Ihmiset jotka WhatsAppissa paikalla mutta eivät vastaa mitään!
Noloa!
Paikalla aamulla, päivällä, illalla ja ei muka ole aikaa laittaa esim: ” hei, vastaan sinulle myöhemmin 😊”
Tosi törkeää, en pidä oikeana ystävänä!
Kommentit (102)
En vastaa työaikana mitään, jos ei ole tosi tärkeää. Saatan vilkaista. Tiedoksi, että toisille ihmisille tulee ryhmäviestejä ja muita viestejä valtavasti ja kyllä niihin kuittailuohin menee silloin aikaa, lyhysiinkin. Toisilla on työkäytössäkin ko. sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs, jos on meneillään jokin itselle kivempi keskustelu kuin sinun kanssasi olisi?
Itsellä muutama terapeuttina pitävä kaveri taas pommittaa väliaikatietoja omasta Niin Kiinnostavasta Elämästään kysymättä ikinä, mitä esim minulle kuuluu. Lakkaan vastaamasta näille aina jossain vaiheessa, kerran oikeaa keskustelua ei ole vaan vain yksipuolinen tilitys. En minä ole velvollinen keskustelemaan kaverin elämästä kerta toisensa jälkeen, kerran kaveria ei koskaan kiinnosta minun elämäni ja kuulumiseni.
Siksi olen paikalla, koska käyn oikeita keskusteluja oikeiden kavereiden kanssa. Mietipä sitä, kun seuraavan kerran ihmettelet, miksei sulle vastata.
En minäkään välttämättä heti vastaa, mutta tämä oli kyllä todella inhoittava viesti. Onneksi minulla ei ole tällaisia "ystäviä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs, jos on meneillään jokin itselle kivempi keskustelu kuin sinun kanssasi olisi?
Itsellä muutama terapeuttina pitävä kaveri taas pommittaa väliaikatietoja omasta Niin Kiinnostavasta Elämästään kysymättä ikinä, mitä esim minulle kuuluu. Lakkaan vastaamasta näille aina jossain vaiheessa, kerran oikeaa keskustelua ei ole vaan vain yksipuolinen tilitys. En minä ole velvollinen keskustelemaan kaverin elämästä kerta toisensa jälkeen, kerran kaveria ei koskaan kiinnosta minun elämäni ja kuulumiseni.
Siksi olen paikalla, koska käyn oikeita keskusteluja oikeiden kavereiden kanssa. Mietipä sitä, kun seuraavan kerran ihmettelet, miksei sulle vastata.
En minäkään välttämättä heti vastaa, mutta tämä oli kyllä todella inhoittava viesti. Onneksi minulla ei ole tällaisia "ystäviä".
Ohis: Tällainen ihmisestä tulee silloin, kun joka puolella laitetaan venymään, venymään ja venymään toisten eteen. Lopulta kuuluu päässä "naks" ja enää ei vain jaksa venyä yksipuolisten ystävyyssuhteiden eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on whatsapissa paikalla koko ajan, pitkiä aikoja kerrallaan. Silti ei vastaa minun viestiini. Meneillään näköjään kiinnostavampia keskusteluja toisten naisten kanssa.
Mistä sä sen näät kenen kanssa keskustelee?
No kun ei sillä kuulemma ole miespuolisia läheisiä kavereita. Kenen muun kanssa keskustelisi kuin Tinderistä poimimiensa naisten?
Jos näkyy teksti paikalla, voi toisella olla vain se sivu auki eli viimeisen viestin jälkeen poistunut sovelluksesta.
Mut puhelinhan pimenee jonkin ajan kuluttua? Sitäpaitsi melkein 5min välein tulee uudestaan paikalle.
Jos ei sulje sovelluksia, niin siellä ne on auki, vaikka näyttö pimenee.
No mutta jos joku mies on vähän väliä whatsappissa paikalla niin kyllä se kielii siitä, että on monta naista kierroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on whatsapissa paikalla koko ajan, pitkiä aikoja kerrallaan. Silti ei vastaa minun viestiini. Meneillään näköjään kiinnostavampia keskusteluja toisten naisten kanssa.
No kun ei sillä kuulemma ole miespuolisia läheisiä kavereita. Kenen muun kanssa keskustelisi kuin Tinderistä poimimiensa naisten?
Jos näkyy teksti paikalla, voi toisella olla vain se sivu auki eli viimeisen viestin jälkeen poistunut sovelluksesta.
Mut puhelinhan pimenee jonkin ajan kuluttua? Sitäpaitsi melkein 5min välein tulee uudestaan paikalle.
No mutta jos joku mies on vähän väliä whatsappissa paikalla niin kyllä se kielii siitä, että on monta naista kierroksessa.
Mistä lähtien whatsapp on ollut joku deittisovellus? Kyllä minä juttelen siellä kavereiden, äidin, veljen, lapsien, lapsien kavereiden vanhempien jne kanssa. Eikö teillä oikeasti ole muuta elämää kuin jotkut deittailut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien whatsapp on ollut joku deittisovellus? Kyllä minä juttelen siellä kavereiden, äidin, veljen, lapsien, lapsien kavereiden vanhempien jne kanssa. Eikö teillä oikeasti ole muuta elämää kuin jotkut deittailut?
Hahhhah! Nii vissii
Onneksi mulla ei ole sellaisia ystäviä jotka pommittavat koko ajan viesteillä, tai suuttuvat jos niihin ei vastaa. Ollaan kuitenkin aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhhah! Nii vissii
Millä tavalla sinä sitten viestittelet noiden muiden kanssa? Tekstiviesteillä vai?
Wa:ssa näkyy paikalla olevana myös, jos nettiselaimessa on wa auki. Itsellä se jää usein koneelle auki vaikka puuhailisin jotain ihan muuta. Muille se näkyy kuin olisin koko ajan wa:ssa puhelimella.
Saan yön aikana 500 viestiä eri ryhmiin. En jaksa lukea kaikkia viestejä vaikka olenkin paikalla. Jos on tärkeätä asiaa niin soita. Vastaan yölläkin puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Saan yön aikana 500 viestiä eri ryhmiin. En jaksa lukea kaikkia viestejä vaikka olenkin paikalla. Jos on tärkeätä asiaa niin soita. Vastaan yölläkin puhelimeen.
Seuralaispalvelu? 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Eli miten suhtautua ihmiseen joka ei vastaa ollenkaan???
Tavataan silloin tällöin muttei vastaa viesteihin? Tavatessa kaikki tuntuu olevan hyvin?
Itse pidän sekä lukukuittaukset poissa päältä, sekä paikallaolotiedon. Ei tarvitse kenenkään murehtia, koska olen lukenut tai paikalla, kun se tieto ei näy.
Onkohan ap:n tapauksessa kysymys turhanpäiväisestä chattailystä vai oikeasta, täsmällisestä asiasta/kysymyksestä? Kaikilla ei todellakaan ole aikaa tai edes mielenkiintoa roikkua whatsappissa tai muuallakaan ylläpitämässä jotain wu - peukku - lol - xd -tasoista "keskustelua".
12345 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavataan silloin tällöin muttei vastaa viesteihin? Tavatessa kaikki tuntuu olevan hyvin?
Entä kun lukee viestin ja on paikalla muttei vastaa?
Voi olla käynnissä joku ryhmäkeskustelu tärkeistä asioista. Mulla on whatsapp läppärillä ja saattaa olla jäänyt auki vaikka olen itse jossain muualla fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
12345 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kun lukee viestin ja on paikalla muttei vastaa?
Merkkaan joskus luetuksi kun ne tulee aloitusnäytölle häiritsevästi ja vastaan kun ehdin. Joskus toisarvoiset unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan oikeasti ole aikaa vastata. Lukeminen ei paljon vaadi.
Paskat!
Vastata voi:😊👍🏽, palaan sulle!
Aikaa meni: 2 sekuntia
Sinäkö tämän asian päätät. Äläpä nyt höpsi. Kukin vastaa tyylillään ja ajallaan.
Kertooko vastaamattomuus kiinnostuksen puutteesta? Joskus vastataan joskus ei.. miten nyt itse haluaa. Sanoisi sitten suoraan etten halua keskustella kanssasi..
No mutta ihan samalla tavalla sinäkin oletat. Et sä voi olettaa että kaikki ovat 24/7 valmiina vastaamaan just sun tyhjänpäiväisiin tiedusteluihisi. Meh.