SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli viiva sinne minne pääsin (HAMK). Tiiättekö mitkä oli maksimipisteet valintakokeesta?
Täälläkin yksi Hamkiin päässyt. Oli viiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin Lahteen opiskelemaan fysioterapeutiksi!
Meetropoliaan oon päivätoteutukseen varasijalla 13 ja monimuotoinen varasijalla 8. Onkohan mitään mahdollisuutta vielä päästä Metropoliaan?Onnea! Minkä verran sulla oli pisteitä? Mulla 63, enkä päässyt Metropoliaan..
Mistä pisteet näkee? Sieltä secure applications-sivulta?
Opiskelupaikka myönnetty Lamk sh, monimuoto. Pisteet 68.. Oon shokissa 😂 Olin ihan varma etten pääse.
Mistä tosiaan noi pisteet näkee??
Mut pääsin sisään!! Lamk! Sosionomi!
Lähdekoodista näkee pisteet. 44,5 huoh... Meni huonommin kuin kahdella viime kerralla yhteensä. Pakko kai se on myöntää että olen liian huono sote-alalle.
Savonia kätilö opiskelupaikka myönnetty!!! Onnea ja tsemppiä myös muille!
Ollu monta kertaa jo, mutta laitetaan nyt vielä kerta kiellon päälle. Tuolta näkee ne pisteet
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli samat 63p! :D
Vastaus siis sille joka haki fyssariks kans Metropoliaan😅
Onko mitään mahdollisuuksia päästä 48 varasijalta? Vituttaa jo valmiiksi.
Oliko Lahteen maksimipistemäärä 100 ja Metropoliaan 70? Mulla lähellä noita molemmissa ja olisin päässyt molempiin. :)
Ei pitänyt "sisäpiiriläisen" tieto Hamkin pisteistä paikkaansa, kuten arvattiinkin. Mulla 64 pistettä ja pääsin kirkkaasti terkkariksi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Lahteen maksimipistemäärä 100 ja Metropoliaan 70? Mulla lähellä noita molemmissa ja olisin päässyt molempiin. :)
Käsitin et Lahteen ja Lappeenrantaan oli myös todistuspisteillä väliä. Aiemmin luki todistuspistemäärä tuolla ja se+pääsykoepisteet vastaa pistemäärää, jolla pääsin Lahteen.
Varasija 8. En ole päässyt 1.varasijaltakaan niin tämä vielä epätodennäköisempää. Onnea muille! I`m out :(
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni Lahteen oli se pääsykoe+yo-todistuksen pisteet.
Oamk sh varasija 79. Just. Eli ei mennä kouluun tänäkään vuonna