihan vaan vastapainoksi kun ite yläpeukutat järjestään OMAT (tyhmät) kommenttisi! :D
Av-mamman älykäs tunnustus
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset laittavat joka hemmetin ryhmäviestiin yläpeukkuja sun muuta ok-viestiä. En tajua tuota kulttuuria. En halua vastaanottaa niitä peukkujanne, joilla ei ole mitään arvoa. Laittakaa viestiä sitten, kun teillä on jotain sanottavaa.
👍😜
Hyi mikä sovellus. Miten ihmisillä riittääkin noin paljon kerrottavaa toisille? Itsellä ei siis ole tätä sovellusta, ei messengeriä, ei Facebookia kännykässä enkä koe jääneeni yhtään mistään paitsi.
Alkaisi ahdistaa jos jotkut vahtisivat tulemisiani ja menemisiä sovelluksen käytössä ja vihaan muutenkin tekstiviestien näpyttelyä, mieluummin soitan jos asiaa on koska silloin saan vastauksenkin heti.
Ja siis pitäisi innokkaana olla kattomassa joidenkin pelkkiä peukkuviestejäkin?
Huhhuh. Tätä sovellusta ei ikinä tule mun puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku käynyt alapeukuttamassa järjestään kaikki
Ihan vaan vastapainoksi kun ite yläpeukutat järjestään OMAT (tyhmät) kommenttisi! :D
Av-mamman älykäs tunnustus
Ja mikäs se sinne taas lipsahtikaan? No yläpeukku omaan kommenttiis tietenkin :D
"Mulla lukee watsapissa, vastaan kun kerkeen."
Voisitko suomentaa?
Paljon tinderin kautta treffanneena tuo on tullut jo tutuksi.
Kun naisella kestää 10 tuntia vastata treffipyyntöön vaikka ollut koko ajan paikalla niin tiedän jo ilman viestiä että sieltä on tulossa epäsuorat pakit. "olisi kyllä kiva mutta kun on niin kiire viikko"
Tutun kanssa tuli kaupat sovittua, ilmeisesti tällä mieli muuttuikin ja ajatteli luistella hommasta eroon heittäytymällä vastaamattomaksi urpoksi. Olen jo pariin kertaan viikon aikana kysynyt, että miten on ja vieläkö kiinnostaa tavara, mutta ei vaan vastausta kuulu vaikka viestit on kuitattu luetuiksi. Asiallista, todella asiallista.
Eli miten suhtautua ihmiseen joka ei vastaa ollenkaan???
Mies on whatsapissa paikalla koko ajan, pitkiä aikoja kerrallaan. Silti ei vastaa minun viestiini. Meneillään näköjään kiinnostavampia keskusteluja toisten naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on whatsapissa paikalla koko ajan, pitkiä aikoja kerrallaan. Silti ei vastaa minun viestiini. Meneillään näköjään kiinnostavampia keskusteluja toisten naisten kanssa.
Tää on tuttua.. sit kun ei ookaan enää seuraa muista niin tulee seksiehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tutun kanssa tuli kaupat sovittua, ilmeisesti tällä mieli muuttuikin ja ajatteli luistella hommasta eroon heittäytymällä vastaamattomaksi urpoksi. Olen jo pariin kertaan viikon aikana kysynyt, että miten on ja vieläkö kiinnostaa tavara, mutta ei vaan vastausta kuulu vaikka viestit on kuitattu luetuiksi. Asiallista, todella asiallista.
Soittaa et oo viittiny?
Vierailija kirjoitti:
Tavara?
Osalla aika mielenkiintonen näkemys ystävyydestä jos viestiin vastaamattomuus aiheuttaa välirikon. Ette te mitään ystäviä oo, kavereita ehkä just ja just.
95% ihmisistä on mulkkuja (mun Whatsapp kavereista 100%), siksi en vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä sen näät kenen kanssa keskustelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei sillä kuulemma ole miespuolisia läheisiä kavereita. Kenen muun kanssa keskustelisi kuin Tinderistä poimimiensa naisten?
Vierailija kirjoitti:
Mistä Whatsapissa näkee kuka on paikalla ja kuka ei? Näkeekö myös jostain että jos ei ole lukenut viesteja tai on lukenut?
Siinä.on ne kaksi kuittausmerkkiä oikeassa laidassa viestin lopussa, kun ne on siniset, viesti on luettu, harmaat lukematta. Samoin näkee kaveri sinulta.
Ylhäällä nimen alla teksti paikalla tai kellonaika saman päivän aikana, jolloin viimeksi ollut paikalla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei sillä kuulemma ole miespuolisia läheisiä kavereita. Kenen muun kanssa keskustelisi kuin Tinderistä poimimiensa naisten?
Jos näkyy teksti paikalla, voi toisella olla vain se sivu auki eli viimeisen viestin jälkeen poistunut sovelluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näkyy teksti paikalla, voi toisella olla vain se sivu auki eli viimeisen viestin jälkeen poistunut sovelluksesta.
Ei poistunut