Muita äitejä, jotka ovat jatkuvasti piilov*ttuilun kohteena?
Tässä viimeisen vuoden aikana on alkanut mies piilov*ttuilemaan minulle milloin mistäkin. Ja saanut kolme teiniä harrastamaan samaa.
Aivan sama mitä sanon tai teen, niin joka ikisestä asiasta saavat aikaan "vitsin". Olen tästä huomauttanut monta kertaa, ettei se tunnu kivalta olla jatkuvasti pilkan kohteena. Pahin on miehen ADHD - esiteini, laiska kuin mikä, pääkopassa ei toimi mikään eikä käytöstavoista ole tietoakaan.
Monta kertaa olen lähtenyt kotoa pois etten täysin menetä hermojani koko sakkiin, myös omiini, tosin he osaavat lopettaa ajoissa ja kerta sanomisella, mies ja lapsensa taas eivät osaa.
Henkisesti todella kuormittavaa ja olen sanonutkin jo, ellei ala käytös muuttumaan, se on eron paikka.
Minä olen huumorintajuton, kun asioista huomautan ja otan "vitsit" itseeni.
Kuka oikeasti jaksaisi olla loputtomiin "vitsailun" kohteena?
Entisenä koulukiusattuna joka ikinen kerta vanhat haavat alkavat aueta.
Kommentit (88)
Mä en tekisi ruokaa ollenkaan moiselle kakaralle. Saisi mun puolesta olla syömättä tai menee sitten parempien patojen ääreen.
Kuulostaa todella kiittämättömältä lapselta.
Joku esimerkki, mistä kettuilevat?
Vierailija kirjoitti:
Joku esimerkki, mistä kettuilevat?
Aivan mistä vain saavat kettuilun aiheen. Mun pituus esim. on erittäin hauska aihe, tai jos sanon jotain, teen jotain. Aivan mistä vain tulee kuittailua.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kerran, kun tekemääni ruokaa alkoivat arvostella, olin kaikkien toiveesta tehnyt makaronilaatikon, keräsin lautaset pois, viskoin ne roskikseen niine hyvineen ja heitin lopun laatikon koiralle. Ennen lähtöä asunnosta, totesin, että tästä lähin syötte sitten kynsiänne.
Sen jälkeen ei ole ruuasta valitettu.
Hermot menivät totaalisesti.
Muutoin olen rauhallinen ja en hermostu helposti, mutta tuolloin meni kuppi nurin täysin.AP
Ja tuo on sinusta aikuisen ihmisen käytöstä sinulta? Olet ilmeisesti huippukokki? Kyllä minä onnistun välillä kokkaamaa aika surkeaa ruokaa, enkä loukkaannu, jos nuoriso ei siitä pidä, tosin en ole vallannut keittiötä niin että toiset joutuisivat kynsiä syömään jos keitokseni eivät kelpaa, jokainen on enemmän kuin tervetullut yhteiseen näläntappotaistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran, kun tekemääni ruokaa alkoivat arvostella, olin kaikkien toiveesta tehnyt makaronilaatikon, keräsin lautaset pois, viskoin ne roskikseen niine hyvineen ja heitin lopun laatikon koiralle. Ennen lähtöä asunnosta, totesin, että tästä lähin syötte sitten kynsiänne.
Sen jälkeen ei ole ruuasta valitettu.
Hermot menivät totaalisesti.
Muutoin olen rauhallinen ja en hermostu helposti, mutta tuolloin meni kuppi nurin täysin.AP
Ja tuo on sinusta aikuisen ihmisen käytöstä sinulta? Olet ilmeisesti huippukokki? Kyllä minä onnistun välillä kokkaamaa aika surkeaa ruokaa, enkä loukkaannu, jos nuoriso ei siitä pidä, tosin en ole vallannut keittiötä niin että toiset joutuisivat kynsiä syömään jos keitokseni eivät kelpaa, jokainen on enemmän kuin tervetullut yhteiseen näläntappotaistoon.
Sinusta on siis ok, että tekemääsi ruokaa haukutaan jossa ei ole mitään vikaa, paitsi haukkujien omassa päässä?
Jos ei ruoka kelpaa niin ovat sitten syömättä eikä jääkaapillakaan tarvitse sitten ronkkia tai vatsaa ruveta täyttämään herkuilla.
Se on tätä nykyaikaa, kun lapsia ei saa kurittaa, sääntöjä ei tarvita ja muuta vapaata kasvatusta.
Lapset pompottelevat vanhempiaan 6-0 ja vanhemmat ovat tossunpohjia, jotka noudattavat pikkuisten kullannuppujensa jokaista käskyä, vai pitäisikö sanoa pienten diktaattoriensa käskyjä?
Joillekin ei vain opeteta käytöstapoja eikä vanhempien tai ylipäätänsä aikuisten kunnioittamista. Jotkut lapset näkevät aikuiset pankkiautomaatteina ja lompakkoina, tai ne kasvatetaan niin kieroon, että asia on niin. Vanhempi ei kestä lapsen pahaa mieltä ja ostelee kaiken minkä lapsi vain keksii pyytää. Sitten lapsi ei ikinä ole oppinut myös pettymyksiin eikä osaa käsitellä pettymyksen tunnettaan, kun sitä ei ole koskaan joutunut kokemaan. Tulee olemaan aikuisena todella vaikeaa.