SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten voidaan katsella pitääkö viivateoria paikkansa. Eli hakukohteen kohdalla, jossa hakijaOidinumerossa keskellä viiva, saitko kyseisen paikan?
Jaa. Miten päin tuon teoria pitäisi sitten olla oikein? viiva = paikka vai ei viivaa = paikka?
Mulla on osassa viiva, osassa ei.
Oon sinänsä iloinen, kun olisin päässyt kaikkiin paikkoihin, joihin hain.
1. Metropolia, terveydenhoitaja, sija 9 (otetaan 28)
2. Metropolia, insinööri, sija 27 (otetaan 45)
3. Haaga-Helia, tradenomi, sija 40 (otetaan 75)
Miksi yhden koulun kaikki tiedot eivät tule samalla? Mikähän logiikka tässä on..
Mulla edelleen laurea, lamk, metropolia ja turku kesken... tarkoittaako tämä, etten päässyt mihinkään?
Jeij pääsin kouluun 👌 mutta mutta mietin kun lukee vaan hyväksytty, muttei pisteitä missään. Saako omia pisteitä missään vaiheessa selville?
27.11.2018 12:53
Toimittajan tekemä huoltotyö aiheuttaa tänään käyttökatkon Suomi.fi-viestit -palveluun klo 17:00 – 17:15. Tässä yhteydessä katko voi kuitenkin venyä jopa kahteen tuntiin. Pahoittelemme tilannetta.
Voi tätä jännityksen määrää. Laurea ilmottaa tietysti vasta torstaina :D
Lamk sh monimuoto Hyväksytty!!!!!! Jee, nyt odotellaan et laurea joka oli ykkösenä ilmottaisit tulokset!
Millaisilla pisteillä ootte päässyt Lamk sosionomi päivätoteutukseen? Ite 57 pisteellä varasijalla ja en oo ensikertalainen
Vierailija kirjoitti:
Millaisilla pisteillä ootte päässyt Lamk sosionomi päivätoteutukseen? Ite 57 pisteellä varasijalla ja en oo ensikertalainen
Mistä nuo pisteet näkee?
Mulla oli viiva ja pääsin sisään! Tosin jo viime viikolla lähdekoodeissa näkyi "sinulle tarjotaan opiskelupaikkaa, jos seuraavat kaksi ehtoa täyttyvät..".
Jamkkiin kätilöksi!! Rajapintavastauksen mukaan pisteitä 89/100 ja jonosija 4.
Ja ei, mulla ei ollu viivaa.
Metropolia sosionomi päivätoteutus, vih-doin-kin.
Mulla ei ollut viivaa ja pääsin sisään tuonne metropoliaan
Mulla oli viiva sinne minne pääsin (HAMK). Tiiättekö mitkä oli maksimipisteet valintakokeesta?
Vierailija kirjoitti:
Pääsin Lahteen opiskelemaan fysioterapeutiksi!
Meetropoliaan oon päivätoteutukseen varasijalla 13 ja monimuotoinen varasijalla 8. Onkohan mitään mahdollisuutta vielä päästä Metropoliaan?
Onnea! Minkä verran sulla oli pisteitä? Mulla 63, enkä päässyt Metropoliaan..
Savonia kans tuntuu taas jättävän viime tinkaan.... . Nää on kyl niin raastavia hetkiä aina. Vaikka kuinka tietää et ne tulee kyllä tiettyyn päivään mennessä niin väsyy odotteluun ja siihen henkiseen paineeseen😑