SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Onko kellään päivittynyt opintopolku tänään?
Meinasin täyttää tänään tuon polkuopinto hakemuksen, mutta ei vissiin tarvitse.. Miksi sitä pidetään auki jos hakijat on jo valittu? Kai sitten kevään hakuun vain lukemaan..
Ja ei ole päivittynyt Op ainakaan mulla tänään vielä.
Juu mullakaan ei, 1. sijalla jännäilen vielä...
Tänään ainakin seamkin sh polkuopinnoista on soiteltu. Nimimerkillä aiemmin ylempänä kirjoittanut, ensimmäisellä minuutilla hakemuksen jättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ainakin seamkin sh polkuopinnoista on soiteltu. Nimimerkillä aiemmin ylempänä kirjoittanut, ensimmäisellä minuutilla hakemuksen jättänyt.
Mä en nyt ihan hiffannut tätä "ensimmäisellä minuutilla" juttua.. Jos hakijat valitaan ilmottautumisjärjestyksessä niin kaikkihan silloin jättävät hakemuksen silloin ensimmäisen minuutin aikana eli on sekunttipeliä ja ihan tuurista kiinni tietysti.
Paljonko Seamkissa maksaa nuo polkuopinnot?
Pitikö sinne olla hyväksyttävä tulos valintakokeesta?
ketkä ovat olleet eilen savonlinnan sh lisähaku kokeissa
Mihin asti noita paikkoja otetaan vastaan??? Luulin että eilen oli viimenen päivä, olin 3. varasijalla ja nyt oon 1...
Vierailija kirjoitti:
Mihin asti noita paikkoja otetaan vastaan??? Luulin että eilen oli viimenen päivä, olin 3. varasijalla ja nyt oon 1...
Mistä amk;sta kyse
Pääsin kouluun! 1. varasijalla olin pitkään!
Mä ymmärsin että paikkoja saa ottaa vastaan 18.12. Jännittää, kun oon vieläkin varasijalla. Toivoa on vielä, kai...
Mulla oli tänään muuttunut tulos 6. varasijalta hyväksytyksi! :D Mikkeli, sosionomi monimuoto. Oon niin iloinen!
Oiskohan täällä tulevia opiskelutovereita?
Haikiko kukaan lisähaussa savonlinnaan sh
Vierailija kirjoitti:
Paikalla oli !
osatko sanoa miten koe meni ja missä vaiheessa saa koen tuloksia
Mulle tuli tänään Metropoliasta sähköpostia että pääsin 1 varasijalta terkkarilinjalle! Olin pitkään ykkösenä ja alunperin kakkosena. Olin jo luovuttanut enkä käynyt enää opintopolussakaan. Ihanaa! Huusin ääneen ku näin että sain paikan! Tsemppiä kaikille jonossa olijoille! Vielä niitä paikkoja jaetaan!
Oamk:n polkuopintoihin ei ollut mitään nopeuskisaa vaan ensin oli ennakkotehtävä ja sitten haastattelu. Tänään tuli ilmoitus etten päässyt. Sinnekään...
Olisi kiva tietää minkälaisia ihmisiä oikein otetaan, kun en näytä kelpaavan. En ollenkaan tykkää tällaisista pääsykokeista, joissa pitää vain itsestään kertoa, koska niistä ei saa mitään palautetta. Ennakkomateriaaliin pohjautuvan valintakokeen pisteistä tietää, että ei vain ole muistanut tarpeeksi hyvin. Tällaisista ”kerro miksi hait tähän kouluun” -kokeista ei tiedä yhtään missä on mennyt heikosti ja miten voisi parantaa.
Vaikee sanoo, ei ole tietoa/taitoa tulkita psykologisia testejä niin niistä mitään sanottavaa, suomenkielen osio oli omasta mielestä haastava, matematiikka ja logiikka suh koht normi juttuja
Vierailija kirjoitti:
Oamk:n polkuopintoihin ei ollut mitään nopeuskisaa vaan ensin oli ennakkotehtävä ja sitten haastattelu. Tänään tuli ilmoitus etten päässyt. Sinnekään...
Olisi kiva tietää minkälaisia ihmisiä oikein otetaan, kun en näytä kelpaavan. En ollenkaan tykkää tällaisista pääsykokeista, joissa pitää vain itsestään kertoa, koska niistä ei saa mitään palautetta. Ennakkomateriaaliin pohjautuvan valintakokeen pisteistä tietää, että ei vain ole muistanut tarpeeksi hyvin. Tällaisista ”kerro miksi hait tähän kouluun” -kokeista ei tiedä yhtään missä on mennyt heikosti ja miten voisi parantaa.
Voithan sää kysyä, että mikä meni vikaan? Varmasti pystyvät jotain kertomaan
Jos paikkoja on vähän ja hakijoita paljon, niin sekuntipeliä on ehtiminen! Lyhyen nimen tai osoitteen omaavat ovat etulyöntiasemassa!