Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset jotka WhatsAppissa paikalla mutta eivät vastaa mitään!

Vierailija
06.07.2018 |

Noloa!

Paikalla aamulla, päivällä, illalla ja ei muka ole aikaa laittaa esim: ” hei, vastaan sinulle myöhemmin 😊”

Tosi törkeää, en pidä oikeana ystävänä!

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä periaatteessa kännykkä kielto mutta mulla ei ole erikseen kelloa joten pidän puhelinta kellona joten vilasen joo tulleen viestin mutta en voi vastata työaikana viesteihin. Jos kaverit mut sen takia skippaa niin antaa mennä vaan.

Vierailija
62/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Whatsapissa näkee kuka on paikalla ja kuka ei? Näkeekö myös jostain että jos ei ole lukenut viesteja tai on lukenut?

Siinä.on ne kaksi kuittausmerkkiä oikeassa laidassa viestin lopussa, kun ne on siniset, viesti on luettu, harmaat lukematta. Samoin näkee kaveri sinulta.

Ylhäällä nimen alla teksti paikalla tai kellonaika saman päivän aikana, jolloin viimeksi ollut paikalla jne.

Sen kellonajan saa kyl poiskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Whatsapissa näkee kuka on paikalla ja kuka ei? Näkeekö myös jostain että jos ei ole lukenut viesteja tai on lukenut?

Siinä.on ne kaksi kuittausmerkkiä oikeassa laidassa viestin lopussa, kun ne on siniset, viesti on luettu, harmaat lukematta. Samoin näkee kaveri sinulta.

Ylhäällä nimen alla teksti paikalla tai kellonaika saman päivän aikana, jolloin viimeksi ollut paikalla jne.

Sen paikallaolon voi myös kätkeä, mutta sitten ei itsekään näe koska toinen on ollut paikalla. Viestit voi myös lukea tilapalkista tai näytöltä avaamatta whatsapp viestiä, jolloinka vv jää harmaaksi.

Vierailija
64/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miten suhtautua ihmiseen joka ei vastaa ollenkaan???

En viestittele enää ollenkaan.

Vierailija
65/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on whatsapissa paikalla koko ajan, pitkiä aikoja kerrallaan. Silti ei vastaa minun viestiini. Meneillään näköjään kiinnostavampia keskusteluja toisten naisten kanssa.

Mistä sä sen näät kenen kanssa keskustelee?

No kun ei sillä kuulemma ole miespuolisia läheisiä kavereita. Kenen muun kanssa keskustelisi kuin Tinderistä poimimiensa naisten?

Jos näkyy teksti paikalla, voi toisella olla vain se sivu auki eli viimeisen viestin jälkeen poistunut sovelluksesta.

Mut puhelinhan pimenee jonkin ajan kuluttua? Sitäpaitsi melkein 5min välein tulee uudestaan paikalle.

Vierailija
66/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla lukee watsapissa, vastaan kun kerkeen."

Voisitko suomentaa?

Hän on laittanut ilmeisesti tuon tekstin profiiliinsa, että se näkyy aina siinä nimen alla.

Vierailija
67/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on whatsapissa paikalla koko ajan, pitkiä aikoja kerrallaan. Silti ei vastaa minun viestiini. Meneillään näköjään kiinnostavampia keskusteluja toisten naisten kanssa.

No kun ei sillä kuulemma ole miespuolisia läheisiä kavereita. Kenen muun kanssa keskustelisi kuin Tinderistä poimimiensa naisten?

Jos näkyy teksti paikalla, voi toisella olla vain se sivu auki eli viimeisen viestin jälkeen poistunut sovelluksesta.

Mut puhelinhan pimenee jonkin ajan kuluttua? Sitäpaitsi melkein 5min välein tulee uudestaan paikalle.

Jos ei sulje sovelluksia, niin siellä ne on auki, vaikka näyttö pimenee.

Vierailija
68/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki mies joka antaa huomiota sinulle eikä muille naisille.

Vierailija
69/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan Facebookista hänet ja en kyläile enää! Mitä näkemään vaivaa, kun ei hänkään näe?

Vierailija
70/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppendaali

Vierailija
71/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vastaa viestiin, jos sillä hetkellä ei huvita vastata. Lukukuittauksesta näkee, että olen kaverin viestittämästä asiasta kuitenkin tietoinen.  Vastaan sitten, kun tuntuu siltä, ja ainakaan omassa kaveripiirissä kaikki viestit eivät vaadi edes vastausta (en ala mitään väkinäisiä hymiiöitä laittamaan jaettuihin linkkeihin tms). Se, että minulla on puhelimessani jokin sovellus, ei tarkoita, että olisin saavutettavissa ihan koko ajan. Jos on erityisen tärkeää asiaa, joka vaatii nopeaa reagointia, niin minulle pitää soittaa. Samoin itse soitan, jos on jotain, mihin tarvitsen vastauksen heti (hyvin harvoin sellaista on, soitettuja puheluita on keskimäärin 5 minuutin edestä kuukaudessa).

Vaikka vastailu ei huvittaisi, niin luen toki saamani viestit siltä varalta, että niissä kuitenkin on jotain erityisen tärkeää, kiinnostavaa tms. Saatan myös viestitellä hyvinkin aktiivisesti jonkun muun kanssa, koska se viestittely on sillä hetkellä olennaisempaa, tärkeämpää tai ihan vain mielenkiintoisempaa. Jos joku tekee siitä tulkinnan, että HÄN ei kiinnosta minua, koska en vastaa viestiin heti, niin ei voi mitään. Olen siinä määrin nuori, että olen ennen teini-ikää astunut kännykkäaikaan, mutta muistan kyllä vielä sen, että kuulumisia soiteltiin ja puhuttiin, jos toinen sattui vastaamaan. Nyt pitäisi olla kaikkien ihmisten käden ulottuvilla ihan jatkuvasti, muuten joku loukkaantuu verisesti. (Eikä tietenkään sano asiasta suoraan, vaan alkaa pelailla pelejä hidastelemalla itsekin vastauksissaan, mököttämällä tai laittamalla välit dramaattisesti poikki.)

Vierailija
72/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kaikille heti, paitsi yhdelle ystävälleni joka lähettelee ketjukirjeitä ja kyselee tyhmiä juttuja useimmiten.

Vierailija
73/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako ihmistä teidän whatsappeissa keskimäärin on? Kymmeniä? Onko tullut mieleen, että siellä voi tosiaan olla aamulla keskustelu x:n kanssa, päivällä y:n ja iltapäivällä z:n, ja siksi hän ei ole ehtinyt vastata juuri sinun tärkeään (?) asiaasi.

Kaikilla ei myöskään ole kasvanut luuri kämmeneen kiinni.

Jos on tärkeää ja kiireellistä asiaa, niin soittaa.

Vierailija
74/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako ihmistä teidän whatsappeissa keskimäärin on? Kymmeniä? Onko tullut mieleen, että siellä voi tosiaan olla aamulla keskustelu x:n kanssa, päivällä y:n ja iltapäivällä z:n, ja siksi hän ei ole ehtinyt vastata juuri sinun tärkeään (?) asiaasi.

Kaikilla ei myöskään ole kasvanut luuri kämmeneen kiinni.

Jos on tärkeää ja kiireellistä asiaa, niin soittaa.

Just nii! Neiti 1 neiti 2 neiti 3 neiti 4 neiti 5....

Vierailija
75/102 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
76/102 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina en vaan ehdi vastata ajatuksella. Hoidan pieniä lapsia kotona, joten en ehdi olla puhelin kourassa kokoaikaa. Nykyään teen niin, että jos en ehdi vastata tai lukea viestiä ajatuksella, silmäilen viestin sisällön nopeasti puhelimen aloitusruudulta ilmoituksista. Sisältö ja sen kiireellisyys paljastuu yleensä siinä ilman lukukuittaista ja jos asia on vähemmän tärkeä, voin hyvällä omallatunnolla palata asiaan kun on sopiva hetki.

Vierailija
77/102 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa!

Paikalla aamulla, päivällä, illalla ja ei muka ole aikaa laittaa esim: ” hei, vastaan sinulle myöhemmin 😊”

Tosi törkeää, en pidä oikeana ystävänä!

Kyllä on. Ja ovat törkeitä sikoja.

Varkaita suurimmaksi osaa sellaiset. Ansaitsisivat olla Trumpin sijaan HS:n uutisessa sika naama vertailussa jossa vertailtiin Trumppia ja sian naamaa.

TRUMP EI OLE SIKA!

PASKA HEVONEN ON PASKA HEVONEN!

Vierailija
78/102 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa nykypäivän jatkuvan tavoitettavuuden vaatimusta. Aina pitäisi olla valmis keskustelemaan Messengerissä ja Whatsapissa kun joku keksii laittaa viestiä. Ennen sentään pystyi vain olemaan vastaamatta puhelimeen jos ei juuri sillä hetkellä ehtinyt/halunnut jutella. Ja muinaisina aikoina se puhelin oli vain kotona, joten saatoit liikkua kodin ulkopuolella ilman, että kuka tahansa tuttavistasi saattoi vaatia huomiotasi kun olet kassaajonossa/auton ratissa kuskaamassa lasta harrastukseen/uimahallissa jne. Minä en pidä "aikavarkaista", haluan itse määritellä koska olen yhteydessä tuttuihin. Yritän kyllä muistaa vastata sitten kun siihen on sopiva hetki. Esim. yksi läheiseni saattaa jo vartin päästä vastata kiukkuisen oloisena "Niin???" jos en ole heti vastannut hänen kysymyksensä. Joo, olin ajamassa 20 km päähän viemään lasta ratsastamaan, oikeastiko olisi pitänyt pysäyttää auto, jotta olisin voinut hänen viestiinsä vastata? Melko itsekeskeistä meininkiä nykyään.

Vierailija
79/102 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksa nykypäivän jatkuvan tavoitettavuuden vaatimusta. Aina pitäisi olla valmis keskustelemaan Messengerissä ja Whatsapissa kun joku keksii laittaa viestiä. Ennen sentään pystyi vain olemaan vastaamatta puhelimeen jos ei juuri sillä hetkellä ehtinyt/halunnut jutella. Ja muinaisina aikoina se puhelin oli vain kotona, joten saatoit liikkua kodin ulkopuolella ilman, että kuka tahansa tuttavistasi saattoi vaatia huomiotasi kun olet kassaajonossa/auton ratissa kuskaamassa lasta harrastukseen/uimahallissa jne. Minä en pidä "aikavarkaista", haluan itse määritellä koska olen yhteydessä tuttuihin. Yritän kyllä muistaa vastata sitten kun siihen on sopiva hetki. Esim. yksi läheiseni saattaa jo vartin päästä vastata kiukkuisen oloisena "Niin???" jos en ole heti vastannut hänen kysymyksensä. Joo, olin ajamassa 20 km päähän viemään lasta ratsastamaan, oikeastiko olisi pitänyt pysäyttää auto, jotta olisin voinut hänen viestiinsä vastata? Melko itsekeskeistä meininkiä nykyään.

Ja kun sinulle tulee tämä "viitsimisen hetki" odotat muiden olevan valmiina viestittelyyn? Minä minä minä - minä en nyt viitsi, minulla ei nyt ole aikaa, minulla on muutakin, minun kallisarvoinen aikani on niin paljon kalliimpaa kuin sinun...mitäs jos sitten yritettäis välillä asettua sen toisenkin asemaan ja arvostaa sitä ja käyttäytyä YSTÄVÄLLISESTI?! Mites ois?

Vierailija
80/102 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun sinulle tulee tämä "viitsimisen hetki" odotat muiden olevan valmiina viestittelyyn? Minä minä minä - minä en nyt viitsi, minulla ei nyt ole aikaa, minulla on muutakin, minun kallisarvoinen aikani on niin paljon kalliimpaa kuin sinun...mitäs jos sitten yritettäis välillä asettua sen toisenkin asemaan ja arvostaa sitä ja käyttäytyä YSTÄVÄLLISESTI?! Mites ois?

Mielestäni on aivan neutraalia käyttäytymistä kun vastaa sitten kun siihen on aikaa. En minäkään odota, että ystäväni vastaavat samalla hetkellä kun minä laitan viestin, koska tiedän että suurin osa heistäkin elää nyt ruuhkavuosiaan.