Ihmiset jotka WhatsAppissa paikalla mutta eivät vastaa mitään!
Noloa!
Paikalla aamulla, päivällä, illalla ja ei muka ole aikaa laittaa esim: ” hei, vastaan sinulle myöhemmin 😊”
Tosi törkeää, en pidä oikeana ystävänä!
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti mitä jankuttajia. Se, että käytössä on wa ei tarkoita, että minulla on velvollisuus vastata joka viestiin. Mulla on lähipiirissä ja työkavereista ihmisiä, jotka lisäilee milloin mihinkin ryhmään ja jo alkaa pommitus. Mä keskityn välillä ihan vaan omiin asioihini ja vastaan omalle lapselleni wa ssa mutten joka ketjun joka kysymykseen.
Lopettakaa oman mielenterveytenne takia jo se kyttäily!!!!!!
Ei, me lopetetaan vaan viestittely sulle ja kaltaisillesi.
Ps. Itsehän sinä siinä jankutat myös. Meinaatko, että ainoastaan sulla on oikeus keskustella?
Hyvä lopettakaa ja jättäkää normaalit ihmiset rauhaan!!!!
Huonoa käytöstä vastaamattomuus, Huoh! Ehkä jos olisi vaan yksi taho jonka kanssa viestitään. Ilmeisesti kyttääjillä on yksi ainut kaveri, joka on wa ssa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä kuin 21!!!!!!!!!!!
Oletko oikeasti niin tyhmä, ettet huomaa, mitne helposti sinut tunnistaa 21:ksi? Mä annan vinkin: tuollainen ylenmääräinen huutomerkkien käyttö paljastaa, että kirjoittelet itsellesi komppiviestejä. Noloa, niin noloa....
Vierailija kirjoitti:
Huonoa käytöstä vastaamattomuus, Huoh! Ehkä jos olisi vaan yksi taho jonka kanssa viestitään. Ilmeisesti kyttääjillä on yksi ainut kaveri, joka on wa ssa.
Hauskaa, miten monta samansisältöistä kommenttia sinä 21 jaksat tänne tehtailla, ja juuri SINÄ syytit muita jankuttamisesta.
Ps. Miten tuo kaverien määrä asiaan liittyy? Kyllä sen näkee ihan yhtä lailla, onko toinen ollut wa:ssa juuri sinun ketjussasi vai ei, vaikka wa-kavereita olisi tsiljoona. Jos on aikaa lukea viesti, on aikaa ainakin jossakin vaiheessa päivää kuitata siihen jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, miten monta samansisältöistä kommenttia sinä 21 jaksat tänne tehtailla, ja juuri SINÄ syytit muita jankuttamisesta.
Ps. Miten tuo kaverien määrä asiaan liittyy? Kyllä sen näkee ihan yhtä lailla, onko toinen ollut wa:ssa juuri sinun ketjussasi vai ei, vaikka wa-kavereita olisi tsiljoona. Jos on aikaa lukea viesti, on aikaa ainakin jossakin vaiheessa päivää kuitata siihen jotakin.
Tällä vastaajalla taitaa olla joku pikaviestimien aiheuttama paranoidi jakso päällä! Kannattaako oikeesti niitä edes käyttää jos pahimmillaan alkaa ystävyyssuhteet olla vaakalaudalla kun sekunttikellon kanssa stalkataan milloin joku ottaa suhun kontaktia. Järkytyt varmasti tästä tiedosta mutta: jotkut meistä ei kaipaa viestittelykamuja jopa viikkoon! Pikaviestimien käyttöä kun toisilla rajoittaa katsos tämä kännykän ulkopuolella oleva ELÄMÄ :D
Niin, ei montaa sekuntia kestä "kuitata" viesti vastaamalla, että nyt on kiire, vastaan kunnolla myöhemmin. Kuinka kauan aikaa kuluu sitten siihen, kun lähettää kuittauksen 15 muullekin ihmiselle? Siinä vaiheessa ehtii jo kahvitauko loppua, eikä ehtinyt reagoida siihen viestiin, mihin olisi pitänyt ehtiä reagoida mahdollisimman pian.
Mulle riittää "kuittaukseksi" ne siniset väkäset. Niistä huomaan, että kaveri on saanut viestini ja lukenut sen ja vastaa sitten kun jaksaa, viitsii ja ehtii. Samoin toimin itse, eli ne siniset väkäset kertovat myös mun kavereille minun lukeneen heidän viestinsä. En ala erikseen viesteillä kuittaamaan ja kertomaan itsestäänselvää asiaa: eli että vastaan kunhan jaksan ja ehdin.
Mä luen viestit, kun ehdin mutta en aina just silloin ehdi vastata. Jos joku loukkaantuu nii en jatkossa edes lue viestejä. Ihmisillä on toivottavasti muutakin elämää kuin some. En itsekään oleta viestiä lähettäessäni, että vastaus tulee reaaliajassa. Jos haluaa keskustella just sillä hetkellä, niin voi soittaa.
Aina ei ehdi ja joskus ei muista. Jos kaupassa huomaan viestin niin en ala siellä vastaileen. Kotona sit kun on ajatus mukana. Tai jos oon kaverin kanssa niin en ala siinä kenellekään toiselle vastailemaan. Varsinkin jos tiedän, ettei ole kiireinen asia. Mua ärsyttää muutenkin sellainen, et joillekin ihmisille pitää olla aina tavoitettavissa. Mul oli joskus kaveri, joka laittoi koko illan viestiä, vaikka oli just tavattu. Jos vastasin niin viestejä saattoi tulla kymmeniä. Joskus sit tein niin etten vastannut ollenkaan, koska halusin tehdä muutakin kuin roikkua puhelimessa. Tää kaveri piti sitten mykkäkoulua seuraavan kerran kun tavattiin. Puhelut oli myös sellaisia, et vaikka kymmeniä kertoja sanoin, et meen nyt kauppaan niin ei lopettanut millään. Kaupan kassallakin saattoi vielä jankuttaa juttujaan. Muutaman kerran löin luurin korvaan, et nyt pitää lopettaa, moi! Mun oli pakko ottaa lopulta etäisyyttä, kun alkoi olla turhan intensiivistä ja vaativaa tuo yhteydenpito. Aikuinen +30v ihminen oli.
Mä olen varmaan juuri toi ihminen jota joku kiroo että on paikalla ja on paikalla mutta ei vaan vastaa. Voin sanoa että jos joku sellainen joka viestittelee harvemmmin kuin kerta viikkoon laitan viestin niin vastaan oikeastaan heti lukiessa edes jotain. Sen sijaan jos viesti tulee ihmiseltä joka laittaa viestiä joka päivä, parhaimmillaan kymmeniä viestejä päivässä niin joo en todellakaan vastaa joka viestiin jotain enkä reagoi heti. Jos joka päivä ollaan yhteydessä niin harvoin on sellaista asiaa joka vaatisi välitöntä vastausta minulta ja se on vaan kelvattava että minä vastaan sitten kun jaksan paneutua asiaan.
En vain jaksa vastata toisinaan. Silloin en vastaa.
Mä en nyt tajua, miksi ette voi soittaa jos asia on tärkeä ja haluatte vastauksen heti?
Itsellä on ainakin monia tilanteita jolloin en vastaa vaan saatan vain vilkaista viestit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaamattomuus ei ole huonoa käytöstä, siihen voi olla lukemattomia syitä. Huonoa käytöstä on pommittaa viesteillä jatkuvasti. Jokaista ajatusta ei tarvitse jakaa, jokaista asiaa ei tarvitse kysyä.
Jos kerran on aikaa moneen otteeseen tsekata saamansa viesit, on aikaa myös vastata JOTAIN. Vaikka vaan että nyt ei ehdi.
Minusta tuollainen vastaus on hirvittävän tyly. En voisi ikinä vastata noin.
Miksi pitäisi vastata että ei ehdi vastata, eikö se ole sanomattakin selvää?
Minä tsekkaan työpäivän aikana vain lapsilta tulleet viestit ja vastaan niihin. En muihin, en ole ajatellutkaan että joku tätäkin kyttäisi.
Ihmiset laittavat joka hemmetin ryhmäviestiin yläpeukkuja sun muuta ok-viestiä. En tajua tuota kulttuuria. En halua vastaanottaa niitä peukkujanne, joilla ei ole mitään arvoa. Laittakaa viestiä sitten, kun teillä on jotain sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
15 ja muut ketjun lukutaidottomat: missä kohtaa ap sanoo, että haluaa vastauksen silmänräpäyksessä?
Hän sanoo, että kaveri on ollut useaan otteeseen päivän aikana wa:ssa, mutta ei ole lainkaan vastannut.
Voisin olettaa, ettei edes ole eka kerta.
Joskus minulla vie kauan huomata viestejä, koska kännykkä on käsilaukussa, enkä ole kuullut viestiääntä. Mutta silloin sen näkeekin wa:sta, etten ole ollut näkösällä. Nyt kumminkin ap sanoo, että kaveri on tsekkaillut viestejä pitkin päivää.
Ja aina vastaan, vaikka myöhässäkin - ja pahoittelen, etten ole huomannut viestiä aiemmin.
Kyllä minusta ap on oikeassa siinä, että vastaamattomuus on huonoa käytöstä. Ja käytös ilmaisee, ettei toista ystävyys oikeasti kiinnosta.
Jos joku käyttäytyy tuolla lailla, ei kannata sitten enää ihmetellä, miksi yhteydenotot loppuvat.
6
Samaa mieltä!!!!
Aivan törkeää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi vastata että ei ehdi vastata, eikö se ole sanomattakin selvää?
Minä tsekkaan työpäivän aikana vain lapsilta tulleet viestit ja vastaan niihin. En muihin, en ole ajatellutkaan että joku tätäkin kyttäisi.
Kuulostat todella ikävältä ihmiseltä.
Entäpä jos sulla on vaikka lapseton ystävä, joka tosiaan odottaisi vastaustasi ja jolla ei ole sinun tärkeitä kiireitäsi?
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt tajua, miksi ette voi soittaa jos asia on tärkeä ja haluatte vastauksen heti?
Itsellä on ainakin monia tilanteita jolloin en vastaa vaan saatan vain vilkaista viestit!
Tuskin nämä sun tärkeät tilanteet ikuisesti kestää.
Joku käynyt alapeukuttamassa järjestään kaikki
Voi helvetti mitä jankuttajia. Se, että käytössä on wa ei tarkoita, että minulla on velvollisuus vastata joka viestiin. Mulla on lähipiirissä ja työkavereista ihmisiä, jotka lisäilee milloin mihinkin ryhmään ja jo alkaa pommitus. Mä keskityn välillä ihan vaan omiin asioihini ja vastaan omalle lapselleni wa ssa mutten joka ketjun joka kysymykseen.
Lopettakaa oman mielenterveytenne takia jo se kyttäily!!!!!!